- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Toplijsten en favorieten
- Mooiste / leukste actrice
Mooiste / leukste actrice
Brix
-
- 19677 berichten
- 5113 stemmen
Zeker nooit in het zuiden des lands geweest?
Er schittert hier zoveel vrouwelijk schoon dat je a.h.w. een zonnebril moet dragen om er niet door verblind te raken 
Brix
-
- 19677 berichten
- 5113 stemmen
Ik woon in het zuiden.
Het zuid-oosten dan hahaha.
Brix
-
- 19677 berichten
- 5113 stemmen
In Brabant loopt genoeg moois rond.
Ook gezien 
Brix
-
- 19677 berichten
- 5113 stemmen
Weet je wat écht een dikke tegenvaller was op het gebied van mooie dames...Zweden!
Ik heb daar een tijdje gewerkt, dat was schrikken, na al die verhalen over de schoonheden die uit dat land zouden moeten komen.
Misschien waren ze allemaal nét even weg, kan ook.
Terwijl het in buurland Denemarken dan wel weer raak was.
Zo, nu maar weer terug on-topic.
Misschien eens een foto van een Zweedse actrice plaatsen die mijn opmerking logenstraft. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dat vind ik dan wel weer erg mooie dames. Tijdens het WK voetbal in 2006 zat het Spaanse kamp bij het Zweedse, toch wel veel mooie vrouwen gezien toen, heel erg blond ook, zowat platina
.
decicco
-
- 2856 berichten
- 1143 stemmen
@Brix.
Veel schoon hier in Limburg?
Mwah, valt tegen hoor vind ik.
Echte ''schoonheid'' kom je niet vaak tegen zeg ik altijd.
Brix
-
- 19677 berichten
- 5113 stemmen
@ Naomi Watts:
Had ik ook verwacht, hoewel ik niet zoveel met blond heb, maar wat mooi is wel kan waarderen.
Maar toen ik er was, een aantal jaren achter elkaar, begin jaren tachtig, zag ik echt waar bijna alleen maar onaantrekkelijke gezichten.
De mooiere zullen wel ergens verstopt zijn geweest.
Of ik had telkens nét pech.
Maar zowel op het platteland zeg maar, of in de steden als Stockholm en Göteborg...niets.
Misschien nu beter, ben er lang niet meer geweest.
Brix
-
- 19677 berichten
- 5113 stemmen
@ decicco;
dat valt mij nu toch een beetje tegen 
Ik zie hier echt zóveel mooie vrouwen van vooral 'gemengde' afkomst.
Komt natuurlijk voor een groot deel door al die Italiaanse, Turkse, en Oost-Europese (etc.)ouders die hier in de streek zijn komen wonen voor het werk dat hier volop voorhanden was destijds.
Een zeer geslaagde combinatie van genen als je het mij vraagt.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
De mooie zijn vast alleen voetbalsupporters, zelf nooit in Zweden geweest maar Scandinavische vrouwen vind ik over het algemeen best easy on the eyes. Al gaat mijn voorkeur uit naar Amerikaanse, Canadese, Mexicaanse en Australische vrouwen, die nationaliteiten komen opvallend vaak terug in mijn lijstjes.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Er lopen in ieder geval meer mooie vrouwen rond in het zuiden dan mannen, halleluhjah zeg.
Maargoed, terug naar de actrices?
Brix
-
- 19677 berichten
- 5113 stemmen
Goed idee,
deze om mee te beginnen (en af te ronden voor wat mij betreft, ik ben hier wat érg veel aanwezig geweest vandaag)
Bollywood blijft mij inspireren, haha.
Shriya Saran

riesma
-
- 3706 berichten
- 3082 stemmen
Ik ben altijd zo benieuwd naar die MIdden-Oosten-/Indiadames als ze 10 jaar ouder zijn. Ik zie alleen maar jong (en mooi!) spul voorbij komen, maar gemiddeld van onder de 35.
Brix
-
- 19677 berichten
- 5113 stemmen
Oudere actrices?
da's weer iets nieuws!
(ja ik weet het, ik wilde even wegblijven hier, maar als Bollywood-actrices-fan voel ik de plicht roepen,haha)
Hier een, ik geef toe extreem, voorbeeld: Simi Garewal.
Actrice, en tegenwoordig vooral presentatrice van haar TV show.
Ze viel mij voor 't eerst op in 1962 (het 'stenen tijdperk' voor de meeste gebruikers hier denk ik) in de film 'Tarzan Goes To India'.
Zij was toen 18 jaar.
De eerste foto is dus uit die film(excuus voor de mindere kwaliteit, ik heb die foto ook wel origineel als filmstill, maar mijn scanner is helaas buiten werking momenteel)
De beide andere foto's zijn recent!!
Reken dus maar even uit hoe oud ze is(oud genoeg?)

riesma
-
- 3706 berichten
- 3082 stemmen
Het ging mij erom dat ze er altijd met fijn uitzien als ze jong zijn, maar na hun 35ste snel verouderen. Dan zien ze er gauw uit als uitgedroogde sponsjes.
decicco
-
- 2856 berichten
- 1143 stemmen
Net even Donnie Darko bekeken ( Overigens een geweldige film )
Maar wat me opviel was Drew Barrymore ze zag er wel ''hot'' uit in deze film. Normaal heb ik niet zoveel met haar maar deze keer heeft ze me toch wel verbaast.

ASman
-
- 1715 berichten
- 929 stemmen
@ Naomi Watts
Hola ! Als ik wat terugblader zie ik dat ik al wat gemist heb !
Nog Teagan Presley en Jenaveve Jolie- fans onder ons 
riesma
-
- 3706 berichten
- 3082 stemmen
Mwoa, niet mijn type vrouwen. Dan blijft er genoeg voor jullie over
.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Die tattoo van Fayah is echt lelijk.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Geef mij maar een vrouw met zulke benen:

riesma
-
- 3706 berichten
- 3082 stemmen
Beetje magertjes, spillebeentjes. Er mogen iets meer vrouwelijke rondingen aan zitten.
Die tattoo van Fayah lijkt net alsof een angorakonijn zich daar verstopt heeft.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.