- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MovieMeter User Pics
MovieMeter User Pics
Doom
-
- 8214 berichten
- 1541 stemmen
Whehe, ik krijg bijna spijt dat ik ooit een discussie met Respekked ben aangegaan over Bad Boys II. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik had Gilles me ook heel anders voorgesteld.
Wat is dat toch met die verwachtingen van jullie. 
stinissen (crew films & series)
-
- 23493 berichten
- 77008 stemmen
feanaro surion
-
- 5765 berichten
- 1770 stemmen
Ik ook, maar volgens mij was iedereen in dit topic anders dan ik verwachte. Jullie 2 dus ook... 
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1230 stemmen
Whehe, ik krijg bijna spijt dat ik ooit een discussie met Respekked ben aangegaan over Bad Boys II. 
achjah we waren nog jong en groen hier 
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2596 stemmen
stinissen (crew films & series)
-
- 23493 berichten
- 77008 stemmen
us_raider
-
- 2034 berichten
- 0 stemmen
Ik ook maar even dan. Nog geen vijf minuten geleden gemaakt. 
Dat boek Nederlandse Geschiedenis is daar niet voor bedoeld eh... 
En wat is dat voor lompe achtergrond 
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2596 stemmen
Haha, die gordijnen.
Het is ook niet mijn eigen kamer hoor, die is veel toffer man. 
maxcomthrilla
-
- 15579 berichten
- 2854 stemmen
Leuke foto `s! Doom, Goodfella_20 en Naomi Watts. Altijd leuk om te zien wat voor een gezichten er schuilgaan achter de nicknames.
En ook leuk om te weten hoe de man die de meeste films in Nederland gezien heeft, eruit ziet!
Doom, dat glas bier was zeker om te vieren dat je nu 1ste staat in de WK - Poule?
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2596 stemmen
Goodfella_20
Zie ik er zo oud uit? 
maxcomthrilla
-
- 15579 berichten
- 2854 stemmen
Zie ik er zo oud uit? 
Nee, dat valt wel mee maar het is altijd nog beter dan 90
Ik vroeg me wel af waar die 90 voor stond maar nu is dat mysterie ook weer opgelost.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Ben je hier een paar uur niet aanwezig, vindt je hier meteen een heel foto-album terug.
Hele leuke kiekjes trouwens. 
Zie ik er zo oud uit? 
90 zeker? 
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Haha, die gordijnen.
Het is ook niet mijn eigen kamer hoor, die is veel toffer man. 
Ey! Dat idee heb je van mij gejat, met de site van MM op de achtergrond, haha 
us_raider
-
- 2034 berichten
- 0 stemmen
Ik zal origineel zijn, ik zal een keer een foto maken als ik op de wc zit... of niet natuurlijk.
Leno
-
- 5921 berichten
- 4412 stemmen
Als ik een keer een fantsoenlijke digitale foto heb plaats ik 'm ook. Wel leuk al die gezichten..
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2596 stemmen
Ey! Dat idee heb je van mij gejat, met de site van MM op de achtergrond, haha 
Nou ja, eerder toeval, want ik heb de foto zojuist gemaakt en toen was ik dus online. 
Edit: Je hebt het van mij gejat! Ik heb al eens eerder wat foto's geplaatst en toen had ik ook MM op de achtergrond. 
Priski
-
- 10 berichten
- 20 stemmen
Ik post ook maar een fotootje,

Ja, ik zing.. vandaar die microfoon, haha 
Oh en tis wel beetje slechte kwaliteit
maarja, tis de meest recente foto..
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Leuke foto priski. Ook leuk dat ik niet de enige MM user ben die regelmatig een microfoon vasthoudt. 
us_raider
-
- 2034 berichten
- 0 stemmen
O ja, Doom; vindt je het niet vreselijk irritant om uit zulke glazen te drinken? Bier uit wijnglazen en zulke glazen vind ik echt vreselijk, ik moet ze altijd zo losjes vasthouden of ik heb weer scherven in m'n handen zitten... 
Gizzmann
-
- 5617 berichten
- 2874 stemmen
Ja, ik zing.. vandaar die microfoon, haha 
(zie spiegel)
Gizzmann
-
- 5617 berichten
- 2874 stemmen
Is niet gemeen bedoeld trouwens, is gewoon een grapje van een 16 jarig ventje, is een leuke foto hoor.
Gizzmann
-
- 5617 berichten
- 2874 stemmen
En stinissen wordt geheel genegeerd...
eh, leuke foto's hoor 
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2596 stemmen
Ik zie hem dan ook nu pas.
Leuke foto hoor stinissen en priski!
Doom
-
- 8214 berichten
- 1541 stemmen
achjah we waren nog jong en groen hier 
Was het zo erg? 
Doom, dat glas bier was zeker om te vieren dat je nu 1ste staat in de WK - Poule?
Whehe, uiteraard. Straks nog even checken of ik nog steeds bovenaan de lijst sta!
O ja, Doom; vindt je het niet vreselijk irritant om uit zulke glazen te drinken? Bier uit wijnglazen en zulke glazen vind ik echt vreselijk, ik moet ze altijd zo losjes vasthouden of ik heb weer scherven in m'n handen zitten... 
Inderdaad, vrij irritante glazen. Maar ja, als je ze krijgt en er zit bier in, hmm dan hoor je mij niet gauw klagen. 
@ stinissen, Goodfella_90 en Priski. Leuke foto's! 
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Wat leuk, allemaal foto's
. Spijtig dat ze zo snel op elkaar volgen, nu hebben we de tijd niet om alle details helemaal uit te spitten
.
Een ding wil ik wel weten, goodfella: wat is dat met die Vaderlandse Geschiedenis onder je computer, was dat het meest betrouwbare fundament dat je kon verzinnen of gewoon het boek dat je het makkelijkst kon missen?
us_raider
-
- 2034 berichten
- 0 stemmen
Wat leuk, allemaal foto's
. Spijtig dat ze zo snel op elkaar volgen, nu hebben we de tijd niet om alle details helemaal uit te spitten
.
Een ding wil ik wel weten, goodfella: wat is dat met die Vaderlandse Geschiedenis onder je computer, was dat het meest betrouwbare fundament dat je kon verzinnen of gewoon het boek dat je het makkelijkst kon missen?
Het is niet zijn kamer... 
Werwolf
-
- 4604 berichten
- 1197 stemmen
Leuke foto Priscilla! Ook van Doom, Gilles & Matthijs! 
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2596 stemmen
Allebei wel, denk ik. Maar ik heb hem daar zelf niet geplaatst en tot nu is het eigenlijk ook nooit tot me doorgedrongen wat daar onder ligt. Voor hetzelfde geld lag daar het Playboy jaarboek.