- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Toplijsten en favorieten
- Beste trailer
Beste trailer
Menghini
-
- 1306 berichten
- 941 stemmen
Een trailer is er voor gemaakt om mensen naar de film te trekken, dus hij moet juist bij een grote groep mensen hoge verwachtingen scheppen. Als men vanwege de trailer een film bekijkt, dan is de trailer geweldig, ongeacht wat men van de film zelf vindt...
flipsen
-
- 1696 berichten
- 482 stemmen
Van het weekend de Trailer van Mean Girls gezien. Dat is volgens Menghini's definitie volgens mij een enorm slechte trailer. Ze hebben mijn zieltje niet gewonnen.
De trailer duurt veel te lang, is niet grappig, geen gave zinnetjes doet me helemaal niks.
Da Jando
-
- 1383 berichten
- 1060 stemmen
De trailer van Pi vind ik ook erg goed.
cornelis
-
- 4744 berichten
- 681 stemmen
Van het weekend de Trailer van Mean Girls gezien. Dat is volgens Menghini's definitie volgens mij een enorm slechte trailer. Ze hebben mijn zieltje niet gewonnen.
Een trailer is ook zelden bedoeld om IEDEREEN naar de bios te trekken, maar een of meerdere doelgroepen.
cornelis
-
- 4744 berichten
- 681 stemmen
De trailer van Pi vind ik ook erg goed.
Coole trailer idd.
Wolkenmeter
-
- 640 berichten
- 1448 stemmen
Ik vind de trailer van The Shining erg geslaagd
kirsten_88
-
- 25 berichten
- 36 stemmen
Lord of the rings trailers
:D hehehe
Echt te mooi gewoon zelfs als je de film nix vind misschien.... 
www.lordoftherings.net ga maar downen =)
Die van PI is inderdaad mooi gevonden zeg!
Hannibal
-
- 9358 berichten
- 3273 stemmen
Een trailer is er voor gemaakt om mensen naar de film te trekken
Ik kijk trouwens de trailers meestal pas achteraf, omdat ze in trailers vaak de belangrijkste dingen uit de film laten zien, die ik het liefst in de film zelf kijk.
----------------------------------------------------------------
Ik vind de trailer van The Mask of Zorro fantastisch, de aktie wordt er steeds verder in opgevoerd, met als climax het zwiepen van een zwaard met de letter "Z" in beeld. Moet je wel met Dolby 5.1 of DTS bekijken, (Op de DVD staat hij volgens mij in Dolby Digital) dan is het helemaal te gek.
Onderhond
-
- 87592 berichten
- 12834 stemmen
Trailer van Visitor Q. Vreemd animatiefilmpje, waarna je absoluut geen idee hebt waar de film over gaat, maar waardoor je interesse wel gewekt wordt. Wat mij betreft de definitie van een sterke trailer.
NERD
-
- 1718 berichten
- 1429 stemmen
Wilde net een soortgelijk topic starten. Maar laat ik hier maar weer leven in blazen dan.
Een trailer die m'n mond heeft doen openvallen is de trailer van Dawn of the Dead (2004).
Wat is die trailer ongelooflijk spannend in elkaar geplakt zeg. Spannend maar het geeft bijna niets van de uiteindelijke film weg. Zijn ook buitengewoon leuke effecten in gebruikt, met name het trillen/slowmotion en het filmscreen effect tegen het einde.
Zwaar indrukwekkend dus. Heb nog nooit een film zo graag willen zien na het zien van een trailer.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
De ultieme trailer was toch van Batman Begins, kreeg enorme zin in de film zoals ik die nog nooit gekend had.
