- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Sporttoto en -poules topic (centraal topic)
Sporttoto en -poules topic (centraal topic)
McSavah
-
- 9960 berichten
- 5268 stemmen
Damn, Intxausti en Matthews, dat waren mijn volgende twee kandidaten. Zaten er ook wel aan te komen, maar toch. Even alvast kijken wie er nu nog over zijn.
Knisper
-
- 13038 berichten
- 1279 stemmen
Ja, ze vliegen er deze ronde wel uit. Ferrari en Haussler, die tweede weliswaar geen World Tour, maar die krijgt vast veel wild cards.
McSavah
-
- 9960 berichten
- 5268 stemmen
Heb alweer een paar adequate vervangers op het oog. Eerst wachten op Pitakaas 
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4700 stemmen
Ferrari was de volgende op m'n lijstje maar die ging er dus al uit. Ben niet zo zeker van Matthews, maar z'n Vuelta vorig jaar was wel sterk.
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Beetje teleurstellend tempo dit weekend... kom op boys!
Knisper
-
- 13038 berichten
- 1279 stemmen
Ferrari was de volgende op m'n lijstje maar die ging er dus al uit. Ben niet zo zeker van Matthews, maar z'n Vuelta vorig jaar was wel sterk.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4700 stemmen
Jep, en Goss is ook al even niet meer de sprinter van weleer. Al zitten er nog wat sprinters in die ploeg. Denk dat Matthews sowieso wel eigen kansen zal krijgen, maar de vraag is of dat in de World Tour gaat zijn. Dat hij voorlopig de Tour gaat doen, staat me eigenlijk ook minder aan. Tenzij Goss echt blijft prutsen.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4700 stemmen
Beetje teleurstellend tempo dit weekend... kom op boys!
Ja, beetje jammer. Dit was een perfect voorbeeld van een nuttige situatie om een aantal renners door te geven. Denk dat we al een stuk verder waren gekomen.
Op deze manier gaat er misschien toch een doorknal-uurtje moeten worden afgesproken...
david bohm
-
- 3075 berichten
- 3439 stemmen
Goedemorgen! Misschien een idee om na een bepaalde tijd niet inloggen een beurt te laten overslaan? in deze tijd van smartphone, WIFI, 4G lijkt me 24 uur alleszins redelijk en billijk.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4700 stemmen
Pitakaas gaf aan vooral online te zijn tijdens de werkuren dus we geven hem nog even. Om 10u30 kunnen we gewoon verder gaan. Dit lijkt me vooral ook gerechtvaardigd omdat ik vrijdag nog vroeg een aantal renners door te geven bij lange afwezigheid. En dit is helaas opnieuw niet gebeurd... Dit hypothekeert het spel wel serieus. We kunnen niet blijven wachten. Dan kiest hij bij zijn volgende beurt maar 2 renners in één keer.
MatthijsGr00t
-
- 14031 berichten
- 1342 stemmen
In dit tempo gaan we dus nooit voor het weekend klaar zijn. Wat doen we dan? Het spel laten beginnen met de renners die dan al zijn gekozen?
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Of vanaf (bv) de 11e renner 2 namen tegelijk kiezen...
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4700 stemmen
Zaterdag hebben we ook nog. PN begint pas op zondag. We zullen het nog even zo verder proberen. Een uurtje doordoen is ook op een oplossing maar een geschikt uur vinden is moeilijker. Twee renners tegelijk kiezen lijkt me een goede oplossing maar slechts in subsidiaire orde.
Beginnen met minder renners vind ik voorlopig niet goed. Er kunnen nog aardige verschillen worden gemaakt met een aantal leuke jokers. 
We kunnen al een moment proberen te vinden voor een uurtje doordoen. Ik geef 3 momenten op en iedereen geeft aan wanneer hij kan of suggereert een ander moment:
- dinsdag 19u-20u
- donderdag 17u-18u
- vrijdag 18-19u
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Ik werk vanuit huis aan de pc, dus ik kan van 8u-17u en van 19u-23u renners invullen. Zaterdag ben ik het minst online, maar dan geef ik wel wat namen door aan Finisterra.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4700 stemmen
Oke, als iedereen even aangeeft wanneer het mogelijk is, dan komen we er wel.
