- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Uit welke film komt deze scène?
Uit welke film komt deze scène?
empirekees
-
- 1597 berichten
- 2401 stemmen
In seabiscuit zit Chris Cooper ook, leuk linkje.
Next...:)
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
Tja Kan niet missen. Daniel Brühl. Overigens correct gespelt: Good Bye Lenin!
empirekees
-
- 1597 berichten
- 2401 stemmen
Nooit wat van gezien trouwens. Maar ik herkende het aan het duits en van de poster.
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
De volgende! (Niet valsspelen dames en heren)

tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
Is de volgende: Dirty Pretty Things Gerwin?
gotti
-
- 14091 berichten
- 5944 stemmen
Yep...(wat mij betreft mag je de volgende alvast doen)
GerwinF
-
- 1643 berichten
- 0 stemmen
A la folie pas du tout
Jep is goed...maareh een beetje moeite doen om niet te achterhalen waar het plaatje staat is wel nodig hoor! 
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
Twee films die ik gezien heb zomaar geraden door valsspelers 
GerwinF
-
- 1643 berichten
- 0 stemmen
Inderdaad: kappen met valsspelen.
De meeste spelen vals (al geven de meeste dit niet toe!). Gewoon even plaatje zelf uploaden zodat niet achterhaald kan worden. Is dat nou zo veel moeite!?
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
Is dat nou zo veel moeite!?
Waarom zou je toch in godsnaam bij zo'n spelletje, waar het alleen maar draait om de lol die je hebt op een site, valsspelen? Ik snap het echt totaal niet. Het gaat hier toch gewoon een spelletje waar je een beetje lol om kan hebben hier op MovieMeter, waarom zou je het zo serieus willen nemen dat je er om wil valsspelen? Ik volg het echt niet, ik weiger een plaatje te downloaden, te renamen en vervolgens ergens weer te uploaden, omdat er sommige pipo's dit spelletje zo serieus nemen dat ze zich geroepen voelen om te gaan spieken. Het is toch veel leuker als je niet spiekt?
Wouter
-
- 18752 berichten
- 3104 stemmen
De meeste spelen vals (al geven de meeste dit niet toe!). Gewoon even plaatje zelf uploaden zodat niet achterhaald kan worden. Is dat nou zo veel moeite!?
Ja. Geen idee hoe dat moet.
Wouter
-
- 18752 berichten
- 3104 stemmen
Waarom zou je toch in godsnaam bij zo'n spelletje, waar het alleen maar draait om de lol die je hebt op een site, valsspelen? Ik snap het echt totaal niet. Het gaat hier toch gewoon een spelletje waar je een beetje lol om kan hebben hier op MovieMeter, waarom zou je het zo serieus willen nemen dat je er om wil valsspelen? Ik volg het echt niet, ik weiger een plaatje te downloaden, te renamen en vervolgens ergens weer te uploaden, omdat er sommige pipo's dit spelletje zo serieus nemen dat ze zich geroepen voelen om te gaan spieken. Het is toch veel leuker als je niet spiekt?
Inderdaad. Net gezien dat je bij opening van het Wicker Man plaatje (die ik verdorie gewoon meteen had moeten weten) nog steeds niet weet. Je moet zelfs in de link gaan knippen, om bij The Wicker Man uit te komen. Tja.....
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Er zijn inderdaad mensen die denken dat er een auto of zo te winnen is...
rzasa
-
- 397 berichten
- 159 stemmen
Ik haal mijn plaatjes, wanneer ik hier een keer een koelkast heb gewonnen van http://cinema.msn.de/. Bij alle films die je daar opzoekt, krijg je via de link Filmbilder zo een rits plaatjes. Dan ga je op zo'n plaatje staan, rechtermuisknop, eigenschappen, kopiëren, een url-link ervan maken en hoppa! Succes ermee. Jammer voor jullie spiekers! De mooie tijden zijn voorbij!
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen

Even tussendoor; Deze gaat Donderdag ergens in Europa in Premiere.
en bedankt voor de tip Rzasa. Leuke site.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.