- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Sporttoto en -poules topic (centraal topic)
Sporttoto en -poules topic (centraal topic)
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4698 stemmen
Goede keuzes van Knisper. Verbaasde me vooral dat Quintana nog niet was genomen. Die lag in de slag samen met Valverde toen ik moest kiezen.
MatthijsGr00t
-
- 14031 berichten
- 1342 stemmen
Quintana had ik nu ook willen kiezen ja:) Maar weer verder zoeken dan. Geen idee wat verstandige keuzes zijn..
Montorsi
-
- 9716 berichten
- 2378 stemmen
Hmmm ja zo'n uurtje moet toch kunnen lijkt me? Als we in dit tempo doorgaan, in pak m beet 24 uur zeg maar 9 van de 200 keuzes dan hebben we (200/9) over 22 dagen elk 20 rijders.
Maar het zal nu denk ik wel wat sneller gaan nu iedereen er een beetje in zit en weet dat er tempo gemaakt moet worden.
david bohm
-
- 3075 berichten
- 3439 stemmen
Maar het zal nu denk ik wel wat sneller gaan nu iedereen er een beetje in zit en weet dat er tempo gemaakt moet worden.
Ja klopt.
Goede keuzes van Knisper inderdaad ja. Mijn lijstje wordt steeds korter.
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Quintana had ik nu ook willen kiezen ja:) Maar weer verder zoeken dan. Geen idee wat verstandige keuzes zijn..
Porte is een hele goede keuze IMHO.
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
[Mijn lijstje wordt steeds korter.
Mijn shortlist is inmiddels gereduceerd tot precies 2 
MatthijsGr00t
-
- 14031 berichten
- 1342 stemmen
En nu maar hopen dat hij het in 2014 waar gaat maken:)
david bohm
-
- 3075 berichten
- 3439 stemmen
gvd Finisterra is al een kwartier niet online LOL
MatthijsGr00t
-
- 14031 berichten
- 1342 stemmen
Haha, ik ben vandaag tot ongeveer 17.30 uur wel online en beschikbaar dus hoop dat we tot die tijd een eind kunnen komen 
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Haha ja mooi om te zien dat er 4 man standaard zitten te kijken.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4698 stemmen
Het lukt niet echt op phone. Wil iemand Gianni Meersman even invullen voor mij? Thx
MatthijsGr00t
-
- 14031 berichten
- 1342 stemmen
Done! Nog nooit van gehoord haha 
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Ha! Rui Costa wilde ik stiekem al als keuze 1. Blij dat ie er nog was.
Montorsi
-
- 9716 berichten
- 2378 stemmen
Ha! Rui Costa wilde ik stiekem al als keuze 1. Blij dat ie er nog was.
Sowieso niet iemand die ik snel zou kiezen, meer iemand die een paar keer geweldig kan pieken dan iemand die veel uitslagen rijdt.
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Haha hopelijk geen Gilbert jaartje voor hem.
Nee Italiaanse doktoren gaan hem goed doen.
Zo en m'n shortlist is klaar. 60 renners, daar moet ik het wel mee redden
.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4698 stemmen
McSavah is normaal toch vaak online? 
Kwiat is een leuke! Twijfelde hard tussen hem en Meersman. Als Meersman zo uitpakt als vorig jaar komt die wel bij de 5-10 best scorende renners, maar ben zo een fan van Kwiat... Risicovol om je jokers uit stellen, dan worden ze zo voor je neus weggekaapt!
LuukRamaker
-
- 2020 berichten
- 925 stemmen
En weer een paar namen die ergens bovenaan mijn lijstje stonden kunnen worden doorgestreept...
Heb een lijst van zo'n 90 man over. Ik ben al blij dat ik er zo veel ken dus ben benieuwd of ik straks nog verder op zoek moet.
McSavah
-
- 9960 berichten
- 5268 stemmen
Nu was ik de grote vertrager, excuus
Wel jammer dat Kwiat net voor mijn neus werd weggekaapt. Hoopte stiekem ook dat Quintana over het hoofd werd gezien, maar dat was meer ijdele hoop.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4698 stemmen
Quintana en Kwiat ja... En Contador was eigenlijk mijn keuze voor nu... 
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Ja, wel leuk zo dat je renners voor elkaars neus kunt wegsnoepen. Moet ook even rekening mee houden dat alleen etappeklasseringen tellen en niet eindklassementen. Straks dus nog maar wat sprinters proberen erbij te pakken.
Joy4ever
-
- 4612 berichten
- 1835 stemmen
Dank Joy4ever voor de update wederom.
You're welcome.
De CL Pool wordt nu enkel een beetje weggefietst 
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4698 stemmen
Dit vertraagt de keuzes wel enorm. Best jammer want Pitakaas was online toen hij bijna aan de beurt was...
Ik stel voor dat iemand die weet dat hij een halve dag (of ettelijke uren) niet online gaat zijn even wat renners doorspeelt aan een andere deelnemer (liefst eentje die ver genoeg na jezelf moet kiezen zodat de waarschijnlijkheid dat je renners 'weggeeft' ook naar beneden gaat. Het voorstel hierboven was telkens renners doorgeven aan mij maar dat lijkt niet helemaal eerlijk. Wat vinden jullie?
Degene die een 'mandaat' geeft aan een ander, vermeldt dit hier even kort en PM't dan een paar renners door naar die persoon (afhankelijk van hoeveel deelnemers nog voor jou moeten kiezen). Als blijkt dat de renners uiteindelijk al gekozen zijn, moeten we alsnog even wachten, maar de kans wordt toch al redelijk gereduceerd dan. Zeker hoe meer we vorderen in het spel.
Zoals al aangegeven, ga ik vandaag zelf moeite hebben om online te zijn gedurende de dag. Heb een lijstje van enkele renners gestuurd naar McSavah want heb toch nog 2 renners te kiezen voor hij weer aan de beurt is. 
Edit: Dat renners doorgeven moet echt niet als je 2-3 uur niet online bent. Blijft liefst een uitzondering, Meer dan 5-6u dan lijkt het wel nuttig.
Knisper
-
- 13038 berichten
- 1278 stemmen
Lijkt me een goed idee al hebben we nog even voordat Parijs Nice begint.
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Ik moest trainen op donderdagavond.
Ik zal vooral overdag online zijn, thuis zit ik nooit achter mijn PC. Liever er achter vandaan na mn werkdag 
Anyway, ik heb Sylvain Chavanel gekozen.
Montorsi
-
- 9716 berichten
- 2378 stemmen
Ik moest trainen op donderdagavond. Ik zal vooral overdag online zijn, thuis zit ik nooit achter mijn PC. Liever er achter vandaan na mn werkdag
Anyway, ik heb Sylvain Chavanel gekozen.
Chavanel was al gekozen door david bohm.
MatthijsGr00t
-
- 14031 berichten
- 1342 stemmen
Ik ben vandaag nagenoeg de hele dag online. Vanavond en het weekend minder en zal dan mijn lijstje naar iemand opsturen 
Gisteravond zijn trouwens goede renners gekozen. Al mijn favorieten zijn nu wel gekozen, wat opzich logisch is uiteraard:(
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.