• 12.661 nieuwsartikelen
  • 167.940 films
  • 10.898 series
  • 31.271 seizoenen
  • 626.298 acteurs
  • 195.668 gebruikers
  • 9.158.857 stemmen

Op zoek naar Joseph / Zorro / Evita / Mary Poppins

zoeken in:

606

• 23817 berichten
  • 11964 stemmen

elke zondag avond van 20.30 tot 21.30

Op zoek naar Joseph

Op zoek naar Joseph is een televisieprogramma van de AVRO, waarin de nieuwe hoofdrolspeler van de musical Joseph and the Amazing Technicolor Dreamcoat wordt gezocht. Het is een vervolg op het programma Op zoek naar Evita, dat gewonnen werd door Brigitte Heitzer. De presentatie van Op zoek naar Joseph ligt ook dit jaar in handen van Frits Sissing.

Jury

Evenals bij Op zoek naar Evita zullen Erwin van Lambaart en Pia Douwes de jury vormen. Zij zullen worden bijgestaan door zanger en entertainer Paul de Leeuw.

Bij "Op zoek naar Joseph" wordt het eindoordeel geveld door het publiek via televoting. In de liveshows tot en met de halve finale redt musicalicoon Willem Nijholt één van de twee laagst scorende kandidaten, zodat er iedere week maar één kandidaat naar huis wordt gestuurd. In de finale echter heeft Nijholt geen beslissende stem meer, de keus is dan geheel aan het publiek.

Kandidaten

Freek Bartels

Remko Harms

John Vooijs

Roy van Iersel

Mathijs Pater

Adriaan Kroonenberg

Baer Jonkers

Robin van den Akker

Amir Vahidi

Robbert van den Bergh

Hein Gerrits

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Dacht even dat het over Kiprich ging.... Wat is dit voor non nieuws?

606

• 23817 berichten
  • 11964 stemmen

Reinbo schreef:

Dacht even dat het over Kiprich ging.... Wat is dit voor non nieuws?

Dat is een programma op tv voor hoofdrol in de musical

kos

• 46369 berichten
  • 8601 stemmen

Hoera.

Goodfella_90

• 10403 berichten
  • 2540 stemmen

Best leuk programma hoor. Alleen boeit het me geen fuck meer nu die finales aan de gang zijn.

606

• 23817 berichten
  • 11964 stemmen

Goodfella_90 schreef:

Best leuk programma hoor. Alleen boeit het me geen fuck meer nu die finales aan de gang zijn.

dankje wel

606

• 23817 berichten
  • 11964 stemmen

waarom toch zoooo negatief

ik plaats ook eens een topic over een leuk programma

vind ik sjonge jonge zeg

neem me niet kwalijk vind het gewoon erg kinderachtig gedrag

Goodfella_90

• 10403 berichten
  • 2540 stemmen

Laat je niet op de kast jagen 606, mm'ers pesten elkaar graag een beetje.

606

• 23817 berichten
  • 11964 stemmen

Goodfella_90 schreef:

Laat je niet op de kast jagen 606, mm'ers pesten elkaar graag een beetje.

vind het gewoon erg vervelend

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Dan moet je niet dit soort onzinnige topics openen. Who the f*ck is Joseph eigenlijk?

606

• 23817 berichten
  • 11964 stemmen

Reinbo schreef:

Dan moet je niet dit soort onzinnige topics openen. Who the f*ck is Joseph eigenlijk?

ga maar eens goed google ik heb alles duidelijk uitgelegd

en ga nou niet zeggen dat het een onzin topic is

jordybeukeboom

• 6797 berichten
  • 2423 stemmen

Ben wel benieuwd hoeveel er homo zijn Maakt niets uit natuurlijk, maar het wordt er nooit bijgezegd, alsof het geen issue is. Maar dan kunnen ze t net zogoed wel zeggen. Blijft in zekere zin een 'taboe'

606

• 23817 berichten
  • 11964 stemmen

jordybeukeboom schreef:

Ben wel benieuwd hoeveel er homo zijn Maakt niets uit natuurlijk, maar het wordt er nooit bijgezegd, alsof het geen issue is. Maar dan kunnen ze t net zogoed wel zeggen. Blijft in zekere zin een 'taboe'

die zitten er ongetwijfeld wel bij

maar bij mij gaat het vooral om de muziek

moviefreak#1

• 14329 berichten
  • 23036 stemmen

606 schreef:

Op zoek naar Joseph is een televisieprogramma van de AVRO, waarin de nieuwe hoofdrolspeler van de musical Joseph and the Amazing Technicolor Dreamcoat wordt gezocht.

Ik ben benieuwd wat voor afgrijselijke titel ze hier weer van gaan maken.

On-topic dan maar weer.

Ik vind dit weer de zoveelste aanslag op de vaderlandse kunstwereld.

