• 15.837 nieuwsartikelen
  • 178.467 films
  • 12.239 series
  • 34.025 seizoenen
  • 647.794 acteurs
  • 199.135 gebruikers
  • 9.379.404 stemmen

Sporttoto en -poules topic (centraal topic)

zoeken in:

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Montorsi is weer aan de beurt

Justus18

• 695 berichten
  • 79 stemmen

Dinsdag 16 Februari

20:45 Benfica - Zenit 1-0

20:45 PSG - Chelsea 3-0

Woensdag 17 Februari

20:45 Roma - Real Madrid 1-2

20:45 Gent - Wolfsburg 0-2

Dinsdag 23 Februari

20:45 Arsenal - Barcelona 0-2

20:45 Juventus - Bayern München 1-0

Woensdag 24 Februari

20:45 PSV - Atlético Madrid 0-3

20:45 Dynamo Kyiv - Manchester City 2-1

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4704 stemmen

Costa kon natuurlijk niet lang meer uitblijven.

Hagen stond nog niet op mijn radar maar kan best goed uitpakken nu ze WT status hebben.

MatthijsGr00t

• 14031 berichten
  • 1342 stemmen

Twee renners die ik graag wil hebben staan er nog steeds.. Hopelijk blijft er één over:)

Montorsi

• 9717 berichten
  • 2378 stemmen

Wil iemand Majka invullen, dan mag Teunnis wederom.

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4704 stemmen

We moeten toch een tandje bijsteken. Staan voorlopig 2 volle dagen achter bij een tempo van 1 ronde per dag.

Anders moeten we toch beginnen met een WhatsApp groep. Of een lijstje doorsturen met een aantal namen naar iemand die nog lang niet aan de beurt is, als je meer dan 12u niet online gaat komen...

otherfool

• 18519 berichten
  • 3403 stemmen

We hebben een paar daagjes op Knisper moeten wachten, volgens mij gaat het wel goedkomen heur...

Maar je zou je volgende naam idd door kunnen geven aan mensen achter je in de rij.

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

En whatsapp-groepje vind ik alleen maar fijn hoor, dus wanneer die er is, count me in.

MatthijsGr00t

• 14031 berichten
  • 1342 stemmen

Een app-groep vind ik ook prima!

Daarnaast een beetje extra moeite doen om af en toe te kijken of je aan de beurt bent is ook wel prettig:)

McSavah

• 9960 berichten
  • 5268 stemmen

Ik wil door.

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4704 stemmen

Ja, 24u gaat natuurlijk niet bij zo een spel zonder namen door te geven...

MatthijsGr00t

• 14031 berichten
  • 1342 stemmen

Duurt inderdaad erg lang op deze manier. Ik ben ondertussen al 20 keer gewisseld van renner die ik ga kiezen haha. Misschien kan je hem een mail sturen Finisterra?

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Is Teunnis al gemaild?

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

Anders misschien een regel instellen dat je na 24u de eerste vrije renner krijgt die vorig jaar het meest heeft gescoord? Dan loop je minder risisco. Is maar een ideetje, mocht het traag blijven gaan.

McSavah

• 9960 berichten
  • 5268 stemmen

tovenaar schreef:

Anders misschien een regel instellen dat je na 24u de eerste vrije renner krijgt die vorig jaar het meest heeft gescoord? Dan loop je minder risisco. Is maar een ideetje, mocht het traag blijven gaan.

Lijkt me niet een goed idee. Dan word je er bijna voor beloond niet te reageren en bij iemand die erna is wordt wellicht een renner voor de neus weggekaapt. Bovendien moet alles een keuze blijven lijkt me. Zou nog eerder voorstellen dat je dan een ronde moet wachten en er dan twee tegelijk kiest (of drie voor de buitenste spelers). Maar zeker als we nog wat tijden afspreken waarop iedereen er min of meer is redden we het ook wel zonder ingrepen.

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

Ja van mij mag iedereen ook gewoon opschieten

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Ik denk dat niemand het straks nog aandurft om langer dan een dag niet online te zijn.

Fear the wrath of the pool.

Maar het is maar een spelletje.

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

MatthijsGr00t

• 14031 berichten
  • 1342 stemmen

En terecht Als je weet dat je weer bijna aan de beurt ben kan je toch even online komen of iemand een lijstje met namen toesturen?:)

En anders lijkt mij het idee van McSavah prima; overslaan en volgende beurt inhalen.

Knisper

• 13038 berichten
  • 1279 stemmen

Ja, lastig. We zouden iemand die 24 uur afwezig is, kunnen belonen met de nummer 63 uit de Classica San Sebastian van 2013 en dan oplopend naar de volgende.

McSavah

• 9960 berichten
  • 5268 stemmen

Knisper schreef:

Ja, lastig. We zouden iemand die 24 uur afwezig is, kunnen belonen met de nummer 63 uit de Classica San Sebastian van 2013 en dan oplopend naar de volgende.

Dat is Anthony Roux, vorig jaar door mij voor de Outsiders geselecteerd.

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4704 stemmen

Nieuwe regel vanaf nu: 24u niet online komen en het spel gaat verder, als je geen namen hebt doorgegeven. Dan kies je maar twee of drie renners bij je volgende beurt.

Wat we met Teunnis moeten doen weet ik niet. Hij wist duidelijk dat hij snel opnieuw aan de beurt was. Dus 48u lijkt me voldoende, zelfs zonder op de hoogte te zijn van deze regel. Morgen om 14u30 gaan we sowieso verder dus?

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4704 stemmen

Heb hem een mail gestuurd. Hopelijk helpt dit.

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Ik probeer het via Facebook.

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4704 stemmen

Het is trouwens zeker niet de bedoeling om op ieder moment meteen te kiezen (ook niet als we WhatsApp gebruiken). Enkele uurtjes afwezig kan zonder probleem. Maar als je aan zo een spel meedoet, kijk je toch minstens 1-2x per dag online? Een renner doorgeven duurt echt niet lang.

Het is trouwens leuker om rustig te kiezen dus zou willen vermijden dat we een tijdstip moeten zoeken waarbij we allemaal online kunnen zijn...

Teunnis

• 769 berichten
  • 519 stemmen

Sorry heren, drukkere dag gehad dan verwacht. Ga nu iemand invullen.

EDIT: TJ van Garderen is 't geworden.

MatthijsGr00t is nu weer.

MatthijsGr00t

• 14031 berichten
  • 1342 stemmen

Twijfels alom maar ik kies voor Fabian Cancellara. Ik weet niet of het een verstandige keuze is gelet op zijn afscheidsseizoen, maar hij zal vast nog wel mooie dingen gaan laten zien:) Hij is welkom in mijn 'opa-team'

Finisterra jij mag weer.

otherfool

• 18519 berichten
  • 3403 stemmen

Duurt weer een eeuwigheid met die gozer

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4704 stemmen

Chaves voor mij. Ik durf niet meer wachten met hem. Heerlijk programma met Giro én één van de weinigen die aangeeft voor de Vuelta te gaan.

david bohm aan zet!

Ik had al een tijdje een lijstje van 4 en die waren nog allen beschikbaar. Twijfel twijfel....

david bohm

• 3075 berichten
  • 3441 stemmen

Kan iemand Mikel Landa invullen? Dank.

McSavah is.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.