• 15.952 nieuwsartikelen
  • 178.904 films
  • 12.262 series
  • 34.063 seizoenen
  • 648.970 acteurs
  • 199.232 gebruikers
  • 9.387.027 stemmen

Mooiste / leukste actrice

zoeken in:

Rianneke_Dan

• 14194 berichten
  • 2563 stemmen

Ieuw die foto van Nessa

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

gillie24 schreef:

Ashley Cole: Sukkel!!!!!!

Ja, van Cheryl Tweedy naar Holly Peers, echt een achteruitgang idd . Ashley Cole, held.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

AHWA schreef:

Ben denk ik de enige die haar zelfs zo nog knap vindt

Het is maar voor een film, hoor.

Neemt niet weg dat ze er niet uit ziet daar . Ook bewust en een creatieve beslissing, snap alleen niet hoe je haar daar nog leuk kan vinden. Liefde maakt blind .

gillie24

• 2637 berichten
  • 1735 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Ja, van Cheryl Tweedy naar Holly Peers, echt een achteruitgang idd . Ashley Cole, held.

Mijn kennis in deze houdt op bij het uiteengaan van Cheryl en Ashley, dus ik heb werkelijk geen enkel idee waar je het over hebt.

Met sukkel bedoelde ik: Je gaat uberhaupt niet vreemd en waarom zou je ook als ze zo mooi is als Cheryl? Voor jou blijkbaar een held:

Verklaar je nader.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Als je 'm dan gaat betitelen als sukkel is het wel raadzaam om te weten met wie hij haar bedonderd heeft. With uncircumstantial evidence you won't get a conviction.

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Als ik Holly Peers googel, hoor ik de boobie horn alweer.

gillie24

• 2637 berichten
  • 1735 stemmen

Ik weet niet met wie Ashley Cole vreemd is gegaan, wat interesseert mij dat nou.

Met wie is helemaal niet belangrijk, je gaat sowieso niet vreemd lijkt mij. In jouw ogen blijkbaar een upgrade, maar totaal onbelangrijk in deze.

Ik snap jouw gedachtegang in deze totaal niet, maar what else is new?

Vreemdgaan en toch als held betitelen: ,

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Dat snap ik. Daar gaat het ook niet om, toch staat het waardeoordeel jegens Ashley daardoor niet zo sterk imho.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

AHWA schreef:

Als ik Holly Peers googel, hoor ik de boobie horn alweer.

. Welke Scrubs episode is dat trouwens?

gillie24

• 2637 berichten
  • 1735 stemmen

Naomi Watts schreef:

Dat snap ik. Daar gaat het ook niet om, toch staat het waardeoordeel jegens Ashley daardoor niet zo sterk imho.

Juist wel. Als je vreemdgaat, ben je sowieso een sukkel. Punt uit.

Maar ik moet het blijkbaar zo uitleggen: Degene met wie hij vreemd is gegaan, is een stuk mooier, dus dan mag het. Zo kun je alles rechtbreien wat krom is. Holy shit!

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

gillie24 schreef:

waarom zou je ook als ze zo mooi is als Cheryl?

Alsof uiterlijk alles is.

Is niet eens mooi met haar mottige plamuurkop.

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

. Welke Scrubs episode is dat trouwens?

6-14 zegt Google.

gillie24

• 2637 berichten
  • 1735 stemmen

Nomak schreef:

(quote)
Alsof uiterlijk alles is.

Is niet eens mooi met haar mottige plamuurkop.

Ik ken haar uiteraard niet, dus het enige waar ik haar op kan beoordelen is haar uiterlijk en die is m.i. gewoon mooi. Dat jij en anderen daar anders over denken prima, daar kan ik inkomen.

Maar je/jullie gaan allemaal voorbij aan het feit dat hij is vreemd gegaan. Vreemd, to say the least.

Ik ben dan ook al sinds mijn 17e samen met mijn grote liefde en we hebben samen een kind, dus ik sta ook anders in het leven dan jullie vrijgezellen of wel een relatie maar nog geen kinderen hebbende. Dat zal het dan wel zijn!?

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

gillie24 schreef:

Maar jullie gaan allemaal voorbij aan het feit dat hij is vreemd gegaan. Vreemd, to say the least.