Het zal vast niet zo erg zijn als een iets te blije Tooske op onze nationale SMS-zender SBS6 maar hoe kan een zichzelf respecterende regisseur of producent nu leven met een televisieprogramma waarin zijn of haar leading role moet worden gekozen door een publiek waarvan 98% geen enkel benul heeft van de theaterwereld. Daar heb je toch geen jaren aan opleidingen voor gedaan ?

Commercie staat uiteraard weer voorop. De schouwburgen zijn blij want dit gaat ze geld opleveren en als gevolg daarvan worden de liefhebbers weer blij want dat betekent dat er ook amateurproducties op de planken kunnen blijven komen.

"Elk voordeel heeft zijn nadeel en andersom ook natuurlijk".

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Joseph moet toch wel homo zijn, anders wordt Maria vast niet onbevlekt ontvangen.

ik vond de zoektocht naar Evita wel heel erg mooi,maar nu haak ik toch af en wel om de reden dat Paul de Leeuw in de jury zit...erg jammer,ik weet niet meer hoe degene heette die er vorig jaar bij zat maar die was leuk...paul de leeuw niet....

zaten wel een paar goede zangers tussen!

kos

• 46369 berichten
  • 8601 stemmen

Het is inderdaad wel een erg gay programma. (not that there's anything wrong with that...[/seinfeld])

kos

• 46369 berichten
  • 8601 stemmen

moviefreak#1 schreef:

Het zal vast niet zo erg zijn als een iets te blije Tooske op onze nationale SMS-zender SBS6 maar hoe kan een zichzelf respecterende regisseur of producent nu leven met een televisieprogramma waarin zijn of haar leading role moet worden gekozen door een publiek waarvan 98% geen enkel benul heeft van de theaterwereld. Daar heb je toch geen jaren aan opleidingen voor gedaan ?

Tja, in Engeland was het een mega-succes (Maria in West Side Story en nog een andere rol geloof ik), dus dan is het wachten totdat ze het hier gaan kopieren. Is met de meeste 'originele' programma's zo natuurlijk.

rose

• 2280 berichten
  • 0 stemmen

jordybeukeboom schreef:

Waarom zouden ze dat moeten vermelden? Wat een onzin....

rose

• 2280 berichten
  • 0 stemmen

sara-pezzini schreef:

ik vond de zoektocht naar Evita wel heel erg mooi,maar nu haak ik toch af en wel om de reden dat Paul de Leeuw in de jury zit...erg jammer,ik weet niet meer hoe degene heette die er vorig jaar bij zat maar die was leuk...paul de leeuw niet....

zaten wel een paar goede zangers tussen!

Evita heb ik helemaal gevolgd en vond dat een van de leukste progamma's van vorig seizoen. Ga ook deze weer volgen..En Paul de Leeuw is briljant. Die man heeft echt wel verstand van zaken....

606

• 23817 berichten
  • 11964 stemmen

rose schreef:

Evita heb ik helemaal gevolgd en vond dat een van de leukste progamma's van vorig seizoen. Ga ook deze weer volgen..En Paul de Leeuw is briljant. Die man heeft echt wel verstand van zaken....

juist het gaat erom hoe je ziet hoe die jongens zonder en met ervaring elke aflevering groeien.

en stukje muziek is heerlijk

kos

• 46369 berichten
  • 8601 stemmen

Ik snap ook niet echt dat Willem Nijholt daar zit, of produceert hij zelf ook musicals?

Van Andrew Lloyd Webber in Engeland kon ik de logica wel inzien, die bepaalt alles rondom zo'n musical, ook financieel.

Wat een extreem charismaloze presentator ook trouwens, Het is nog net niet zo erg als die Gregor van vroeger ( ) , maar blegh.

606

• 23817 berichten
  • 11964 stemmen

nee die man willem heeft echt veel op zijn naam staan

en ziet elk klein dingetje

die man is echt goed en eerlijk

MissyNador

• 250 berichten
  • 766 stemmen

Maare is freek Homo?

rose

• 2280 berichten
  • 0 stemmen

Ik zou zeggen van wel...

606

• 23817 berichten
  • 11964 stemmen

wat maakt het in gods naam uit wie homo is

luister naar de muziek en hoe ze groeien in korte tijd.

en ben niet bezig met hij is homo en hij

aub kom op zeg

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

In Overigen > Televisie > Op zoek naar Zorro:

Leuk programma. Ik hoop alleen niet dat die jongen die in GTST heeft gespeeld gaat winnen.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Waarom vindt er in hemelsnaam nog een sing off plaats als Willem Nijholt zijn oordeel al heeft geveld, omdat de één meer ervaring heeft als de ander?

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Ik hoop dat Ruud morgen de finale wint. Hij heeft de beste uitstraling.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.