Occident

PaulieWalnuts
-
- 1239 berichten
- 815 stemmen
Een internetboekhandel waar je vaak resultaten van krijgt als je op "vergelijk prijzen van deze DVD klikt". Ze verkopen ook een aantal DVD's.
Redelijk goedkoop. Ik heb bij wijze van proef een DVD'tje besteld (betaling per acceptgiro). Geen verzendkosten.

citybird
-
- 4964 berichten
- 4099 stemmen
Had er een tijdje terug ook een film besteld. Prijzen vallen inderdaad wel mee. De levertijd was wel redelijk lang (+/- 3 weken naar België) en kreeg tussentijds ook geen reactie op mijn email ivm de orderstatus. Was op zich geen probleem aangezien ik toch niets op voorhand moest betalen. Voor de rest werd dvd wel prima verpakt geleverd.

Mescaline
-
- 7027 berichten
- 2929 stemmen
Iemand nog klachten over deze winkel..?
Denk dat ik over een tijdje ook maar wat dvds bestel

MXO
-
- 1449 berichten
- 532 stemmen
Ik heb er ooit The Elephant Man (David Lynch) voor €5,00 besteld, maar ik kreeg een gelijknamige televisie serie binnen waar ik niet op zat te wachten. Na een lange procedure heb ik uiteindelijk The Elephant Man wel binnen gekregen, maar ik ben er meerdere keren achteraan gegaan om het recht te trekken. Het probleem zat hem overegens in de afbeelding die op de site vermeld stond, waarbij de cover van The Elephant Man van Lynch te zien was. De EAN code bleek uiteindelijk van de gelijknamige televisie serie te zijn.

nietdatdus
-
- 222 berichten
- 843 stemmen
Wacht al een week op de dvd La Haine, maar er waren we feestdagen tussen enzo. Vorige keer binnen twee dagen binnen!
Erg fijn dat de betaling per acceptgiro is en geen verzendkosten.

Leviwosc
-
- 881 berichten
- 332 stemmen
Ik heb al een aantal dvd's besteld bij Occident, dit is elke keer goed gegaan. Ik betaalde per acceptgiro en ook dat is goed verlopen.
De levertijd duurde de eerste keer wat langer, maar de andere films heb ik allemaal binnen enkele dagen al binnengekregen.
Ik ben erg tevreden over hun service!

Spijtoptant
-
- 170 berichten
- 0 stemmen
Iemand nog klachten over deze winkel..?
Oh jazeker!
http://www.musicmeter.nl/forum/6/3793/
Laatste ontwikkeling: een Herinnering 3, waarin met een incassobureau gedreigd wordt omdat ik op Herinnering 2 en Herinnering 1 niet gereageerd heb (nooit ontvangen heb ook overigens).
De Herinnering 3 betreft een rekening die ik moet voldoen ten hoogte van 3 euro.
Die 3 euro bestaat louter uit administratiekosten...
Laat de dames en heren van Occident het op orde brengen van hun administratieve puinhoop zelf maar bekostigen.
(Overigens is Herinnering 3 een ongedateerd kopietje, een fatsoenlijke herinnering sturen is blijkbaar nog te veel)

jvanbers
-
- 1 berichten
- 0 stemmen
Daar bestel ik nooit meer.
3 Maart iets besteld.
Tussendoor 3 mails gestuurd dat ik het niet meer wilde hebben,via die email van hun voor annuleren.
Nooit een reactie op gehad.
Nu krijg ik vandaag die dvd in huis,ik bel ze op om te zeggen dat ik de dvd niet wil en dat al een aantal keer had duidelijk gemaakt.
Krijg ik als antwoord,ja dan stuur je de dvd maar terug maar dan betaal je wel even de portokosten!!?
Ja dat dacht ik dus niet.
Ik stuurde nog een mail,en dit keer niet zo vriendelijk,en nu kreeg ik binnen 1 uur een reactie terug,typisch!

jordybeukeboom
-
- 6797 berichten
- 2423 stemmen
Ik heb al een aantal dvd's besteld bij Occident, dit is elke keer goed gegaan. Ik betaalde per acceptgiro en ook dat is goed verlopen.
De levertijd duurde de eerste keer wat langer, maar de andere films heb ik allemaal binnen enkele dagen al binnengekregen.
Ik ben erg tevreden over hun service!
Zelf ook geen problemen, lage prijzen, interessante titels

tottenham89
-
- 327 berichten
- 1346 stemmen
Zeker,bij mij ook het geval.Verzendtijd viel mee en de prijzen waren best wel goed

*Nientjah*
-
- 1441 berichten
- 369 stemmen
Ik ben inmiddels al een maand op Dolls aan het wachten

Mescaline
-
- 7027 berichten
- 2929 stemmen
Had eerstnog twijfels iets te bestellen.. maar nu hun de accept-giro er uit hebben gegooid blijf ikmaar gewoon lekkker bij bol..

