- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Verslavingen
Verslavingen
matthijs_013
-
- 3631 berichten
- 5739 stemmen
.(eens met de wiki-ophemelaars overigens).
Is dat echt zo vreemd??
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
Ja, ik vind het behoorlijk vreemd. Want het is een soort tegenstelling.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Ontopic: Mijn hobby is afvallen (niet dat ik weet of dat een hobby kan zijn)
Hier nog zo een. 
Is dit jaar ook mijn 'favoriete' hobby. 
Over een paar maandjes hoop ik er vanaf te zijn.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Opgeheven, ooit beroemde websites.
Linkje? Lijkt me leuk leesvoer, maar ik kan 'm niet vinden
matthijs_013
-
- 3631 berichten
- 5739 stemmen
Ja, ik vind het behoorlijk vreemd. Want het is een soort tegenstelling.
Ik snap wel wat je bedoelt. Omdat je er niet echt iets bij doet is het vreemd om het een hobby te noemen. Maarja, elke dag zoveel mogelijk gewicht verliezen zie ik toch wel weer als iets wat je wél doet. Het is maar hoe het bekijkt. Het heeft bij mij in ieder geval veel effect.
soom
-
- 24919 berichten
- 2751 stemmen
Toch moet je daarvoor wel oppassen. Je kan doorslaan en afvallen niet langer een hobby maken, maar wel een obsessie.
Quentin
-
- 10202 berichten
- 8538 stemmen
Als het je hobby is ben volgens mij al behoorlijk doorgeslagen.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Ongelukkige woordkeuze. Val je meer dan een kilo per week af dan begint het ongezonde vormen aan te nemen.
veron35
-
- 4768 berichten
- 0 stemmen
Ik eet nog gewoon. Ik snoep alleen niet meer. Ipv daarvan fruit, zouten stengels en suikervrije kauwom. Ik fiets ook veel meer. En in een half jaar tijd 9 kilo afvallen is toch niet iets om bezorcht om te zijn (nou groei ik nu wel best hard, dat scheelt). Nog 4 kilo eraf en dan stop ik met zo streng te lijnen.
matthijs_013
-
- 3631 berichten
- 5739 stemmen
Ik eet nog gewoon. Ik snoep alleen niet meer. Ipv daarvan fruit, zouten stengels en suikervrije kauwom. Ik fiets ook veel meer. En in een half jaar tijd 9 kilo afvallen is toch niet iets om bezorcht om te zijn (nou groei ik nu wel best hard, dat scheelt). Nog 4 kilo eraf en dan stop ik met zo streng te lijnen.
Vind dat zelf niet echt héél streng, als ik eerlijk moet zijn. Je doet nog aan tussendoortjes namelijk. Maarja, 9 kilo in 6 maanden is een aardige prestatie.
veron35
-
- 4768 berichten
- 0 stemmen
Vind dat zelf niet echt héél streng, als ik eerlijk moet zijn.
Mag ook niet van mijn moeder. Op school word er altijd heelvaak snoep of chips uitgedeelt (een verslaving van veeeeeel klasgenoten die toch maar een kilo of 45 wegen). Dat sla ik ook alijd af. En ik drink ook alleen maar light en water.
matthijs_013
-
- 3631 berichten
- 5739 stemmen
Mag ook niet van mijn moeder. Op school word er altijd heelvaak snoep of chips uitgedeelt (een verslaving van veeeeeel klasgenoten die toch maar een kilo of 45 wegen). Dat sla ik ook alijd af. En ik drink ook alleen maar light en water.
Het is in ieder geval wel gezond
Zolang het ook effect blijft hebben doe je het goed. Ik zou zelf ook misschien juist wat meer mogen eten.
HeresJohnny
-
- 104 berichten
- 5 stemmen
Ik ben verslaafd aan zoet eten, met name snoep dus.
En nu komt het lullige:
Ik heb diabetes en mag dus nooit teveel daarvan 
Lekker handig
Ik schrijf af en toe non-stop, telt dat ook?
Verder: Cola, hamburgers, pizza's... 
BlueVelvet
-
- 1316 berichten
- 785 stemmen
Chocolade, ik kan er niet genoeg van krijgen. Als ik een reep koop, is die dezelfde dag nog op.
