• 155.447 films
  • 9.299 series
  • 27.663 seizoenen
  • 604.333 acteurs
  • 346.578 gebruikers
  • 8.762.703 stemmen

Kinepolis

zoeken in:

spartel

• 1 berichten
  • 0 stemmen

In DVD en VHS > Koop en ruil > cinematickets Kinepolis te koop voor 6 euro/stuk:

Wie wil er 10 Kinepolis cinematickets kopen voor 6 euro/stuk. Ik had er teveel besteld. Geinteresseerden posten me maar een bericht. De cinematickets zijn nog geldig tot 30/06/2008.

Greetz Rob

e-mailadres is [email protected]

ibendb

• 3675 berichten
  • 2136 stemmen

Ik vind kinepolis een erg goede bioscoopketen, maar jammer genoeg veel te commercieel. Vlak voor de film begint zie je nog hoe lang nog tot de film begint. Dit is goed, maar ook irritant want toen ik naar The Avengers ging, stond er dat het nog 19 minuten was tot de film zou beginnen. Uiteindelijk was het 18:00u al 'ie ook daadwerkelijk begon. De beeldkwaliteit en zitjes zijn erg goed.

kappeuter (crew films)

• 69467 berichten
  • 5540 stemmen

Kinepolis ziet nog ruimte voor meer bioscopen in Nederland | Het Financieele Dagblad

De Belgische bioscoopexploitant Kinepolis ziet nog kansen om nieuwe zalencomplexen neer te zetten in Nederland. 'Er zijn nog gebieden waar dat mogelijk is', aldus ceo Eddy Duquenne maandag bij de opening van een nieuw theater in Den Bosch.

Het beursgenoteerde Kinepolis betrad vier jaar geleden de Nederlandse markt na de overname van de Wolff Bioscopen. Door overnames van nog meer bioscopen en de opening van nieuwe complexen beschikt het bedrijf over achttien theaters in Nederland.

Met hun investering van opgeteld ruim €100 mln tonen de Belgen zich een serieuze uitdager van marktleider Pathé en Vue, een Britse keten die de markt betrad na een acquisitie van de JT-keten.

Kinepolis investeringen:

Kinepolis bestelt Barco-projectoren | HLN

Kinepolis wil tegen 2021 in al zijn bioscopen laserprojectie invoeren, door oudere modellen te vervangen en nieuwe installaties te installeren. Kinepolis startte in 2014 met laserprojectie in enkele zalen, waaronder in Antwerpen en Brussel. CEO Eddy Duquenne van Kinepolis vindt dat de geavanceerde technologie naast een betere beeldkwaliteit ook energie bespaart.

Bij Kinepolis zitten filmkijkers op nieuwe Cosy Seats - Groninger Gezinsbode

Kinepolis Groningen heeft geïnvesteerd in jouw zitcomfort en heeft deze week in elke zaal een aantal Cosy Seats geplaatst. In Cosy Seats zit je met z’n tweetjes (of alleen) nog lekkerder. Het zijn twee stoelen waartussen je de leuning eenvoudig kan wegklappen. De eigenschappen van Cosy Seats: comfortabelere stoelen met extra brede armleuningen, wegklapbare armleuning om knusser te zitten, een handig tafeltje om drankjes en snacks op te plaatsen, een kapstok om de jas aan op te hangen, én een houdertje (onder de tafel) om een (hand)tas op te hangen.

De Cosy Seats zijn vanaf nu boeken voor ieder bioscoopbezoek bij Kinepolis Groningen. Voor de Cosy Seats geldt een toeslag van 2,50 euro per stoel.

kappeuter (crew films)

• 69467 berichten
  • 5540 stemmen

Zonder voetbal en met supplementjes, doet Kinepolis het opnieuw beter - De Standaard

De Standaard schreef:

Kinepolis lukte in de eerste jaarhelft in een 7,3 procent hogere omzet bij 3,7 procent meer bezoekers. Daarmee zet het zijn recept van de opbrengst sneller te laten stijgen door bezoekers meer snacks en drinken te verkopen, verder.