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
De trailer van Monty Python and the Holy Grail is al net zo idioot als de film zelf. Het begint met een voice-over die de trailer begelijd, maar telkens zijn ze niet tevreden met de voice-over en vragen ze een nieuw persoon. Als ze eenmaal tevreden zijn met de (Chinese!) stem begint de trailer pas echt. De stem verteld dat de film van een gemiddelt niveau is zoals Herby Rides Again (je moet er maar opkomen om je film niet de hemel in te prijzen in een trailer). Vervolgens laten ze wat beelden van de film zien begelijd met wat uitleg ("There is also a bit of low-budget action"). Uiteindelijk staat er in Chinese tekens in beeld "Monty Python and the Holy Grail", met heel klein ondertiteld de vertaling van het tekentje. Ze sluiten het af met de boodschap dat de bioscoop waar de film draait, maar tien minuten lopen is van het restaurant waar de Chinees die de voice-over doet werkt. Briljant.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 berichten
- 1042 stemmen
Mijn favoriete trailer is die van The Chronicles of Narnia: The Lion, The Witch and The Wardrobe.
De muziek is geniaal, de beelden geweldig, het zijn de beste uit de film en telkens geweldig om te zien. Ik heb de trailer zeker honderd keer gezien sinds de zomer vakantie en hij blijft mooi. Misschien een tikkeltje gestoord, maar ik ben helemaal fan van de trailer 
Edit: voor de duidelijkheid, ik bedoel de teaser, de tv-trailer is aanzienlijk minder.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Trailer van Cloaca, meesterlijke trailer. Heerlijk opzwepend en meeslepend.
Anakin01
-
- 257 berichten
- 300 stemmen
De meest simpele trailer en voor mij persoonlijk ook een van de beste dus :
http://www.apple.com/trailers/miramax/comedian.html
Hi-la-risch!
cornelis
-
- 4744 berichten
- 681 stemmen
De meest simpele trailer en voor mij persoonlijk ook een van de beste dus :
http://www.apple.com/trailers/miramax/comedian.html
Hi-la-risch!
Uhm...simpel????
kijkert
-
- 3584 berichten
- 0 stemmen
Eigenlijk vind ik alle trailers altijd verschrikkelijk. Met van die bombastische voice-overs en die gigantische spoilers erin.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 berichten
- 1042 stemmen
Kan de trailer van Pirates of the Caribbean: Dead Man's Chest niet meer loslaten. Brengt de gehele PotC sfeer weer terug en muziek is gewoon opzwepend. I love it!
IcU
-
- 6783 berichten
- 3051 stemmen

Nu zit ik ook vaak de trailer van Spider-man 3 te kijken. Daar probeer ik wat meer informatie uit te halen over bv Venom (een bijna onmogenlijke opgaven)
Angrod_Pallanén
-
- 6687 berichten
- 1042 stemmen
Waarom? Zowel die van Pirates als van Spidey3 vind ik erg mooi gemaakt, alles behalve fake.
Pieter Montana
-
- 6678 berichten
- 2285 stemmen
Kan de trailer van Pirates of the Caribbean: Dead Man's Chest niet meer loslaten. Brengt de gehele PotC sfeer weer terug en muziek is gewoon opzwepend. I love it!
Dat stukje als Davey Jones roept dat de "Kraken" moet aangeroepen worden vind ik zo heerlijk 
film_kaza
-
- 3140 berichten
- 0 stemmen
De trailer van The Green Mile overtuigde mij helemaal om hem te kijken en wist nog niet eens dat hij hier zo goed was.
Een goeie trailer legt gewoon uit waar het over aat met een paar goeie beelden. Ook een goeie tip voor de makers: laat niet belangrijke, grappige, of enge beelden uit een film in de trailer zetten. Als er veel grappen zijn die het eventueel niveau halen bij de grap in de trailer dan is het ok. Zo niet dan is bij mij de film altijd minder dan 3 sterren.
us_raider
-
- 2034 berichten
- 0 stemmen
Wat denk je waarom een flauwe komedie die paar geslaagde grappen juist in een trailer doen...? 
Angrod_Pallanén
-
- 6687 berichten
- 1042 stemmen
Vind ik af en toe wel fijn. Kan je je helemaal rot lachen zonder anderhalf uur te verkwisten.
film_kaza
-
- 3140 berichten
- 0 stemmen
De trailer van Shrek was indedaad ook leuk.
Maar heb je de tv reclame van Just My Luck gezien?
Daar verlinken ze al het einde als je goed de onbertiteling leest. De hele film is dus alweer verpest voor mij.