Er liggen hier repen van 39 cent in de supermarkt (Boni in Utrecht) en dat is de lekkerste die ik ooit heb gehad 
Dat is verder wel zowat het enige "ongezonds" dat ik eet (geen chips, snoep, koek, wafels of wat dan ook)
Goodfella_90
-
- 10407 berichten
- 2595 stemmen
Ik ben een levend protest tegen onze afvalmaatschappij, komend jaar lekker van 81 naar 91 kilo. 
matthijs_013
-
- 3631 berichten
- 5739 stemmen
Ik ben een levend protest tegen onze afvalmaatschappij, komend jaar lekker van 81 naar 91 kilo. 
En hoelang ben je, als ik vragen mag??
hinie
-
- 1336 berichten
- 0 stemmen
Als je 2 meter bent , mag je er nog wel 10 kilo bij. 
Ik ben ( was ) verslaafd aan chocolade. Als ik het in huis heb is het zo op. Koop het bijna nooit meer , heb geen zin om te moeten sonja bakkeren....
Goodfella_90
-
- 10407 berichten
- 2595 stemmen
En hoelang ben je, als ik vragen mag??
1m84 of 1m85. Zou het moeten nameten voor een exact getal.
606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
ik ben 1.82 en 74 kilo dat mag en er mag meer bij maar hoeft voor mij niet
Mug
-
- 13981 berichten
- 5969 stemmen
Allemaal weer reuze-interessant. Een grotere hobby van vele mensen hier is eerder op- dan afvallen lijkt wel. 
starbright boy (moderator films)
-
- 22398 berichten
- 5070 stemmen
Linkje? Lijkt me leuk leesvoer, maar ik kan 'm niet vinden
Er staat helaas geen lijstje of verzameltopic op wikipedia, maar ik kwam erop toen ik een site intypte waar ik de mijn internetbegintijd heel veel heb gechat die ineens verdwenen was, daar bleek wel een wikipedia artikel over te zijn. Vandaaruit klikte ik verder.
Het gaat om wbs.net : link
In die tijd was het een unieke site en een geweldige ervaring om zomaar ineens een politieke discussie te hebben met een Amerikaanse redneck of te chatten met iemand uit Nieuw-Zeeland met dezelfde muzieksmaak. van 1996 tot het einde van wbs was het zonder meer mijn favoriete site.
aunuscus
-
- 591 berichten
- 115 stemmen
ik ben verslaafd aan 2 dingen
1.internet
2.dat is mijn zaak
Lui (crew films)
-
- 3490 berichten
- 11862 stemmen
ik sluit mij echt volledig bij aunuscus aan 
Mescaline
-
- 7089 berichten
- 3220 stemmen
Nu we het toch even over gewichten hebben enzo:
Ben zelf 1.80 en weeg heel eerlijk 92 kilo.. dus wel een paar kilotjes boven het gemiddelde.. maarheb anderhalf jaar geleden nog 103 gewogen.. sinds ik aan het trainen ben kom ik nietmee bij.. maar val ook niet echtmeer af op het moment..
maarjaa goed.. 92 is niet over de top toch?
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
92 is niet over de top toch?
92 voor 1.80 is minstens 12 kilo te zwaar.
Lord Flashheart
-
- 6454 berichten
- 2375 stemmen
Dan ben je een klein dikkertje, oftewel een propje.
Leland Palmer
-
- 23785 berichten
- 4893 stemmen
Volgens mij zit ikzelf precies goed. Ben ongeveer 1,85 en weeg zo'n 75 tot 77 kilo. Vorig jaar ben ik wel bijna 85 kilo geweest trouwens, maar dat kwam omdat ik thuiszat door een dubbele beenbreuk dankzij voetbal. Nu ben ik weer zwaar afgetraind 
niethie
-
- 7319 berichten
- 7240 stemmen
Dan ben je een klein dikkertje, oftewel een propje.
Lord Flashheart
-
- 6454 berichten
- 2375 stemmen
Of gewoon iedereen in zijn waarde laten en niet zo eenzijdig lullen over iemand die je helemaal niet kent. 
niethie
-
- 7319 berichten
- 7240 stemmen
Eenzijdig lullen was inderdaad een totaal verkeerde verwoording (mijn excuus) ik bedoelde eerder dat je nu wel een beetje hard oordeelt over iemand die je helemaal niet kent.