Ik ben dan ook al sinds mijn 17e samen met mijn grote liefde en we hebben samen een kind, dus ik sta ook anders in het leven dan jullie (vrijgezellen, nog geen kinderen). Dat zal het dan wel zijn!?

Niet 'jullie' zeggen. Geen idee waarom je denkt op dit gebied anders in het leven te staan dan mij.

Wat Cole in zijn vrije tijd doet boeit me totaal niet. Dat vreemdgaan is niet netjes, maar ik kan me er ook helemaal niet druk over maken. Het is niet mijn zus ofzo die hij bedrogen heeft.

gillie24

• 2637 berichten
  • 1735 stemmen

Ik doelde op NW, die op dit gebied duidelijk wel anders in het leven staat. Sorry daarvoor.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ho eens even, nu ga je dus persoonlijk worden. Ik geef aan dat ik Holly Peers een betere catch vindt dan Tweedy. Vrij onnodig om lukraak conclusies te gaan trekken hoe ik over ontrouw denk. Ben niet zo gediend van dergelijke conclusies omtrent mijn persoonlijke normen en waarden.

gillie24

• 2637 berichten
  • 1735 stemmen

Wat maakt hem dan een held? Leg mij dat dan eens uit.

Mijn lezing over jouw woorden is de volgende: Hij is een held omdat hij is vreemd gegaan met in jouw ogen een mooiere vrouw dan zijn eigen vrouw.

Als ik dat totaal verkeerd begrijp: Sorry dan! Niet zo bedoeld.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Dat ie Holly Peers aan de haak geslagen had. Dat maakt 'm een held. Ik snap niet hoe je die twee zonder kennis aan elkaar weet te verbinden maar soit. Inmiddels is er op deze pagina geen actrice niet meer te vinden, niet de bedoeling. Terug on topic.

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3631 stemmen

Geen flauw idee wie ze is, ik moest googlen, maar HELLO HOLLY, COME TO MOMMY.

(afbeelding)

Dit meisje is he-le-maal mijn type. Tijd dat ze gaat acteren. Ik stem voor.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Naomi Watts schreef:

Dat ie Holly Peers aan de haak geslagen had. Dat maakt 'm een held.

Goh, knap zeg. Als ik een miljoen per maand zou verdienen heb ik ook elke avond een andere vrouw aan mijn paal hangen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Heb die Grillet nog liggen. Moet die nodig eens gaan zien, fijn remindertje .

gillie24

• 2637 berichten
  • 1735 stemmen

Gisteren weer eens 'On her Majesty's secret service' (1969) gekeken met Diana Rigg

(afbeelding)

(afbeelding)

And also 'Shanghai Kiss' met Hayden Panettiere:

Ze zal maar naast je wonen...stunningly beautiful!

(afbeelding)

(afbeelding)

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3631 stemmen

Kos, waarom? Die smerige dingen door dr lip zijn afgrijselijk, verder zou ik met de haarkleur nog wel kunnen leven.

kos

• 46708 berichten
  • 8865 stemmen

huh?

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3631 stemmen

Oh, wacht. Dacht dat jij die Hayden gepost had. Witte avatar, ik dacht meteen aan jou. (Want emoticons en het ajax logo lijken ook zo op elkaar) Oeps.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Hahaha kos zijn avatar lijkt op het Ajax logo.

gillie24

• 2637 berichten
  • 1735 stemmen

Eline, Kos en Nomak:

Foto bij deze weggehaald om nog meer misverstanden te voorkomen. Zie Hayden toch ook graag als 'girl next door' zoals in mijn post daarvoor.

Avatar blijft zoals ie is. Pech voor Kos.

Jesper187

• 6434 berichten
  • 2462 stemmen

Naomi Watts schreef:

Heb die Grillet nog liggen. Moet die nodig eens gaan zien, fijn remindertje .

Zul je zeker geen spijt van krijgen, gezien je Resnais ook wel kan waarderen. Vorige week m'n eerste Grillet gezien, nu inmiddels alweer drie. Stuk voor stuk geweldig!

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Alleen Eden et Apres gezien en die was geweldig. Heerlijk surreëel werk.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.