menu

Overig / Televisie / Police Squad!

zoeken in:
veron35
Dit is de serie van The Naked Gun. Helaas zijn er maar 6 afleveringen van omdat hij geflopt is. Ik heb ze net alle 6 gezien en ze zijn briljant. Lekker droog weer. Norberg word wel gespeeld door een blanke. In de films door OJ Simson. En de serie speelt zich af in 1954. Dus er hangt wel een andere sfeer. Wie heeft deze serie nog meer gezien. Op imdb heb ik hem de 9 gegeven.

Ik zag dit vandaag in de winkel liggen en dacht eraan hem te halen (10 euro).

Weet alleen niet of dit wat is...wie heeft er ervaringen mee?

Ben een groot fan van films als Airplane! en The Naked Gun, van dezelfde maker als van deze serie. En Nielsen speelt uiteraard ook hier de blunderende agent.

Is dit wat?

veron35
Zeker. Weer een erg hoog niveau humor.

Vertel eens wat meer aub...

Krijg je een beetje afleveringen in de stijl en de humor van The Naked Gun?
Of krijg je een detectiveserie met een beetje humor?

veron35
De grappen zijn vaak hetzelfde als in de films. De films hebben hun grappen dus uit de serie. Er hangt alleen wel een jaren 40/50 sfeer wat niet zo is een de film. De grappen volgen elkaar in iets minder hoog tempo op, maar dit is ook nog steeds erg goed. Iets meer de afwisseling van Airplane.

Dit was net zo goed als The Naked Gun.

Is dit nergens meer te verkrijgen?

veron35
Bij blokker ligt de serie voor 10 euro.

Ik heb ze kort terug gekeken. Best geinig, paar goede geinige dialogen maar het Naked Gun niveau halen ze nergens.

Hoe heet die box dan?

veron35
Is geen box. Alle afleveringen op 1 disc.

From the files of Police squad, In color!

dat introfilmpje is echt het meest briljante wat ik ooit heb gezien, net als die van de naked gun!

Ik vind ze juist veel genialer dan de meeste films, ook leuker dan de Naked Gun.

Het verschil met de Naked Gun is dat Leslie Nielsen hier niet een stuntelaar speelt, The Police Squad draait puur om de vele woord en beelgrappen.
Sommigen zijn echt legendarisch in mijn ogen.
Als liefhebber van dit genre is het gewon een absolute aanrader.

Ik heb de serie al wel 5x gezien op z'n minst.

Heerlijke reeks! Zelf net ietsje beter dan de films.

Dit weekend de 2 eerste afleveringen gezien

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.youtube.com/watch?v=Jm_t3g4RhpY

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Naamverwarring.

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.youtube.com/watch?v=het1kl-A8qw

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Ik vind dit stukken beter dan the Naked Gun. Heb elke aflevering wel 3 keer gezien op z'n minst. Let op de tow-truck grap AGE-411 ergens in een aflevering

Vreemd toch, hoe die Police Squad-films gemaakt konden worden, als dit flopte.

Misschien vanwege de populariteit van de andere spoof films? The Naked Gun is wel een van de lateren in dit genre natuurlijk die kwalitatief nog goed was.

Wouter schreef:
Vreemd toch, hoe die Police Squad-films gemaakt konden worden, als dit flopte.

Het is een beetje te vergelijken met de Vlaamse serie "Willy's&Marjetten" uit 2005. Van die reeks werden ook maar een paar afleveringen gemaakt (ipv 13), en men voerde het vroegtijdig af wegens niet amusant en te flauwe humor.
Amper 5 jaar later is deze reeks legendarisch en alom geprezen.

Zelfde met Polica Squad. Flauwe humor, niemand mocht het.
En een paar jaar na het afvoeren werd dit enorm populair, en dus besloten ze een film te maken, met oa grappen voor geplande afleveringen, die nooit opgenomen zijn.

Maar merk over het algemeen toch wel een duidelijk verschil in grappen tussen Police Squad en the Naked Gun reeks.

Gast
geplaatst: vandaag om 20:44 uur

geplaatst: vandaag om 20:44 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.