menu

De Site / Gebruikers / Mijn vraag aan... (MovieMeter versie)

zoeken in:
Ach, waarschijnlijk omdat ik de enige ben die de moeite neemt om even na te denken over wat jij schrijft of zo.

Als ik uitgerekend jou aan het denken kan zetten met zo'n post, dan zal ik nimmer meer klagen over een reactie van jou!

Maar uit je berichtje kwam een zekere naïviteit naar voren, vandaar mijn vraag. Klinkt al een pak logischer nu.

Ik snap dat het wat naief over kan komen bij de nieuwelingen hier, maar ik had echt het idee dat juist iemand die al zo vaak met mij over dergelijke zaken gediscussieerd heeft een beetje door de naiviteit heen kon kijken. No sweat verder!

*schop*

kappeuter (crew)
Ramon K schreef:
Vraag aan FisherKing (en misschien vind je het wel een erg vervelende vraag):
Lilja 4-ever ging bij jou ineens van een 4,5* naar een 1,5*…………waarom eigenlijk?
Je zou daar nog op ingaan maar dat heb je niet gedaan meen ik.

FisherKing
Mijn eerste viewing was in Venetie en was ik helemaal geimponeerd door de stad, door de aanwezigheid van de cast , door de prachtige bioscoopzaal, het mooie weer buiten en idolaat-fanschap dat er een 4.5 uitrolde. Onterecht bleek later bij herziening.

Vraagje aan kappeuter:

Hoeveel tijd heb je nodig om een poster met vervelende kreukels en gebleekte kleuren te bewerken tot "Nieuw Staat" ?

kappeuter (crew)
FisherKing schreef:

Vraagje aan kappeuter:

Hoeveel tijd heb je nodig om een poster met vervelende kreukels en gebleekte kleuren te bewerken tot "Nieuw Staat" ?

Goeie vraag. Dat hangt een beetje af van de staat van de poster natuurlijk, maar ik denk dat ik 10 minuten tot een half uur bezig ben met het 'restaureren' van een poster vol kreukels, bollingen en verkleuringen, zoals plakband resten en verkleuringen door de zon, die vaak gedeeltelijk een poster hebben aangetast.
Met de Smultronstället poster ben ik zeker wel een half uur bezig geweest. Op internet duiken wel steeds meer posterbronnen op, dus het aanbod wordt wel steeds beter. Zoals je weet zijn originele Bergman posters erg schaars op het internet. Dan loont het echt als je een matige scan weet op te poetsen tot iets moois.
Het is monnikenwerk en het is milimeterwerk, dus dan werkt het erg makkelijk als je uitvergroot op een deel van de poster.

kappeuter (crew)
@Dustyfan:
Hoe ben je fan geworden van Dustin Hoffman en wat maakt hem zo'n goede acteur? Wat is jouw favoriete Hoffman film? (Papillon, The Graduate, Tootsie... ?)

Dustyfan
Dat zijn 2 vragen...

Welke wordt het?

kappeuter (crew)
Ja het is goed met je.

Art
Weet je het al Dustyfan?

Dustyfan
Sorry. Ik heb hier echt geen zin in en mijn hoofd staat er nu helemaal niet naar ook. Het spijt me echt, maar sla mij alsjeblieft over.

RWL
Kijk, dat is nog eens een fan.

neo (crew)

Een vraagje aan Henk volgens movie meter heb je nu 9514 films gezien. Maar hoeveel heb je er volgens imdb.com gezien?

stinissen (crew)
Purmerend schreef:
Een vraagje aan Henk volgens movie meter heb je nu 9514 films gezien. Maar hoeveel heb je er volgens imdb.com gezien?

h.stinissen's Movies Vote HistoryRecycle BinPendingMy Movies (all)DVDVHSLDTo BuyMust See Edit Categories...

11422 Titles

Gaat de goede kant op

stinissen (crew)
Vraag aan Purmerend wanneer hou je eens op met dat vele toevoegen zodat ik ook ff rust heb

kappeuter (crew)
Jij hoeft ze toch niet te behandelen wel?

Misschien wil hij steeds meer dan 3000 toevoegingen dan de tweede hebben

Maak je maar geen zorgen Henk ik haal je toch niet in.

stinissen (crew)
Onderhond schreef:
Misschien wil hij steeds meer dan 3000 toevoegingen dan de tweede hebben

Tijd voor een nieuwe vraag!

Ga uw gang, zou ik zeggen.

neo (crew)
Net als musicmeter weer een behoorlijke vertraging

Niet echt het topic, maar er een voor openen is ook weer zoiets. Weet iemand een link waar ik alle NRC-uitgaves zie? (de films)

Jee, wat een geld. Verschillende zijn te huur bij http://www.moviemile.com

Dank je! Het ging me vooral om die Italiaanse; krijg ik naar alle waarschijnlijkheid allemaal te zien!

Ik heb een vraagje aan Mug welke franse regiseur zul je me aanraden(ik hou van dromige films)?

Mug
1) wat versta je onder dromige films?
2) antwoord...zeer voordehand...Jeunet [maar ik ben geen wandelende film-encyclopedie, een betere vraag zou zijn te vragen naar films ipv regisseurs]
3) http://www.moviemeter.nl/forum/20/818/

Bedankt ik zal proberen een flm van hem te kijken.

Jeunet inderdaad (maar dan niet zijn Alien-film ), en wat in dezelfde lijn ligt ook Sylvain Chomet, die animatiefilms maakt, zoals Les Triplettes de Belleville. De films van Alain Resnais zijn ook enorm dromerig vind ik, traag en heel mooi, maar wel niet zo gemakkelijk. Ook een aanrader is Paris, Je T'Aime, met een aantal heel mooie kortfilms (sommige zijn wat minder, maar het geheel is heel Frans en heel dromerig )

Gast
geplaatst: vandaag om 13:41 uur

geplaatst: vandaag om 13:41 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.