- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MovieMeter User Pics
MovieMeter User Pics
Hi-Tek
-
- 666 berichten
- 0 stemmen
die achternaam komt me inderdaad niet bepaald bekend voor klinkt wel zeker oost-europeaans.
Edie
-
- 3185 berichten
- 1220 stemmen
Zeker een Pool? 
Eyyy, is het zo erg te zien? 
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Eyyy, is het zo erg te zien? 
Die is goed. 
Doom
-
- 8214 berichten
- 1541 stemmen
Leuke foto Edie. Weet ik ook eens hoe Edie er nou eigenlijk uit ziet. 
soom
-
- 24922 berichten
- 2754 stemmen
Leuke foto Edie!!! 
Heb je je haar nou geblondeerd, of zag het er altijd al zo uit...?
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Na drie jaar dan eindelijk eens wat foto's van mezelf. Heb gewacht op een speciaal moment
Vanmiddag genomen:

neo
-
- 15436 berichten
- 10049 stemmen
Ik zou niet weten wie de persoon naast je is op de tweede foto...
neo
-
- 15436 berichten
- 10049 stemmen
Ah. Weet natuurlijk wie het is, wat ie deed, maar een foto had ik nog nooit van hem gezien.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Nee eerder op de dag; 's middags bij de presentatie en uitreiking van de dvd-box 'de vroege films van Paul Verhoeven'.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Was zeker in de Rai he ?
Soeteman had trouwens nog een leuke, sarcastische -niet vijandig, maar wel serieus bedoelde- opmerking: 'we zijn hier in het nieuwe gebouw van Beeld en Geluid, dat miljoenen kostte, terwijl er in de kelders oud filmmateriaal ligt weg te rotten. Maar men moet nou eenmaal prioriteiten stellen ...'
Dustyfan
-
- 5607 berichten
- 0 stemmen
Zelden had iemand zoveel gelijk!
Edie
-
- 3185 berichten
- 1220 stemmen
Thx, en nee, altijd zo 
Leuke foto Quido! Paul Verhoeven 
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Soeteman had trouwens nog een leuke, sarcastische -niet vijandig, maar wel serieus bedoelde- opmerking: 'we zijn hier in het nieuwe gebouw van Beeld en Geluid, dat miljoenen kostte, terwijl er in de kelders oud filmmateriaal ligt weg te rotten. Maar men moet nou eenmaal prioriteiten stellen ...'
Okey , leuke foto's trouwens 
matthijs_013
-
- 3631 berichten
- 5754 stemmen
Bedankt voor de foto's! Ik vind Japan zo'n mooi land, ik wil er zeker een keer naartoe. Aanstaande zomervakantie ga ik naar New York, maar ik hoop de vakantie daarop! Het lijkt me heel leuk daar een jaartje te wonen.
maxcomthrilla
-
- 15579 berichten
- 2854 stemmen

Op vakantie, moesten we natuurlijk even het bierspel doen. Ik drink nooit alcohol, maar nu moest ik toch even atten. Wat ik dus niet deed. Bah.

Vreemde pose. Maar ja, dat krijg je als je om 5 uur `s nachts nog aan het kaarten bent.
kos
-
- 46709 berichten
- 8866 stemmen
Even aangepast. Je was de / in de laatste tag vergeten en had er spaties tussen geplaatst. Alles moet direct aan elkaar.
Werwolf
-
- 4604 berichten
- 1197 stemmen
Leuke foto's Quido & maxcomthrilla
!
Bas17
-
- 986 berichten
- 1010 stemmen
Oke, tijdje inactive hier wegens internet problemen, al blijf ik film fan en een lijstje met films bijhouden die ik gezien heb, met mijn waardering, die ik nog update als ik weer internet heb. Maar hier nog even een foto van mij, nja 2 dan.

En ja ik weet dat ik op die laatste mijn haar niet heb gekamt en bovendien nog een bezem vasthoud ook.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
En ja ik weet dat ik op die laatste mijn haar niet heb gekamt en bovendien nog een bezem vasthoud ook.
Zeer goeie foto's. Heb je echt je haar gekamt met die bezem?