- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Hoe ziet je bureaublad er uit?
Hoe ziet je bureaublad er uit?
Observator
-
- 18281 berichten
- 3579 stemmen
Het plaatje dat ik tijdens opstarten en afsluiten even zie:

rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4082 stemmen
Die mogen wel op visite komen bij mij en er een gezellig feestje met elkaar van maken 
Mescaline
-
- 7089 berichten
- 3223 stemmen
(afbeelding)
Waar heb je jou wallpaper vandaan? wil hem ook 
JDSsmetje
-
- 6568 berichten
- 2313 stemmen
Standaard. Heb er geen behoefte aan, en het ziet er allemaal nogal warrig uit als je een afbeelding plaats op je bureaublad.
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4082 stemmen
Vind ik niet, mijn hele bureaublad is "Clean" dan vind ik juist een mooie wallpaper mooi om naar te kijken als ik even op de bank zit o.i.d.
JDSsmetje
-
- 6568 berichten
- 2313 stemmen
Vind ik niet, mijn hele bureaublad is "Clean" dan vind ik juist een mooie wallpaper mooi om naar te kijken als ik even op de bank zit o.i.d.
Afhankelijk van welke wallpaper natuurlijk. Welke is het ?
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4082 stemmen
Afhankelijk van welke wallpaper natuurlijk. Welke is het ?
Ondanks dat ik skeptisch ben tegenover de film vanwege het verhaal e.d. toch een mooie, destructieve (tijdelijke) wallpaper!

JDSsmetje
-
- 6568 berichten
- 2313 stemmen
Ja dat is wel een erg mooie wallpaper. Heb hem ook eens op mijn bureaublad gezet en is inderdaad niet zo storend. Ook te zien waar je je symbolen zet natuurlijk.
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Na Bergmans 'Het Zevende Zegel' te hebben gezien:

The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Ik momenteel deze na aanleiding van de game Batman: Arkham Asylum. Vond hem erg stijlvol. Maar ik heb vooral vaak natuurachtergronden de laatste maanden. Tropische eilanden, watervallen etc.

moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen

Deze alweer tijdje op mijn laptop. Meestal mooie vrouw. Op mijn werk-pc vaak wat meer watervallen etc.
Hannibal
-
- 9358 berichten
- 3273 stemmen
Animosh
-
- 4665 berichten
- 538 stemmen
Entity
(al kon ik het uiteraard niet laten om het tekstje weg te werken)
[img]ftp://ftp.scene.org/pub/music/groups/entity/ntt050-va-vortex/00-va-vortex_wallpaper_02.jpg[/img]
riesma
-
- 3706 berichten
- 3082 stemmen

[edit: formaat afbeelding verkleind]
SelmaDuim
-
- 4907 berichten
- 732 stemmen
Is het niet mooier om je icoontjes aan de andere kant te doen? Dan is het mooi in evenwicht. 
riesma
-
- 3706 berichten
- 3082 stemmen
Die icoontjes zijn maar tijdelijk eigenlijk, omdat ik nu aan die projecten werk. Normaal heb ik mn desktop zo clean mogelijk. Daarnaast werk ik met meerdere "spaces" (bureaubladen) met elke space zijn eigen achtergrond. Dus wanneer ik wissel van space, staan de icoontjes bij de andere achtergrond weer in de weg 
riesma
-
- 3706 berichten
- 3082 stemmen
Dit zijn op het moment mijn andere 3 spaces:

SelmaDuim
-
- 4907 berichten
- 732 stemmen
Bij die laatste waren de mooie vrouwen op? 
riesma
-
- 3706 berichten
- 3082 stemmen
Hahahah! Nee, dat is m'n space waar ik het werk op doe, dus geen afleiding
. Lekker donker, zodat de vensters beter opvallen. En mocht ik bij een klant komen presenteren, staat het ook iets professioneler dan al die vrouwen.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Ik heb Johnny Depp geskipt.. he'll be back..
But for now:

noknoke
-
- 391 berichten
- 134 stemmen
Georganiseerd, en wel zeker overzichtelijk.!!
Maar ik ben op zoek naar de juiste foto, plaatje van "Milla Jovovich"
Oekraïne van afkomst.
Ik vind haar echt bijzonder, ik weet nog niet eens waarom, een gevoel wat ik al een tijd bij me draag en maar niet verdwijnt.
Meschien omdat ze zo veelzijdig is.
Nee zij is gewoon bijzonder.......
Haar wil ik wel eens als bureaublad gebruiken, op de laptop bedoel ik, for a while.!!