*Nientjah*
-
- 1441 berichten
- 369 stemmen
Krijg nu een mailtje: de dvd kan helaas niet meer geleverd worden.
-_-' Hadden ze me dat niet 1,5 maand geleden kunnen vertellen? Anyway, heb inmiddels de Kitano Collection besteld bij Wehkamp, hopen dat dat beter gaat.

GinolaEHV
-
- 2126 berichten
- 2580 stemmen
Gemengde reacties zo te zien.
Zover als ik kan achterhalen is dit bedrijf de enige die Blood Simple op vooraad heeft. En ik moet die film per se hebben...
Of iemand anders moet mij wijzen op een plek waar ik Blood Simple (redelijk goedkoop) kan verkrijgen.

PascalvE
-
- 308 berichten
- 22 stemmen
Als iets niet op voorraad is kun je er heel lang op wachten, ook met het versturen van emails zijn ze niet al te snel (en ze laten niks uit zichzelf weten). Ik heb hier ook iets besteld wat anders nergens te krijgen is.

Pastichio Rocker
-
- 6344 berichten
- 0 stemmen
Zover als ik kan achterhalen is dit bedrijf de enige die Blood Simple op vooraad heeft. En ik moet die film per se hebben...
Of iemand anders moet mij wijzen op een plek waar ik Blood Simple (redelijk goedkoop) kan verkrijgen.
Die heb ik een paar weken terug nog voor weinig in de uitverkoopbakken bij Boudisque (Utrecht) gezien. Wel de importversie.

klute89
-
- 3649 berichten
- 0 stemmen
Er lag een tijdje geleden een hele stapel van die film bij de Fame in Amsterdam.
Ik weet niet echt meer hoe duur ze waren. Ik dacht of 5 euro of 10 euro.

GinolaEHV
-
- 2126 berichten
- 2580 stemmen
Ik woon in Eindhoven, dus dat is geen optie.
En ik wil wel de versie met Nederlandse ondertiteling hebben, dus dan is de geïmporteerde versie ook eigenlijk geen optie.
Toch bedankt voor de reacties.

klute89
-
- 3649 berichten
- 0 stemmen
En ik wil wel de versie met Nederlandse ondertiteling hebben, dus dan is de geïmporteerde versie ook eigenlijk geen optie.
Ik zal eens kijken of die uitgave die ik heb gezien nl subs heeft.

Pastichio Rocker
-
- 6344 berichten
- 0 stemmen
Is er wel een uitgave met NL subs?

morskamer
-
- 1 berichten
- 0 stemmen
17/10 2008 bestelling geplaatst. Direct betaald. Op div. mails wordt niet gereageerd. Tot op heden niets ontvangen en ook geen, wel gevraagde, restitutie. Dit riekt naar oplichting?

GinolaEHV
-
- 2126 berichten
- 2580 stemmen
Of naar een hele slechte administratie.
Als er de mogelijkheid is om met acceptgiro te betalen, dan zou ik dit altijd doen. Dan heb je je geld in ieder geval nog indien de dvd op zich laat wachten.

Montorsi
-
- 9657 berichten
- 2317 stemmen
altijd wel lange tijd wachten op de dvd's, maar verder behoorlijk goedkoop en bovenal geen verzendkosten.

DeCol
-
- 7009 berichten
- 2721 stemmen
Vandaag daar een film besteld, inderdaad heel goedkoop en geen verzendkosten. Ben wel benieuwd hoe lang het gaat duren want daar stond niks over vermeld.

DeCol
-
- 7009 berichten
- 2721 stemmen
Vandaag daar een film besteld, inderdaad heel goedkoop en geen verzendkosten. Ben wel benieuwd hoe lang het gaat duren want daar stond niks over vermeld.
Dvd was een week later aangekomen.

pilf
-
- 1 berichten
- 0 stemmen
Twee weken geleden een DVD besteld en nog niks ontvangen. Al mijn berichtjes naar [email protected] komen terug met het bericht "This address no longer accepts mail."
Heb er niet veel vertrouwen in dat het nog goed gaat komen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.