• 15.837 nieuwsartikelen
  • 178.467 films
  • 12.237 series
  • 34.024 seizoenen
  • 647.758 acteurs
  • 199.133 gebruikers
  • 9.379.193 stemmen

Sporttoto en -poules topic (centraal topic)

zoeken in:

McSavah

• 9960 berichten
  • 5268 stemmen

Modolo over het hoofd gezien. Goede pick.

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

Fini hou de vaart er eens in joh!

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4703 stemmen

Sergio Henao graag! MatthijsGr00t

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

Haha ik wist dat je die ging nemen.

MatthijsGr00t

• 14031 berichten
  • 1342 stemmen

Haha ik wist het ook maar hoopte zo dat ik die mocht:) Viviani voor mij dan maar. Thanks

McSavah

• 9960 berichten
  • 5268 stemmen

Viviani ingevuld. Teunnis is weer!

McSavah

• 9960 berichten
  • 5268 stemmen

We hebben hier te maken met een hardnekkige recidivist.

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4703 stemmen

Moest ik daarom zo door doen straks? Tussen het werk en de zaalvoetbal door snel een renner genoemd vr niks.

Daardoor inderdaad puur op gevoel gegaan met Henao. al 2 renner die ik vorig jaar had. Colombiaanse goudhaantjes.

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4703 stemmen

Ik speel het spel trouwens nog elders met 15 deelnemers. Begonnen voor Down Under al. Daar mocht ik als 2e kiezen en had ik als eerste 4: Sagan, Bardet, D Martin en Gerrans. Totaal ander team

otherfool

• 18519 berichten
  • 3403 stemmen

McSavah schreef:

We hebben hier te maken met een hardnekkige recidivist.

Ik bemerk, zonder namen te noemen uiteraard, twee stoorzenders in het peloton... Proberen zij iemands karretje in de poep te rijden? Hebben we te maken met commedia dell' arte en gaan zij aanstonds een verschroeiende demarrage plaatsen? Is het simpelweg van niet beter kunnen?

Vragen, vragen...

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4703 stemmen

Nizzolo, goede keuze van Knisper. Die scoort al 4 jaar na elkaar ongeveer 700 punten. Dat was mijn. 4e man bij twijfel voor 3e keuze, naast Gallopin en Pinot.

Trouwens, bij keuze tss Thomas en Henao was ik ook voor Thomas gegaan. Was dat degene tss wie je twijfelde, McSavah?

McSavah

• 9960 berichten
  • 5268 stemmen

Finisterra schreef:

Trouwens, bij keuze tss Thomas en Henao was ik ook voor Thomas gegaan. Was dat degene tss wie je twijfelde, McSavah?

Nope, die zal morgen wel worden gekozen. Ik had weer liever Chaves in plaats van Gallopin gehad.

Knisper

• 13038 berichten
  • 1279 stemmen

Finisterra schreef:

Nizzolo, goede keuze van Knisper. Die scoort al 4 jaar na elkaar ongeveer 700 punten. Dat was mijn. 4e man bij twijfel voor 3e keuze, naast Gallopin en Pinot.

Ik heb Nizzolo ook voor de derde keer nu.

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4703 stemmen

AHWA als je Teunnis op FB hebt mag je hem zeker contacteren. Ik heb een e-mail gestuurd.

MatthijsGr00t

• 14031 berichten
  • 1342 stemmen

Pf ik heb gister even snel besloten op mijn telefoon zodat het tempo er in blijft en vervolgens ligt het wéér stil.

Is wisselen trouwens toegestaan voordat de volgende is geweest (online is geweest)?

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4703 stemmen

Van mij mag je nog wisselen. Teunnis heeft dit zeker nog niet gezien (mag ik toch hopen).

Enkel als je mijn volgende renner niet neemt natuurlijk...

MatthijsGr00t

• 14031 berichten
  • 1342 stemmen

Finisterra schreef:

Van mij mag je nog wisselen. Teunnis heeft dit zeker nog niet gezien (mag ik toch hopen).

