• 154.225 films
  • 9.115 series
  • 27.211 seizoenen
  • 602.590 acteurs
  • 339.175 gebruikers
  • 8.709.879 stemmen

25th Hour (2002)

zoeken in:

JohnStacks

• 299 berichten
  • 0 stemmen

Wat denken julie??

Gaat hij de bak in ofniet, Ik hoop van wel anders ken ik net zo goed de film een 2 geven..Het feit dat die het droomde tijdens de rit naar Otisville is al zoo MOOI !!

En ook veel emotioneler wat denken julie??

De boodschap is, Hij verdient het ook maja alsnog.

Tonymortaza

• 16 berichten
  • 0 stemmen

Dat scene was een beetje een droom van zijn vader.

Maar Monty vond het zelf ook verdiend dat hij naar de gevangenis ging.

veron35

• 4768 berichten
  • 0 stemmen

Ik denk wel dat hij naar de gevangenis gaat. Hij wil het volgens mij zelf ook wel omdat hij anders met ontzettend veel schuldgevoel blijft zitten en bang is nooit echt rust te vinden zolang hij voortvluchtig is. Ik denk dat hij het droomd en niet zijn vader al hoor je zijn stem op de achtergrond.

N811

• 1459 berichten
  • 913 stemmen

Ja hij gaat naar de gevangenis, maar zijn vader had dit fantasie beeld hoe hij dit zou kunnen aanpakken. Het is idd een mooi stukje hoe we dit zien gebeuren, maar ik vind het nog veel mooier dat helemaal op het laatst we zien dat Monty in slaap gevallen is en ergens weet je dat hij naar de bak gaat.

MrHorror

• 226 berichten
  • 354 stemmen

hij gaat naar de gevangenis, dat hele 'ontsnappingsplan' was idd een droom van zijn vader. wel een erg mooie droom

Mescaline

• 6904 berichten
  • 2590 stemmen

Het einde vind ik juist zo sterk in deze film.. laatste half uur is zowiezo erg sterk. de hele film bouwt de spanning op.. tot het einde.. en dan zie je idd dat hij droomde.. en idd waarschijnlijk toch gewoon zijn straf gaat uitzitten.. ikhou wel van dat soort eindes

Die zoen die die leraar aan zijn leerling gaf ophet laatst had ik ook niet verwacht.. ze vond het zotezien zo erg niet haha over een tijdje maar weereens opnieuw bekijken .

SanderSander88

• 605 berichten
  • 0 stemmen

Hij gaat volgens mij gewoon naar de gevangenis. Zijn vader geeft hem de duidelijk keuze om over de brug te gaan, of om rechtdoor te gaan naar de gevangenis. Je ziet het mooie verhaal van ze vader, hoe Monty deze straf zou kunnen ontlopen.

De makers van de film kozen er echter voor om na deze "droom", de auto de brug te laten passeren. Het kan uiteraard een keuze zijn voor de kijker, maar dan zou het wel een beetje ongelukkig gemonteerd zijn naar mijn mening.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.