- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Er is er een jarig...
Er is er een jarig...
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Van harte gefeliciteerd!
Om het eens wat esoterischer aan te pakken heb ik opgezocht op het internet wat de (bijbelse) betekenis is van 31, en wat telkens terugkwam is het woord 'offspring' (kroost, afstammeling, vruchtbaarheid, de vertalingen zijn legio)
Natuurlijk wil ik de heer Jay73 hiermee niets opdringen, misschien beschikt hij trouwens al lang over een uitgebreid nageslacht, dat weet je natuurlijk nooit hier he.
Voor de geinteresseerden: een overzichtje (en als je daar dan toch bent, kijk dan ook eens bij het 'Alpha & Omega Almightywind Ruach Ha Kodesh Fire Last Chance Ministry' hoedat u er toch nog in kunt slagen om uw zondig leven af te sluiten met een gezellig paradijselijk plekje. En vergeet niet het onderwerp te raadplegen met de hilarische titel: Does Yahshua love me even though I have tattoos. Maar dat terzijde.
V
-
- 8369 berichten
- 3370 stemmen
ik ben 23, voorspelt niet veel goeds. Freud, bedankt!
Edit: Jay, gefeliciteerd nog
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Ja ik heb er niks mee te maken he, het komt van een betrouwbare bron!
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Van harte gefeliciteerd!
Om het eens wat esoterischer aan te pakken heb ik opgezocht op het internet wat de (bijbelse) betekenis is
Zeg Freud, zou jij of iemand anders me geen site kunnen aanraden over de betekenis van namen? Vind ik heel interessant, maar kan niets vinden.
ps ik be 47. volgens de bijbelse betekenis besta ik niet... 
eeflien
-
- 383 berichten
- 261 stemmen
Zeg Freud, zou jij of iemand anders me geen site kunnen aanraden over de betekenis van namen
Ik weet niet of je hier iets aan hebt maar op deze sites kun je toch wel aardig wat namen vinden:
Volgens mij zijn ze precies hetzelfde maarja 
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Hartelijk bedankt Eeflien. Daar zocht ik al lang naar. Tof!!! 
neo
-
- 15436 berichten
- 10050 stemmen
Joep: Bedrieger 
U-96
-
- 11875 berichten
- 2087 stemmen
Roger, Rogier: Beroemd met de speer. 
Erg raar. Er staan verdacht veel meisjesnamen op deze site.
Linda
-
- 1336 berichten
- 0 stemmen
Linda, Linde, Lindy: Verkorte vorm van namen met de Germaanse stam "Lind" (schild van lindehout of slang).
Mmmkay :S
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3285 stemmen
Pff flutsite. Mijn naam staat er niet eens op! Art: De krachtige komt dan nog het meest in de buurt.
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Pff, die van mij staat er ook niet bij... Maar hij betekent hetzelfde als Michael, zijnde: Wie is als God. Om maar te zeggen
(Op die flutsite hebben ze een vraagteken achter die zin gezet, maar daar verzet ik mij fel tegen!)
En Sigmund staat er niet eens op!
U-96
-
- 11875 berichten
- 2087 stemmen
Volgens mij niet erg kwalitatief die site. Ik zag echt allemaal meisjesnamen staan op de jongens-site. Bij mij stonden mijn beide namen zoals ik genoemd word (Rogier & Roger) erop. Lekker puh!! 
eeflien
-
- 383 berichten
- 261 stemmen
Volgens mij niet erg kwalitatief die site. Ik zag echt allemaal meisjesnamen staan op de jongens-site. Bij mij stonden mijn beide namen zoals ik genoemd word (Rogier & Roger) erop. Lekker puh!! 
Ik zei ook al: volgens mij zijn ze hetzelfde 
Edit: had eerst trouwens een betere site, maar die kan ik niet meer terugvinden, daar waren echt alle mogelijke namen te vinden!
Goodfella
-
- 5091 berichten
- 4875 stemmen
Ik heb er lekker twee 
Berend: sterk of moedig als een beer
Jan: God/Jahweh is genadig

Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Voor de echte freaks, ik heb een andere site gevonden waar ze een hoopje links naar andere voornamen-sites geven. Dus je kunt gewoon naar hun databank gaan en daar zoeken, ofwel alle links afgaan en proberen te ontdekken of uw naam wel overal hetzelfde wordt verklaard. Of zoiets.
De site.
(de links vind je blijkbaar enkel als je een onbestaande voornaam (zoals de mijne blijkbaar) invult)
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Gho, ik ben zelf een freak aan het worden, maar de Belgen onder jullie wil ik dit toch niet onthouden: daar kan je zien hoeveel andere mensen er in Belgie dezelfde voornaam hebben (als het er meer dan 50 zijn, wat bij mij dus weeral niet het geval was), en wanneer dat de meeste van hen zijn geboren en zo, en je kunt ook een kaartje laten maken met de plaats waar al de mensen wonen met dezelfde familienaam. Mocht je daar in geinteresseerd zijn natuurlijk 
jassonn
-
- 5303 berichten
- 3237 stemmen
Dominic, Dominiek, Dominique: Toebehorend aan de Heer, geboren
op de dag des Heren.
Of ik hier nu blij mee moet zijn...
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.