Enkel als je mijn volgende renner niet neemt natuurlijk...

Dan ga ik wisselen:)

Heb in de haast, namelijk een favorietje over het hoofd gezien; Domenico Pozzovivo. Leuke renner en vorig jaar toch wel veel sympathie voor hem gekregen!

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

Ah really? Dan had ik de vorige keer ook héél graag willen wisselen, maar dacht dat ik moest blijven bij degene die ik had ingevuld. Dit is een regel die ik dan graag ook had geweten...

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Ik wil niet flauw doen, maar ik vind het wisselen inderdaad niet zo netjes. Beetje lullig tegenover de anderen die wel snel hebben gekozen idd. Maar goed, Finisterra is de baas. Ik heb Teunnis niet als vriend op Facebook, maar hem wel een bericht gestuurd. Dat heeft de vorige keer ook geholpen.

Ik vind het alleen jammer dat hij weer zo lang offline is. Misschien moeten we nogmaals benadrukken dat we maar tot begin maart hebben en dat het niet opschiet zo.

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4703 stemmen

Hm, er is teveel tegenstand.

Ik vind het wisselen zelf helemaal niet erg. Dus vanaf volgend jaar mag het wel gewoon zoland de volgende nog niet gekozen heeft. Omwille van redenen van gelijkheid (dat blijkbaar geschonden) is, mag het dit jaar dus niet. Eerste keuze telt.

Gelieve dus toch Viviani te nemen, MatthijsGr00t. Kan iemand aanpassen snel?

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Finisterra schreef:

Hm, er is teveel tegenstand.

Ik vind het wisselen zelf helemaal niet erg. Dus vanaf volgend jaar mag het wel gewoon zoland de volgende nog niet gekozen heeft. Omwille van redenen van gelijkheid (dat blijkbaar geschonden) is, mag het dit jaar dus niet. Eerste keuze telt.

Gelieve dus toch Viviani te nemen, MatthijsGr00t. Kan iemand aanpassen snel?

Done.

Laten we MattijsGr00t tegemoet komen en hem toch Pozzovivo gunnen. Ik zal hem niet nemen, en als Montorsi en Teunnis dat ook niet doen, is iedereen happy.

MatthijsGr00t

• 14031 berichten
  • 1342 stemmen

Hm dat is flink balen . Volgende keer maar wat langer de tijd nemen.

Maar als jullie het er niet mee eens zijn, dan is het prima. Kies trouwens wie je maar wilt in de volgende ronde en hou er geen rekening mee:)

otherfool

• 18519 berichten
  • 3403 stemmen

MatthijsGr00t schreef:

Vanaf vanavond ben ik beperkt beschikbaar tot maandag.

Ik weet niet wat 'beperkt beschikbaar' betekent (het is ook alweer verdwenen ), maar heb je dan wel een telefoon bij de hand? Want dan moest dat app-groepje er toch maar eens van komen. Ik wil dat bij dezen wel aanmaken als organisator Finisterra mij dat toelaat.

MatthijsGr00t

• 14031 berichten
  • 1342 stemmen

Haha ja sorry. Ik dacht het voegt ook weinig toe. Ik heb telefoon wel bij me en zal het regelmatig checken. Komt goed

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Teunnis heeft iemand ingevuld dus Montorsi is aan de beurt.

Teunnis

• 769 berichten
  • 519 stemmen

AHWA schreef:

Ik vind het alleen jammer dat hij weer zo lang offline is. Misschien moeten we nogmaals benadrukken dat we maar tot begin maart hebben en dat het niet opschiet zo.

De vorige keer heb ik veel te lang op me laten wachten. Maar kom op, ik mag me toch wel op een (borrel)avondje niet met internet bezig houden?

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Dat mag, maar doe dat dan nadat alle renners zijn gekozen.

otherfool

• 18519 berichten
  • 3403 stemmen

Sociale contacten tijdens het grote FiniMoMeSpel

Teunnis

• 769 berichten
  • 519 stemmen

Sorry!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.