• 12.191 nieuwsartikelen
  • 165.479 films
  • 10.682 series
  • 30.855 seizoenen
  • 622.895 acteurs
  • 194.870 gebruikers
  • 9.094.393 stemmen

Blood Diamond (2006)

zoeken in:

Ruben. K.

• 155 berichten
  • 50 stemmen

Och wat jammer.

Het best een goede film maar dat einde..........

darkwing

• 10 berichten
  • 0 stemmen

Wat is er mis met het einde?

noppus

• 2 berichten
  • 0 stemmen

Het einde is inderdaad te melodramatisch vergeleken met de rest van de film. Het past ook niet goed met het karakter van DiCaprio.

darkjaap

• 926 berichten
  • 535 stemmen

ik zou inderdaad wel willen zien hoe het afgelopen is met danny want hij keek op een berg een vliegtuig na.. en dan ? ging hij dood , vluchtte hij ?? bij dat soort open-eindes heb ik altijd al een beetje een hekel gehad maar voor de rest is het natuurlijk een zeer goede film

Mug

• 13981 berichten
  • 5969 stemmen

Het is toch overduidelijk dat hij sterft... Ik ga er niet vanuit dat er een toevallige passant voorbij komt die a la minute een ambulance en een bloedtransfusie tevoorschijn tovert...

[open einde?]

darkjaap

• 926 berichten
  • 535 stemmen

Mug schreef:

Het is toch overduidelijk dat hij sterft... Ik ga er niet vanuit dat er een toevallige passant voorbij komt die a la minute een ambulance en een bloedtransfusie tevoorschijn tovert...

[open einde?]

een open einde is een einde van een verhaal of persoon waarbei je zelf moet bedenken hoe het afloopt en inderdaad denk ik dat hij sterft maar het zou zomaar kunnen van de bovenstaande dingen die jij hier noemt.

Katharina

• 716 berichten
  • 1044 stemmen

darkjaap schreef:

een open einde is een einde van een verhaal of persoon waarbei je zelf moet bedenken hoe het afloopt en inderdaad denk ik dat hij sterft maar het zou zomaar kunnen van de bovenstaande dingen die jij hier noemt.

En als er maar één manier is die je kan bedenken, over hoe de film eindigt? Je ziet hem duidelijk afscheid nemen van het leven (met zijn handen in dat rode zand).

Ik vind het wel heel mooi gedaan!

darkjaap

• 926 berichten
  • 535 stemmen

rood zand en dan ? hij neemt daarmee niet gelijk afscheid van z'n leven

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

darkjaap schreef:

rood zand en dan ? hij neemt daarmee niet gelijk afscheid van z'n leven

hij leeft nog lang en gelukkig, zo goed dan?

darkjaap

• 926 berichten
  • 535 stemmen

man dat hoeft van mij ook niet het gaat mij dr alleen om dat ik het een kut-eind vind PUUR omdat niet duidelijk in beeld wordt gebracht of hij nou doodgaat of dat hij nog de kracht heeft terug te gaan. zelf denk ik ook dat hij doodgaat maar zekerheid is er niet en dat vind ik irritant

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

kom op nou, hij word neergeknald je ziet die soldaten op hem afkomen , hij neemt afscheid van dat meissie en je ziet een eind wat nog wat later afspeelt dan het moment dat hij afscheid neemt maar zelf er niet bij is, hoe duidelijk wil je het hebben.

bartes

• 4 berichten
  • 19 stemmen

Zelfs stevie wonder ziet nog dat hij geen kans meer heeft op overleven..

Karentje77

• 87 berichten
  • 149 stemmen

De film heeft géén goed einde, zien sommigen dat dan echt niet? Hij heeft een goed einde voor slechts 1 gezin en men heeft duidelijk laten merken dat deze wantoestanden nog steeds aan de gang zijn want er komen nog steeds conflictdiamanten op de markt!

DonPeliculón

• 775 berichten
  • 955 stemmen

Het lijkt me dat Danny Archer wel dood gaat. Hij lijkt zelf al afscheid te nemen van zijn leven en helpt Solomon en Dia te ontsnappen. Als hij enigszins dacht dat hij nog zou blijven leven was hij wel verder gegaan, dit was immers waar hij al die tijd voor had gewerkt.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.