Opmerkelijk, wie wil dat nou... Ik dacht dat schransen in de bioscoop zo jaren 80 was.

Onderhond

• 86949 berichten
  • 11546 stemmen

Een combinatie van pauzes in films en erg dure prijzen voor snacks neem ik aan.

Jammer dat Pathé niet in België zit, het zou een makkelijke keuze zijn (veel betere seats, iets goedkopere prijzen, véél beter en betaalbaarder snack aanbod.

skinny_tie

• 1229 berichten
  • 3648 stemmen

Toen ik nog naar de Kinepolis ging (2000-2005), vond ik het aanbod aan snacks daar beter dan bij Pathé. Maar toen ik later nog eens terugkwam vond ik het achteruit gegaan.

kappeuter (crew films)

• 69467 berichten
  • 5540 stemmen

Kinepolis introduceert gratis Discovery Day | HLN

HLN schreef:

Nog niet op de hoogte van het filmaanbod van komend bioscoopseizoen? Daar gaat Kinepolis verandering in brengen met de ‘Discovery Day’. Tweemaal per jaar zal Kinepolis gratis het aankomende filmaanbod presenteren in haar cinema’s. In Antwerpen staat de Discovery Day gepland voor 5 oktober.

EDIT:

En ook in Nederland:

Kinepolis lanceert Nederlandse versie van Discovery Day - Entertainment Business

Entertainment Business schreef:

Na een succesvolle test in België brengt Kinepolis het initiatief Discovery Day ook naar Nederland. Op 9 november programmeert de bioscoopketen een speciale trailershow met previews van nog te verschijnen films.

kappeuter (crew films)

• 69467 berichten
  • 5540 stemmen

Kinepolis is Onderneming van het Jaar | De Tijd

Ik zie Pathé in Nederland niet zo gauw onderneming van het jaar worden...

Metalfist

• 12407 berichten
  • 3964 stemmen

Een Belgische bezoeker koopt boven op een ticket van gemiddeld 9 euro nog eens gemiddeld voor 4,5 euro popcorn, snoep of drank.
Dan mogen ze mij toch eens uitleggen wat voor ticket je moet kopen om onder de 9 euro te komen? Even gekeken naar mijn 3 laatste bezoeken:

* Avengers Endgame - 12.50 euro

* Captain Marvel - 11.30 euro

* Once Upon a Time in Hollywood - 12.15 euro

voor puur het ticket.

Het feit dat dit al 3 verschillende prijzen zijn lijkt me sowieso al niet goed, maar gemiddeld 9 euro? Dat zou betekenen dat er nog goedkopere tickets te vinden zijn? PS: ik doe het zelf al jaren niet meer maar kun je überhaupt popcorn, snoep of drank onder 4.5 euro kopen in Kinepolis?

Onderhond

• 86949 berichten
  • 11546 stemmen

Misschien al je op een maandagochtend gaat en een watertje neemt.

Maar die quote lijkt over de Belgische bioscoopbezoeker te gaan, niet de Belgisch Kinepolisbezoeker. In kleinere zalen zijn tickets nog wel wat goedkoper, itt de woekerprijzen bij Kinepolis.

Metalfist

• 12407 berichten
  • 3964 stemmen

Zou dat? Het is toch een redelijk Kinepolis-gericht artikel precies. Cinema Zuid is sinds zijn herbranding naar De Cinema ook alweer duurder geworden (van 5 naar 7 euro) maar daar zit je inderdaad nog onder de gegeven grens van 9 euro.

Onderhond

• 86949 berichten
  • 11546 stemmen

Hmmmm, in het artikel staat het er inderdaad erg dubbelzinnig. Zou kunnen dat ze die cijfers uit een algemeen onderzoek hebben gehaald, of specifiek bij de Kinepolis groep. Maar dan is die van Antwerpen toch een enorme uitzondering, want daar kom je met 9 euro echt geen film meer binnen.

