ad
  • 141.830 films
  • 6.870 series
  • 20.903 seizoenen
  • 470.549 acteurs
  • 285.340 gebruikers
  • 8.181.972 stemmen

Exploitation

zoeken in:

Tonypulp

• 21150 berichten
  • 4486 stemmen

Rianneke_Dan schreef:

En die oude horrors uit de jaren 80?

horror & thriller

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Rianneke_Dan schreef:

Ah kijk, toch nog exploitation wat ik wel heel erg kan waarderen. Zo zie je maar weer

In de defensie van Meyer, heb je net de verkeerde film gezien van 'm. Die zou je nog een kans kunnen geven, hij cast altijd wel goede actrices.

Rianneke_Dan

• 14194 berichten
  • 2503 stemmen

jeroentjuhhhhh schreef:

(quote)

horror & thriller

Nice! Wat een gave lijst trouwens, kan ik nog wel wat leuke films vanaf halen! Bedankt Jeroen

Tonypulp

• 21150 berichten
  • 4486 stemmen

Rianneke_Dan schreef:

(quote)

Nice! Wat een gave lijst trouwens, kan ik nog wel wat leuke films vanaf halen! Bedankt Jeroen

Die titels zijn altijd zo mooi, dan klik je erop en krijg je een poster in beeld die nog uitnodigender is... echt, als je die site afzoekt kom je véél te veel dingen tegen die je zou willen zien

Rianneke_Dan

• 14194 berichten
  • 2503 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

In de defensie van Meyer, heb je net de verkeerde film gezien van 'm. Die zou je nog een kans kunnen geven, hij cast altijd wel goede actrices.

Ja terwijl ik dat filmpje juist wel erg vermakelijk vond

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Rianneke_Dan schreef:

(quote)

Animatie is er ook, een gouden tip: Fritz the Cat . Die moeti k ook maar weer eens een keer herzien.

FillumGek

• 8984 berichten
  • 2798 stemmen

Had Fritz na een half uur uitgezet, die badscene was wel hilarisch maar daarna verminderde m'n interesse. Was ook wel moe op dat moment dus moet hem nog een keer opnieuw zien.

kos

• 44994 berichten
  • 7830 stemmen

Elineloves schreef:

negroploitation

.

movie acteurs

• 2913 berichten
  • 3040 stemmen

FillumGek schreef:

Mijn favoriete subgenres zijn echter Cannibal, Rape & Revenge en Shocksploitation

Als je van Rape & revenge films houdt kan ik je deze Fight for Your Life (1977) zeker aanraden.

FillumGek

• 8984 berichten
  • 2798 stemmen

Thanks, ik ga er achter aan

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Van de week ga ik me richten op wat Women in Prison films, Blaxploitations (de Pam Griers that is) en wan Naziploitation (beginnend bij Ilsa natuurlijk). Wat een briljante stroming is dit toch. Probeer het wel zo goed mogelijk af te wisselen, omdat het in bepaalde mate wel herhalen is natuurlijk.

kappeuter (crew)

• 60944 berichten
  • 5034 stemmen

Family Portrait's Douglas Buck Talks Exploitation

beavis

• 6515 berichten
  • 11979 stemmen

Heb gisteren de laatste hand gelegd aan een lijst op Letterboxd met mijn 5 tips per subgenre, waaronder ook "exploitation" maar de lijst kent meerdere kopjes die onder exploitation vallen als subgenre, en is in zijn geheel een nagenoeg volledige "grindhouse" of "cult" lijst. Hopelijk is het interessant voor dit topic en dit forum!

‎my personal “5 per subgenre” guide trough cinematic cult and exploitation, a list of films by Peter • Letterboxd

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.