• 15.742 nieuwsartikelen
  • 177.914 films
  • 12.203 series
  • 33.971 seizoenen
  • 646.886 acteurs
  • 198.968 gebruikers
  • 9.370.277 stemmen

MovieMeter top 1000 project - Editie 2017

zoeken in:

John Milton

• 24218 berichten
  • 13383 stemmen

John Milton schreef:

Ik sta op 735 van de 2017 lijst. Ik hoop op de nieuwe lijst de 750 aan te tikken op het moment dat hij gepubliceerd wordt.

Inmiddels 743, dus we zitten mooi op schema.

Alleen van die afbeelding hierboven heb ik er nog steeds pas een paar gezien; dat gaat me niet lukken vermoed ik.

Film Pegasus (moderator films)

• 31144 berichten
  • 5447 stemmen

Het komt al dichter bij. Stilaan tijd om aan de volgende editie te beginnen.

Ik ben aan het bekijken met mijn festivals en vakanties wanneer het best zou uitkomen. Zal iets voor juni/juli worden denk ik. Ik start in april alvast het nieuwe topic met alle info. Dan hebben mensen tijd om hun lijstjes samen te stellen, films te herbekijken en vakanties te verzetten om de eindlijst te kunnen volgen.

Benieuwd welke nieuwkomers en verschuivingen we zullen krijgen.

gauke

• 9852 berichten
  • 13069 stemmen

Grandioos Film Pegasusdat je deze omvangrijke klus weer op je gaat nemen!!!!!!!!!!!!

Film Pegasus (moderator films)

• 31144 berichten
  • 5447 stemmen

Ik hoop dat ik het binnen een paar maand ook nog zo grandioos ga vinden.

Maar vind het wel leuk, al steekt er idd veel tijd in. Het eindresultaat mag er altijd wel zijn in elk geval.

IH88

• 9727 berichten
  • 3182 stemmen

Top . Ik zal er voor zorgen dat er tenminste twee nieuwe binnenkomers inkomen . Hopelijk weer zoveel mogelijk deelnemers (70?).

tbouwh

• 5809 berichten
  • 5398 stemmen

Mijn lijst zal weer even imperfect zijn als de vorige keer, maar ik heb dan iig weer ietsje meer gezien.

madmadder

• 371 berichten
  • 3054 stemmen

Inmiddels 496 van de lijst gezien. In juli 2017 waren dat er nog 366 dus heb aardig m'n best gedaan. Moet toch lukken om voor het uitkomen van de nieuwe lijst de 500 te halen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.