- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Toplijsten en favorieten
- Mooiste / leukste actrice
Mooiste / leukste actrice
decicco
-
- 2856 berichten
- 1143 stemmen

een van de weinige chinese vrouwen die ik mooi vind
.
Ziyi Zhang.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Hele mooie foto van deze zeer goede actrice in onder andere Shi Mian Mai Fu! Het is inderdaad een adembenemend mooie actrice! 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Helemaal in de rondvliegende dolkjes-stemming zie ik decicco?
Ze mag er best wezen voor een Chinees ja.
decicco
-
- 2856 berichten
- 1143 stemmen
Haha, ja ik was wel overdonderd normaal kijk ik niet naar chinese films maar deze vond ik erg mooi. En Ziyi zag er ook adembenemend uit
.
riesma
-
- 3706 berichten
- 3082 stemmen
Ze mag er best wezen voor een Chinees ja.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Ik zit ook nog helemaal in de rondvliegende dolkjes stemming en wil benadrukken dat deze bijzonder mooie vrouw heel veel westerse actrices ver achter zich laat in schoonheid. Die blik in haar ogen. Betoverend gewoon.
decicco
-
- 2856 berichten
- 1143 stemmen
Ja inderdaad en haar lippen zijn ook echt super mooi. Zoals ik al zei heb ik normaal niet zoveel met chinese vrouwen maar deze is een echte schoonheid die er bovenuit springt.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ik val niet op Chinese vrouwen over het algemeen, dus was niet bot bedoeld. Ik kan wel inzien dat zij voor een Chinese man wel als een soort godin is, maar voor mij gewoon leuke meid. Dat mysterieuse heeft voor mij vaak wat kouds en afstandelijks.That's all.
riesma
-
- 3706 berichten
- 3082 stemmen
Ik snap het, maar het stukje "voor een Chinees" klinkt zo denigrerend. Ik vind de gemiddelde Chinees ook niet bijzonder, zij heeft echter iets 'meer'. Waarschijnlijk een westerser uiterlijk.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Enige wat ik er mooi aan vind is het donkere haarkleurtje, verder vind ik er ook weinig aan. Ieder zijn of haar smaak. Zou anders ook zo eentonig worden.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Moet je nu al een Chinese man zijn om een Aziatische vrouw knap te vinden?
Ik ben geen Chinees, maar ik zie niets liever dan Chinese, Japanse en Koreaanse actrices. Ik moet nog de eerste westerse vrouw tegenkomen die in hun schaduw mag staan.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Zoals Eline al zei ieder zijn/haar smaak.
Geef mij maar gewoon de lieve sproetjes van Yasmine Bleeth.
was helemaal hoteldebotel van dr in Baywatch, maar dat kan van bijna al die rondhuppelende schoonheden gezegd worden.

speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Ik ben het grotendeels met Nomak eens. Actrices uit Oost-Azië hebben iets mysterieus en zijn ondoorgrondelijk. Dat maakt ze extra mooi.
Baggerman
-
- 10839 berichten
- 8280 stemmen
Persoonlijk val ik op blond met blauwe ogen, maar dat wil niet zeggen dat ik vrouwen die andere uiterlijke kenmerken hebben óók niet onweerstaanbaar knap kan vinden.
En wat Aziatische vrouwen betreft: de Nederlandse vrouw mag b.v. wel eens stage gaan lopen in Japan om stijl en finesse te leren. Japanse vrouwen zien er over het algemeen picobello smaakvol verzorgd en elegant uit, óók op latere leeftijd! De meeste westerse vrouwen kunnen zeker niet in hun schaduw staan! (ook omdat ze groter van stuk zijn natuurlijk
)
Dit vind ik bijvoorbeeld een lieverdje: Takako Matsu

(mmmm zucht!)
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Op zich wel grappig dat je volgens mij nog nooit een Aziatische vrouw in dit topic hebt vermeld speranza.
Ik houd het in ieder geval bij de Westerse vrouwen 
decicco
-
- 2856 berichten
- 1143 stemmen
Mijn voorkeur gaat ook uit naar de Westerse vrouwen.
Maar deze vrouw wat ik had geplaatst vond ik toch erg mooi
.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Dat komt, omdat ik in tegenstelling tot bijvoorbeeld Nomak nog veel te weinig Oost-Aziatische films heb gezien.
riesma
-
- 3706 berichten
- 3082 stemmen
Het verschilt allemaal weer van persoon tot persoon. De ene vrouw ziet er wel leuk uit, de andere niet. Als we het enkel bij de actrices houden, tja, dan worden over het algemeen toch de mooitjes uitgekozen. Dus de actrices in voorgaande berichten zijn nou niet het toonbeeld van de gemiddelde aziatische vrouw. Die zijn zo knap nog niet. Maar naar mijn idee wel altijd lief.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Maar naar mijn idee wel altijd lief.
Dat ben ik dan weer 100% met je eens.
Stephan
-
- 7890 berichten
- 1387 stemmen
Oosterse vrouwen... hmmm... Ik weet het niet.
Waar ik mijn hart voor vasthoud is om ze op te winden...
Dan klinken ze nl. allemaal als kleine meisjes.. Brr...
decicco
-
- 2856 berichten
- 1143 stemmen
Ik vind oosterse vrouwen altijd zo zielig overkomen hoe gek het misschien ook klinkt. Misschien haak ik daarom altijd af als het gaat over oosterse vrouwen. Als je dan weer kijkt naar de oosterse films heeft me dat ook nooit zo zeer geboeid omdat ik niks had met de acteurs + de taal. Maar vanavond is toch bewezen dat deze films net zo goed kunnen zijn als een normale westerse film.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Op Duitsland pik ik er toevallig nog wel eens 1tje mee. Op dat moment houdt het mijn aandacht altijd best vast door de schitterende settings en de gave actie/vecht-scenes, maar als ik dan ga slapen ben ik de film de volgende dag meestal wel meteen vergeten. Laat nooit een lange indruk bij mij achter. Denk dat ik teveel nuchtere kaaskop ben.
riesma
-
- 3706 berichten
- 3082 stemmen
Eén van mijn aziatische favorieten is Gong Li (Li Gong) uit onder andere Raise the Red Lantern en Memoirs of a Geisha.

moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
en Miami Vice? Die speelde wel lekker koeltjes ja, maar toen ze ontdooide was ze weer benaderbaar. Interessante uitstraling, maar ja ik vind Chinese vrouwen gewoon echt teveel op elkaar lijken om echt een keer te zeggen: "|Wow, maar nu moet ik mijn mening echt eens gaan herzien!"
rose
-
- 2280 berichten
- 0 stemmen
Oosterse vrouwen... hmmm... Ik weet het niet.
Waar ik mijn hart voor vasthoud is om ze op te winden...
Dan klinken ze nl. allemaal als kleine meisjes.. Brr...
Don MN
-
- 3120 berichten
- 1562 stemmen

Ziyi Zhang (persoonlijke Aziatische favoriet)
Edit: haha, 'k zie net pas dat decicco haar ook al heeft gepost.
decicco
-
- 2856 berichten
- 1143 stemmen
Haha, ja Don MN dat is ook mijn Aziatische favoriet
.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Still met Ziyi Zhang uit het adembenemende Shi Mian Mai Fu

Brix
-
- 19677 berichten
- 5113 stemmen
Voor mij ook zonder "sambal bij "? allemaal zeer genietbaar hoor. 
deft0nes
-
- 1071 berichten
- 1456 stemmen
India is ook Azië en daar zijn veel mooiere vrouwen te vinden.
For example: Freida Pinto, van Slumdog Millionaire.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.