Even wachten op de anderen dan.
McSavah
-
- 9960 berichten
- 5268 stemmen
Die tijden op dinsdag en vrijdag kan ik als het goed is gewoon online zijn.
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Bij mij hangt het nogal van de dag af maar ben elke avond sowieso 'beschikbaar'. Echter ben ik komende vrijdag en zaterdag niet present, mocht het op deze dagen nog aankomen zal ik vantevoren een waslijst aan Finisterra doorsturen. Maar morgen 19-20 zou bv prima kunnen voor mij.
LuukRamaker
-
- 2020 berichten
- 925 stemmen
Op de drie genoemde uren ben ik waarschijnlijk wel gewoon beschikbaar. Morgen zou mooi zijn. Dan hebben we nog even speling nadien als er wegens omstandigheden iemand bijvoorbeeld toch niet online zou kunnen zijn. Wanneer je het vrijdag zou doen, wat voor mijn part ook wel zou kunnen, dan heb je wel even net iets minder tijd over als het niet loopt zoals gepland en kan het wel eens een paniekerig MovieMeter-zaterdagje worden.
Montorsi
-
- 9716 berichten
- 2378 stemmen
Ik kan alle drie de momenten eigenlijk niet 'zeker' online zijn. Dinsdag is het etenstijd voor mij, donderdag ben ik nog onderweg van m'n werk naar huis, en vrijdagmiddag/avond heb ik al iets. Vandaag, dinsdag, donderdag overdag (9-17 uur) ben ik aan het werk, dus regelmatig online.
MatthijsGr00t
-
- 14031 berichten
- 1342 stemmen
Ik ben deze week naar verwachting op de volgende momenten (regelmatig) online:
Vandaag tot 17.00 uur en vanaf 23.00 uur.
Woensdag en donderdag van 08.30 uur tot 17.00 uur en vanaf 23.00 uur
Vrijdag beperkt en alleen in de ochtend.
Zaterdag nagenoeg niet.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Michael Boogerd? Denk dat er iets niet in de haak is. Heb zelf al wel de volgende ingevuld.
McSavah
-
- 9960 berichten
- 5268 stemmen
Zal wel een grapje zijn. Wachten we niet meer op Pitakaas? En Bardet was de volgende die ik wilde invullen, pfff 
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Ja, ik zag een naam staan en vulde Bardet toen meteen in. Duurde een paar seconden voor ik het doorhad. Wat doen we? Scheids?
david bohm
-
- 3075 berichten
- 3439 stemmen
Ben de scheids niet, dat zijn we allemaal wat mij betreft maar Pita is 24 uur niet ingelogd wat nogal lang is als je ervoor kiest om aan zo'n spel mee te doen.
Hopelijk gaat alles goed met m maar voorlopig vooral doorgaan zou Barry S zeggen.
Niemand anders die hier een mening over heeft?
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4700 stemmen
Hangt ook een beetje af van wat jullie vinden. We kunnen niet eeuwig blijven wachten of Pitakaas 'misschien' online zal komen. Dan geraakt het spel misschien helemaal niet meer rond. We weten natuurlijk niet of er iets mis is... Hopelijk niet. 24u niet online komen zonder renners door te geven (als dit wel gevraagd was) is best vreemd natuurlijk.
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Hmmja het is nog maar maandagochtend he... laten we Pita nog even wat tijd gunnen. Ik zou eerder willen voorstellen bij dezen een paar invulmomenten te kiezen, daar nu een afspraak over te maken dat als je dan niet kunt verplicht een paar namen door te geven aan Finisterra (of iemand anders). Wmb de drie invulmomenten die Finisterra eerder noemde, of voor mijn part elke avond van 10 tot 11 ofzo. Tien namen per keer doorgeven en we zijn vertrokken.
david bohm
-
- 3075 berichten
- 3439 stemmen
Wat is een reden om nu niet door te gaan? Omdat één persoon niet inlogd maar wachten?
Iedereen is nu online behalve Pitakaas en Knisper. Dan kunnen we in ieder geval één rondje doen t/m otherfool.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.