- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MovieMeter User Pics
MovieMeter User Pics
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Het gaat hartstikke goed
, ik sta al in de top 20 maar kan natuurlijk altijd meer stemmen gebruiken.
Yekezzez
-
- 2512 berichten
- 1126 stemmen
Ik heb op je gestemd en ook maar een foto die ik een paar jaar geleden heb gemaakt ingestuurd (overigens met een camera die inmiddels is gestolen helaas)
http://www.hier.nu/site/index.php?fuseaction=pict.showMedium&sort=datum%20desc&page=1&pic_id=1062
(ps. stemmen is niet nodig hoor
)
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ook een mooie foto, maar stem maar liever op de mijne. 
Chainsaw
-
- 8845 berichten
- 3576 stemmen
Beide hele mooie foto's.
De foto, die nu op nummer 1 staat is trouwens ook práchtig!
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Beide hele mooie foto's.
De foto, die nu op nummer 1 staat is trouwens ook práchtig!
Dat vind ik wel meevallen, mooie zonsondergang met die zwanen in silhouet, maar een erg slechte compositie en die tagline slaat nergens op. Zitten heel veel mooiere foto's tussen IMO. Zoals de 3e met die zonnebloemen bijvoorbeeld.
sn@ke
-
- 2077 berichten
- 888 stemmen
Nou , ook dan maar even foto plaatsen zeker , zit nu toch al een 4 jaar op moviemeter
, best wel fijn om de gezichten achter de nicknames te zien :

arkadi
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Reinbo.. ondanks je mooie foto denk ik dat 't onbegonnen werk is. Denk niet dat je zal winnen.
Wel mooie foto though
arkadi
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
btw hoort dit in dit in dit forum gedeelte?
We reageren nu bijna alleen maar op klimaatfoto's ipv de foto's van onze meesterlijk knappe users
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Reinbo.. ondanks je mooie foto denk ik dat 't onbegonnen werk is. Denk niet dat je zal winnen.
Ach ik doe pas een dagje mee. Zodra je bij de top 5 komt wordt je pas kansrijk. Dus moet zsm die eerste 250 stemmen hebben. 
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Nou , ook dan maar even foto plaatsen
Eindelijk. Nu ken ik ook het gezicht achter de Aalstenaar. 
JoeCabot
-
- 2682 berichten
- 1785 stemmen
btw hoort dit in dit in dit forum gedeelte?
We reageren nu bijna alleen maar op klimaatfoto's ipv de foto's van onze meesterlijk knappe users
Of van mensen die foto's plaatsen van modellen en die zich voordoen als meesterlijk knap 
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
Dat vind ik wel meevallen, mooie zonsondergang met die zwanen in silhouet, maar een erg slechte compositie en die tagline slaat nergens op. Zitten heel veel mooiere foto's tussen IMO. Zoals de 3e met die zonnebloemen bijvoorbeeld.
Kan me niet aan de indruk onttrekken dat die, evenals die van het wad, behoorlijk gephotoshopped zijn, wat ze in mijn ogen meteen weer waardeloos maakt. Heeft dan niks meer met fotografie te maken.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
En vooral die man met fiets op de paddestoel is echt. 
Yekezzez
-
- 2512 berichten
- 1126 stemmen
Ik heb ook het idee dat diegene met de paddestoel niet helemaal een eerlijk spelletje speelt. Dwz valse ip-adressen ofzo.
edit: bedankt voor die twee stemmen
wie ze dan ook gegeven mocht hebben.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
De vorige nummer 1 (Zwanen) is ook al verwijderd en die nummer 2 stond gisteren nog nergens. Heb zo het idee dat ik morgen weer twee plaatsjes ga klimmen. 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Hier nog wat meer leuke foto's

Zoek het schip?

Middernacht

Hoeveel zijn het er?
en hier kan je natuurlijk nog stemmen. 
Hilarious
-
- 1856 berichten
- 2234 stemmen
Mooie foto's Reinbo. Ik heb weer gestemd.
Halcyon
-
- 9952 berichten
- 0 stemmen
Hier nog wat meer leuke foto's
(afbeelding)
Zoek het schip?
(afbeelding)
Middernacht
(afbeelding)
Hoeveel zijn het er?
en hier kan je natuurlijk nog stemmen. 
Waar heb je die genomen?
Ben namelijk gek van zulke landschappen/klimaten. Ik zou al 2 jaar op rij naar IJsland gegaan zijn, maar heb de reis telkens moeten annuleren wegens omstandigheden, hopelijk kan ik volgend jaar gaan.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Antarctica & South Georgia.
Wil zelf ook nog steeds erg graag naar Ijsland.
Halcyon
-
- 9952 berichten
- 0 stemmen
Antarctica & South Georgia.
Wil zelf ook nog steeds erg graag naar Ijsland.
IJsland is de max! Heb hier thuis tonnen foto's van dat magische land. En als ik er volgend jaar EINDELIJK geraak, zal ik hier wel wat posten
.
By the way, Antarctica staat ook al een poos op m'n verlanglijstje, maar alles op z'n tijd
.
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
WP als Riddick in Pitch Black 2. 
Coole foto
.
U-96
-
- 11875 berichten
- 2084 stemmen
Ik zou al 2 jaar op rij naar IJsland gegaan zijn, maar heb de reis telkens moeten annuleren wegens omstandigheden, hopelijk kan ik volgend jaar gaan.
Haha, idem! 
Halcyon
-
- 9952 berichten
- 0 stemmen
Misschien kom ik je volgende zomer wel tegen
.