- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MovieMeter User Pics
MovieMeter User Pics
Yekezzez
-
- 2512 berichten
- 1126 stemmen
Mooi! Nog iemand om op mijn Zwarte Lijst te zetten!
JonathanTucker
-
- 764 berichten
- 0 stemmen
Haha, leuke foto SuperSideSwipe!
Tara
-
- 682 berichten
- 355 stemmen
Ozarklynch heeft zelfs een fototoestel in spiegelbeeld
.
Wel het beste merk!
DRJeFF
-
- 604 berichten
- 0 stemmen
Komt toch een beetje voyeuristisch over om naar anderen te kijken en er zelf niet op te staan.
Daarom bij deze..
En ik is de achterste,de andere mn broertje 

DRJeFF
-
- 604 berichten
- 0 stemmen
nee mikey, hij is die achterste. 
lol 
streeter
-
- 1436 berichten
- 6799 stemmen

Ik heb een wit shirt en spijkerbroek aan. Bill Murray is de tweede van links. Ik heb geen idee wie die gast helemaal links is, en ik weet ook niet waarom hij zit te bidden.
Dit is op iemand's apartement eerder op de dag:

...en mijn fotoalbum van de rest van 6 september: http://www.imagestation.com/album/pictures.html?id=2120948924(klik op view album).
jordybeukeboom
-
- 6797 berichten
- 2423 stemmen
Vertel eens wat meer over deze ontmoeting
kos
-
- 46710 berichten
- 8867 stemmen
Ghehe, ik moet al lachen als ik die kop van Murray op die onderste foto zie.
SuperSideSwipe
-
- 4464 berichten
- 2890 stemmen
Ik zal mn gezicht ook maar eens tonen.

streeter
-
- 1436 berichten
- 6799 stemmen
Vertel eens wat meer over deze ontmoeting
Ja hoe is Bill in het echt?
Bill is heel aardig - ik ken hem denk ik nu al meer dan 2 jaar, maar had tot nu toe nooit zoveel tijd met hem doorgebracht (van zes uur s'avond's tot een uur of twee in de ochtend). Hij is heel aardig en intelligent, maar ook vaak sarcastisch - hij kan een beetje vervelend zijn, maar dan wel speels. Je weet nooit welke Bill Murray je tegenkomt. Maar deze avond was hij fantastisch.
Aan het eind van de Q&A zei hij dat we hier zaten dankzij mij en m'n boek en bedankte mij. Ik kreeg een groot applaus van de uitverkochte zaal - iets dat ik nooit zal vergeten...
Dat hij meedeed aan de booksigning was ook niet gepland - ik had geregeld met Lincoln Center voor Tom en Zach en mezelf om boeken te signeren. Ik dacht dat Bill naar huis zou gaan, maar vroeg hem na de Q&A of hij ook mee wou doen. Hij was heel enthusiast en bleef tot iedereen z'n handtekening, foto, gesprekje, enz. had gehad. Hij is een van mijn idolen en om naast hem te zitten, allebei handtekeningen te zetten in een boek dat ik geschreven had, kan ik niet omschrijven. Maar ja, je kunt de foto's in het album bekijken.
en het boek vinden op amazon.com 
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
[quote]SuperSideSwipe schreef:
Ik zal mn gezicht ook maar eens tonen.

Welkom 
starbright boy (moderator films)
-
- 22425 berichten
- 5130 stemmen
Hij is een van mijn idolen en om naast hem te zitten, allebei handtekeningen te zetten in een boek dat ik geschreven had, kan ik niet omschrijven.
Kan ik me voorstellen zeg. Dat maken mensen zelden mee. Echt geweldig.
De avond was erg gezellig aan de foto's te zien. 
us_raider
-
- 2034 berichten
- 0 stemmen
Goed dat je die 2e foto erbij hebt gezet, anders moesten we zeker raden of jij die linker of rechter was? 
Flipman
-
- 7125 berichten
- 1145 stemmen
Lollige foto's, SuperSide Swipe
!
Wel eng ook eigenlijk, bij elke user die ik vaak op de site tegenkom waarvan ik niet weet hoe hij/zij eruit ziet (van sommigen weet ik het vanwege het foto-album), probeer ik mij een voorstelling te maken. Mijn voorstelling van jou komt verbazingwekkend goed overeen!!
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Een New World Order-shirt. WCW-fan, SuperSideSwipe?
SuperSideSwipe
-
- 4464 berichten
- 2890 stemmen
Ja heb de meeste van die videobanden van WcW pay per views nog thuis liggen.
Als je bij de topic Fotos DvD verzameling ofzo, bij algemeen, kijkt kun je ze wel zien in het linkerbovenhoekie van de langere rijen.
Ben sinds kinds af aan fan van Worstelen, alleen is het hier in NL zo lastig te volgen.
SuperSideSwipe
-
- 4464 berichten
- 2890 stemmen
Das wel grappig ja Flip, zou normaal gesproken wel een wat betere foto van mezelf neerzetten, maar zulke geinige situaties kom je niet elke dag tegen om een foto mee te maken.
Flipman
-
- 7125 berichten
- 1145 stemmen
Nee, maar daarom moet je ze hier ook neerzetten, het geeft een soortement van beeld hoe iemand is!
Moet je die foto van mij maar eens zien, staat ergens bij november/december van vorig jaar
.