- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Toplijsten en favorieten
- De allerlekkerste acteur
De allerlekkerste acteur
soom
-
- 24919 berichten
- 2751 stemmen
samijo
-
- 151 berichten
- 358 stemmen
hmmm moeilijk,
ik denk
1 matthew mccaunaghy
2 ryan reynolds
3 adam sandler -
not your typical hunks but its the laughter element i think.
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Mcconaughey en Reynolds zijn toch echt wel typische hunks hoor, en ze morgen er beide zeker wezen! 
Adam Sandler daarentegen 
samijo
-
- 151 berichten
- 358 stemmen
weer ik snap het ook niet van de adam sandler. ik moet alleen heel hard om hem lachen en zelfs in de wedding singer vond hem toch "te doen"
samijo
-
- 151 berichten
- 358 stemmen

ik weet dat zijn ogen hangen een beetje raar maar ik houd niet van de perfecte uitzien mannen.
JacoBaco
-
- 10573 berichten
- 2405 stemmen
Ik wou net zeggen, waarom ben je dan met Wim getrouwd als je niet van perfecte mannen houd?
Nou, ik hou het bij Michael Fassbender en Jeffrey Dean Morgan. Van die laatste een foto!

Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Jaaah die foto is echt geweldig! 
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Zie hem toch liever zonder baard. Maar wel met dit haar (zoals in The Goblet of Fire) dat korte koppie wat hij in al zijn andere films heeft vind ik minder leuk bij hem staan.
samijo
-
- 151 berichten
- 358 stemmen
definately jeffrey dean morgan!! hubba hubba!
also love hugh jackman and gerard butler....
qua wim en trouwen. daarom heeft het 3 keer geduurd voor dat ik ja zeg tegen verkeering!
soom
-
- 24919 berichten
- 2751 stemmen
also love gerard butler....
!
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Gerard is inderdaad heel erg leuk! Niet eens omdat hij zo super knap is, maar hij heeft een hele lieve knuffelige uitstraling 
Amity
-
- 1786 berichten
- 147 stemmen
Volgens mij heb ik nog niemand gehoord die niet van een beetje Gerry houdt! 
SelmaDuim
-
- 4907 berichten
- 732 stemmen
U riep?
Ik heb he-le-maal niks met die man, maar dat zal je niets verbazen, lijkt mij. 
wimnoot
-
- 3963 berichten
- 3923 stemmen
Ik vind het niet zo leuk dat mannen hier alleen maar als lustobject worden gezien. En jullie zijn een slechte invloed op mijn vrouw, ik heb haar nog nooit Hubba hubba! horen zeggen. En van de week noemde ze me per ongeluk Gerard. 
laundromat
-
- 2434 berichten
- 0 stemmen
En men...die billen van Patrick Wilson! Superkop, superlijf en superbillen. Is Wilson wel es genoemd (los door mij)? Die billen showt hij o.a. in Little Children en Watchmen.
Helaas kon ik geen beschaafde MM-waardige (laat ik het niet over het dames-topic hebben) foto's van Wilsons billen vinden. Maar blijven genoeg mooie over:

Mooie oude(re) man met 1 van de mooiste lachen (ik : Billy Crudup (van 1962).

Crudup en Wilson spelen beide in Watchmen....en ik vond ze allebei al leuk...de look van Wilsons rol is cool, nerd-ish en sexy.
p.s. gerry is hot! niet alleen knuffelbaar hoor. ook gewoon lekker en stoer. gewoon lekker stoer (:
Brix
-
- 19677 berichten
- 5115 stemmen
Ik vind het niet zo leuk dat mannen hier alleen maar als lustobject worden gezien. En jullie zijn een slechte invloed op mijn vrouw, ik heb haar nog nooit Hubba hubba! horen zeggen. En van de week noemde ze me per ongeluk Gerard.

De laatste die ik "Hubba Hubba!"hoorde zeggen was Perry Como, en dat was nog in de tijd van zwart-wit TV...
Hoe komt Samijo daar in vredesnaam aan?
wimnoot
-
- 3963 berichten
- 3923 stemmen
Waarschijnlijk van die vervelende Amity. 
Amity
-
- 1786 berichten
- 147 stemmen
Sorry Wim! 
@ Laundromat: Patrick WIlson vind ik leuk 
samijo
-
- 151 berichten
- 358 stemmen
De laatste die ik "Hubba Hubba!"hoorde zeggen was Perry Como, en dat was nog in de tijd van zwart-wit TV...
Hoe komt Samijo daar in vredesnaam aan?
nou ik ben altijd grote fan van oud films vooral zwart wit en musicals. dus denk dat ik heb het gewoon daar opgepikt.
laundromat
-
- 2434 berichten
- 0 stemmen
@ Laundromat: Patrick WIlson vind ik leuk
zou jij de enige zijn die dat ook vindt....?
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Wilson vind ik qua uiterlijk niet veel aan, maar zijn achterwerk mag er zeker wezen 
samijo
-
- 151 berichten
- 358 stemmen
mmmmm dr avery heb net zijn shirt uitgedaan in greys. yummy!
Brix
-
- 19677 berichten
- 5115 stemmen
nou ik ben altijd grote fan van oud films vooral zwart wit en musicals. dus denk dat ik heb het gewoon daar opgepikt.
Aha!
Dank voor de uitleg Samijo.
Ik vond het echt raadselachtig
Ook wel grappig om die oude uitdrukking weer eens te horen (ofwel lezen)
samijo
-
- 151 berichten
- 358 stemmen
Aha!
Dank voor de uitleg Samijo.
Ik vond het echt raadselachtig
Ook wel grappig om die oude uitdrukking weer eens te horen (ofwel lezen)
haha yeah ik ben aan oude dame in jonge lichaam. zelfs mijn vrienden zijn ouder!
BenicioDelToro
-
- 4178 berichten
- 1391 stemmen
Haha, hij is hier ook al eens vaker genoemd! We hebben ook een member hier die zo heet, en volgens mij is dat ook een dame.
Klopt! Hier ben ik weer eens! 
Ik heb hier wel gepost hoor, maar mijn mening liep vaak uiteen met die van andere dames. Daarom ben ik er maar mee opgehouden. Ik was op een gegeven moment een roepende in de woestijn. Maar nu zie ik dat ik toch niet de enige ben die niet van gladde spierbundels, 'broodjesbuiken' en babyfaces houdt. 
Liever heb ik....

(Hopelijk blijft het plaatje het doen....)