• 12.192 nieuwsartikelen
  • 165.484 films
  • 10.682 series
  • 30.856 seizoenen
  • 622.895 acteurs
  • 194.872 gebruikers
  • 9.094.496 stemmen

Terminator 3 (2003)

zoeken in:

Locutus

• 606 berichten
  • 5716 stemmen

Wat vonden jullie van het einde van T3? Een kennis van me had een beter einde verzonnen, die mij eerlijk gezegd ook veel beter leek. Als Schwarzenegger nou gewoon evil was geworden en was destroyed door John Connor, was het toch een veel betere connectie geweest naar de Machine Fighter die hij uiteindelijk zal worden en meteen ook een goed begin voor T4. Wat vinden jullie?

Simba

• 18 berichten
  • 0 stemmen

de stoerheid himself is back.

Een typisch filmke voor mannekes van 12 jaar, die verzot zijn op geweld en overdreven scènes. Ik heb film nog niet gezien, maar interesseert mij eigenlijk ook niet.

Dorsflando

• 35 berichten
  • 77 stemmen

Zelfs een beter einde kan de film niet redden!Terminator 1 en 2 waren goed, 3 is een flauw afkooksel

rikKubrick

• 2 berichten
  • 0 stemmen

Hehehe terminator 3 rules!

Rujar

• 2871 berichten
  • 3816 stemmen

Dorsflando schreef:

Zelfs een beter einde kan de film niet redden!Terminator 1 en 2 waren goed, 3 is een flauw afkooksel

helemaal mee eens

Het einde was al voorspelt in deel 1.

Ik ben echt benieuwd wat deel 4 gaat doen..... (gaap)

Het einde. Dat is alleen maar dromen. Jaren lang in een schuilkelder met Claire Danes.......

chaounia

• 2 berichten
  • 15 stemmen

terminator 3 verpest bijna de terminator trilogie, maar ik vind persoonlijk de tweede deel van een film altijd minder dus zo verbaasd was ik niet dat deel 3 niets aan was

Pulse

• 37 berichten
  • 0 stemmen

chaounia schreef:

terminator 3 verpest bijna de terminator trilogie, maar ik vind persoonlijk de tweede deel van een film altijd minder dus zo verbaasd was ik niet dat deel 3 niets aan was

Vindt je The Godfather II dan ook minder dan deel 1?

Omdat het zo overkomt dat je, no mather what, 'n deel twee altijd minder vindt.

L. luchtloper

• 857 berichten
  • 0 stemmen

Vond het einde en het verhaal een beetje slap van Terminator 3. Ik vond de vorige film mooi eindigen, Dat skynet programma was volgens mij verietigd, de chip en de arm van de allereerste terminator waren vernietigd. Daarnaast werd t1000 vernietigd en t101 (arnie) ook. Het noodlot van de wereld was verandert en dat klopte voor mijn gevoel. Maar in terminator 3 was toch alles schijnbaar opnieuw ontstaan en Judgement Day vond toch plaats op het einde.

Eigenlijk moet ik hem eens opnieuw zien, (hij was op tv, maar helaas heb ik hem gemist).

Ik vind het wel vet om te zien hoe die atoombommen op de aarde vallen. Maar ja vind het verhaal daardoor minder mooi.

Word in T4 John Connor dan toch de held in de film die de machines kan verslaan?

JuanHellasMensaz

• 14 berichten
  • 2358 stemmen

De clue van T3 is een statement in verband met het filosofisch begrip predestinatie, wat moet komen, komt toch, en hoewel alle technologie vernietigd was in het tweede deel, ooit zal er toch iemand zijn die al deze technologie ontwikkelt, om op die manier weer T1 en T2 mogelijk te maken, want de gebeurtenissen in deze films zouden nooit mogelijk zijn geweest indien er nooit iemand de technologie van begin af ontwikkeld had.

Het interessante is juist dat deze ontdekking net de toekomst naar het verleden heeft gehaald, door de Terminators terug naar het heden te sturen, waardoor de toekomst als het ware herschreven wordt.

Aan het einde van Terminator 2 wordt dit echter terug rechtgezet, maar de de "oorspronkelijke" toekomst wordt hiermee niet gewist.

Wouter

• 18674 berichten
  • 3014 stemmen

JuanHellasMensaz schreef:

De clue van T3 is een statement in verband met het filosofisch begrip predestinatie, wat moet komen, komt toch,

Wat het hele wezen van de terminator ontkent....

JuanHellasMensaz

• 14 berichten
  • 2358 stemmen

Wouter schreef:

(quote)

Wat het hele wezen van de terminator ontkent....

Hoe bedoel je?

Wouter

• 18674 berichten
  • 3014 stemmen

Die is er juist om via het verleden het heden te veranderen.

tukkerstein

• 2164 berichten
  • 3109 stemmen

Simba schreef:

de stoerheid himself is back.

Een typisch filmke voor mannekes van 12 jaar, die verzot zijn op geweld en overdreven scènes. Ik heb film nog niet gezien, maar interesseert mij eigenlijk ook niet.

Eerst kijken en dan pas je mening geven.

gondwana

• 1212 berichten
  • 1464 stemmen

gelukkig was er nog wat humor in t3

die psychiater uit t2 en het einde redden de film bijna

vond wel goed gevonden einde, beetje war of the worlds, independence day achtig maar mooie ronde cirkel toch...

jumpstylemovie

• 6225 berichten
  • 1221 stemmen

Locutus schreef:
Wat vonden jullie van het einde van T3? Een kennis van me had een beter einde verzonnen, die mij eerlijk gezegd ook veel beter leek. Als Schwarzenegger nou gewoon evil was geworden en was destroyed door John Connor, was het toch een veel betere connectie geweest naar de Machine Fighter die hij uiteindelijk zal worden en meteen ook een goed begin voor T4. Wat vinden jullie?

ik vind het een goed en mooi einde , maar ksnap niet hoe ze daar T4 aan vast gaan plakken

jumpstylemovie

• 6225 berichten
  • 1221 stemmen

blijkbaar gaan ze deel 4 er niet aan vast plakken .

het word dus een totaal andere terminatorfilm met een totaal ander verhaal

Wouter

• 18674 berichten
  • 3014 stemmen

Bron?

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.