menu

Overig / Televisie / FOX Sports Eredivisie

zoeken in:
Don Dijk
Ah leuk, ook maar eens proberen dan!

kappeuter (crew)
Ajax&Litmanen1 schreef:
Ben jij geen vast lid dan kappeuter?

Jawel, ik kan dus zelf helaas niets met deze aanbieding, maar vind het wel een geweldig aanbod!

Ik ben tevreden abonnee sinds maart 2009.

Ik mis alleen nog een pittige talkshow op de zender. Iets wat EL een eigen smoel geeft. Verder weinig te klagen over de hele aankleding rondom wedstrijden.

Don Dijk
Is dat 24 uur per dag voetbal dan?

Buiten live voetbal (Eredivisie, Europa League, KNVB Beker, Jong Oranje) hebben ze af en toe een apart programma en verder zaken als Ajax/PSV/Feyenoord/AZ etc TV en dan nog vaak de samenvattingen van de week die veel herhaald worden. Overdag en 's nachts vooral van dat Nederland 1 testbeeld maar dan met wat voetbalnieuwtjes.

Rondom wedstrijden is het wel o.k., maar ze mogen inderdaad wat meer achtergronden, geleuter over voetbal en dergelijke brengen. Op de zoveelste herhaling van De Graafschap - Willem II zit ik niet echt te wachten.

kos
Eredivisie Live kennende moet je wel de minuut dat je het proefabonnement hebt het meteen telefonisch opzeggen, want na 1 dag ben je al te laat en zit je vast aan een abonnement.

kappeuter (crew)
Onzin, want je moet je abonnement gewoon opzeggen bij je provider (UPC, Ziggo, KPN etc.) en daar gelden algemene regels voor.
Dus je moet uiterlijk een maand vantevoren opzeggen (per maand opzegbaar).

Don Dijk
Echt zo verrot dit he. Waarom heeft een lullig dorpje als Veendam in hemelsnaam een eigen Kabelstichting??

Ik heb het al een aantal maanden en puur en alleen voor Ajax.
Ik snap sowieso niet datje als supporter van welke club dan ook wedstrijden van twee andere teams gaat kijken ( op Eredivisie niveau dan uiteraard )

Ik kijk overgens ook nog eens meer dan 50% van de wedstrijden in het stadion of in de kroeg dus lap ik 15 euro per maand voor 1 of 2 x 90 minuten per maand maargoed ik heb het ervoor over.

Wel belachelijk dat bij Ziggo Sport1 er niet automatisch bij zit .. moetje dus 30 euro betalen om ze beiden te ontvangen :S

Hebben ze geen Sport Totaal pakket?

kappeuter (crew)
Hier maar even posten:
Digitale basiszender FOX zendt zaterdag voor het eerst rechtstreeks een voetbalwedstrijd uit de Eredivisie uit. Vanaf acht uur 's avonds kunnen digitale tv-abonnees inschakelen voor de wedstrijd tussen koploper FC Twente en Ajax , nummer 3 van de ranglijst.

Tv-zender Fox bindt in, en geeft cadeautje aan kijker - Tech & Media - VK - volkskrant.nl

Dit is dus het open (gratis) Fox kanaal waarop de wedstrijd is te zien.

Fox heeft ook de rechten voor de Bundesliga gekocht, vanaf 2015. Nu nog te zien bij Sport 1 of Eurosport 2.

Fox kaapt Bundesliga - DeOndernemer.nl

Mooi trouwens dat Voetbal International het qua kijkcijfers ruim wint op de maandagavond. Beelden bezitten is 1, er iets leuks mee doen is een tweede. VI is tenminste leuk om te kijken.

Nu de LIga BBVA en NBA nog weghalen, en UFC binnenhalen. Kwestie van tijd.

Gast
geplaatst: vandaag om 06:52 uur

geplaatst: vandaag om 06:52 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.