Misschien dat events meegeteld worden? Of kortingskaarten? Geen idee eigenlijk

kappeuter (crew films)

• 69467 berichten
  • 5540 stemmen

Kinepolis groeit naar 18 bioscopen in Nederland - Vastgoedmarkt

Vastgoedmarkt schreef:

Met de overname van bioscoop Arcaplex in Spijkenisse groeit de Belgische bioscoopketen Kinepolis in Nederland naar 18 filmtheaters.

Deze nieuwe overname past in de expansiestrategie van Kinepolis. Het betreft de 18de Kinepolis-bioscoop in Nederland en de vierde in de provincie Zuid-Holland. Kinepolis betrad de Nederlandse markt in 2014 en beschikt er nu over 130 zalen en ruim 22.000 zitplaatsen.

badfans69

• 2656 berichten
  • 4939 stemmen

Oscarpoll 2020 | Kinepolis België

Vertel ons snel welke films volgens jou gaan winnen en maak kans op 1 jaar gratis film of tal van prachtige filmpakketten!

Deze wedstrijd loopt van 16 januari tot en met 9 februari.

kappeuter (crew films)

• 69467 berichten
  • 5540 stemmen

Kinepolis realiseert omzetstijging en trekt meer bezoekers in 2019 - Entertainment Business

Entertainment Business schreef:

Bioscoopketen Kinepolis heeft de jaarcijfers over 2019 gepresenteerd. Het bedrijf heeft het afgelopen jaar een ometstijging van 15,9 procent weten te realiseren, terwijl er tegelijkertijd 13,3 procent meer bezoekers de zalen vulden. Vooral in de tweede helft van 2019 ontvingen de bioscopen meer bezoekers. Kinepolis schrijft dit toe aan enkele grote publiekstrekkers.

In 2019 hebben de bioscopen van Kinepolis diverse vernieuwingen doorgevoerd, zoals de introductie van RealD 3D, laserprojectie, inclusief Laser ULTRA. Daarnaast werden diverse 4DX- en ScreenX-zalen geopend, net als een nieuwe IMAX-zaal in Antwerpen. In Frankrijk en Canada werden nieuwe bioscoopcomplexen geopend. In Nederland werd bioscoop Arcaplex in Spijkenisse overgenomen.

Betaalartikel:

‘De concurrentie lag 20 jaar lang te slapen’ - De Standaard

kappeuter (crew films)

• 69467 berichten
  • 5540 stemmen

Kinepolis lanceert Movie Club - hollandfilmnieuws.nl

Holland Film Nieuws schreef:

Om filmliefhebbers in deze financieel lastige tijd tegemoet te komen, heeft bioscoopketen Kinepolis de Movie Club geïntroduceerd, een lidmaatschap dat voordelige tarieven en tal van andere voordelen biedt.

Er zijn al diverse passen en voordeelkaarten in omloop en daar komt nu de Movie Club van Kinepolis bij. In België bleek dit lidmaatschap al eerder succesvol dus is nu Nederland aan de beurt. Bedoeld om filmliefhebbers, liefst in het gezelschap van een medeliefhebber, de komende tijd naar de bioscoop te krijgen om daar het nieuwe aanbod te gaan bekijken.

kappeuter (crew films)

• 69467 berichten
  • 5540 stemmen

Kinepolis neemt bioscoop over van Pathé Frankrijk - hollandfilmnieuws.nl

in Nederland vooralsnog niet echt substantieel aandeel he?

skinny_tie

• 1229 berichten
  • 3648 stemmen

kappeuter schreef:

in Nederland vooralsnog niet echt substantieel aandeel he?

In 2021 hadden ze 15% van de Nederlandse markt.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.