- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Kingdom Hospital (2004)
Kingdom Hospital (2004)
Flipman (redacteur)
-
- 6823 berichten
- 1125 stemmen
Damn, deze serie is cool ! Ik heb nu de eerste drie afleveringen gezien, mijn ouders willen het ook volgen,en mijn moeder moet de eerste drie afleveringen ook nog zien. Als dat is gebeurd, kunnen we met z'n allen de rest gaan kijken, kan haast niet wachten !
Sparkle
-
- 246 berichten
- 1547 stemmen
kan iemand mij vertellen wat het plot van deze film was? waarom gebeurde de dingen die gebeurden? welke reden had het en wat was het einde?...bedankt!
Niet teveel vragen hè
Gothepica
-
- 104 berichten
- 0 stemmen
1Ste dvd gezien, morgen andere 3 Ik vond het super. Voor het eerste deel geef ik al 5 sterren maar ik stem nog niet omdat hij misschien wel minder wordt
matthijs_013
-
- 3628 berichten
- 5421 stemmen
Vermakelijke serie. Had beter gewoon een film kunnen zijn
sherena
-
- 261 berichten
- 123 stemmen
Samen met mijn ma (59) gevolgd op tv (haha) Vonden hem geweldig! Heb hem toen ie uitkwam meteen op dvd gekocht
pimp-juice
-
- 101 berichten
- 87 stemmen
ja steengoede serie... heb er echt van genoten....
was geen griezelserie eigenlijk gewoon echt een verhaal wat je verteld wordt.... goede special effects en grappige vage stukken in de film die niks met het hoofdverhaal te maken hadden... goede serie.... 4,5*
Jimmy009
-
- 52 berichten
- 0 stemmen
Deze serie was in het algemeen heel goed alhoewel het misschien zachtjes afzwakte naar het einde toe. Was soms wat raar om te volgen en ik vond de 11de aflevering een beetje te godsdienstig en had ook niets te maken met het verhaal. Het einde had misschien ook wel wat beter kunnen zijn alhoewel het gehele verhaal goed gevonden was. 3.5*
LuCos
-
- 172 berichten
- 141 stemmen
Misschien iets te vroeg om te beoordelen, want ik heb tot nu toe nog maar 3 afleveringen gezien. Maar tot nu toe vond ik hem zwaar tegenvallen. Totnutoe redelijk voorspelbaar, en er zit niet echt een spanning in, of ja die is er wel maar ik vind het zelf niet echt spannend. Khad het meer horror/thriller achtig verwacht.
Jimmy009
-
- 52 berichten
- 0 stemmen
Misschien iets te vroeg om te beoordelen, want ik heb tot nu toe nog maar 3 afleveringen gezien. Maar tot nu toe vond ik hem zwaar tegenvallen. Totnutoe redelijk voorspelbaar, en er zit niet echt een spanning in, of ja die is er wel maar ik vind het zelf niet echt spannend. Khad het meer horror/thriller achtig verwacht.
Dan zou ik misschien best niet doorzien als je het begin niet goed vind. Ik vonde het begin wel goed maar het zakte wat af naar het einde toe.
Psolitsa
-
- 361 berichten
- 140 stemmen
ik hou hiervan en ik ben geobsedeerd geworden door mieren eters .. Antubis, i love you! Ik vond het wel grappig dat heel die sfeer zo ontzettend raar was..maar soms had het van mij wel iets normaler gemogen..maarja..das Stephen King 5 sterren!
-xxx-
.Gangster.
-
- 9 berichten
- 7 stemmen
Idd, ik vond het wel leuk hoor van begin tot eind.. maar soms kon je gewoon een aflevering misse terwijl net leek dat je niks had gemist.. er gebeurde eigenlijk best wel weinig.. maarja alles bij elkaar was 't best wel leuk..
3.5*
clivebarker
-
- 10 berichten
- 14 stemmen
hoi je kunt zeggen wat je wilt vindt dit ech leuke film van min 1 tot 666 min
neoryzer
-
- 52 berichten
- 41 stemmen
niet slecht, maar er zijn betere alternatieven oa: rose red, IT, The Langoliers, The Shining, The stand en SOTC waren beter, dus indien je deze serie goed vond dan zou ik zeker eens voor 1 van bovenstaande gaan! 3*
HeresJohnny
-
- 104 berichten
- 5 stemmen
Stephen King
Nu wil ik niet zeggen dat alle adapties van zijn verhalen perfect zijn, maar Kingdom Hospital hield me echt aan de buis gekluisterd.
Echt een serie zoals King die kan maken.
Series als The Stand zijn op zich ook goed, daar niet van...
sherena
-
- 261 berichten
- 123 stemmen
Ik heb in het verleden met verstandelijk gehandicapten gewerk (vooral mensen met het down syndroom) en het altijd prachtig gevonden.
Maar die twee in de serie vond ik creapy.... (geweldig toch?)
Drezic
-
- 226 berichten
- 237 stemmen
Volgens mij is dit een goedkope rip-off van Von Trier's "Riget" (I+II)
Von Trier krijgt wel errug weinig credits terwijl dit toch echt zijn serie is alleen dan waarschijnlijk wat verhollywoodamerikaanst.
Ik denk ik noem het even.
erik1677
-
- 1787 berichten
- 0 stemmen
drezic heeft hier wel gelijk, maar deze versie van stephen king mag er ook absoluut zijn.
Heb hier echt van genoten, net zoals van het orgineel trouwens.
Deze serie krijgt gewoon 5 sterren van me, en het orgineel natuurlijk ook
until my end
-
- 14 berichten
- 2 stemmen
Ik heb m ook al tijden op dvd en is echt geweldig. Denk dat ik m binnenkort maar weer eens uit de kast ga halen. Goed vermaak.
jirachi03
-
- 393 berichten
- 0 stemmen
Gewedlige serie met een enkele leuke opmerking
Vrij vertaling :
'Als ik nu mijn bel ring is het niet voor een of twee ,maar voor de honderden'' ''NOu meisje , ring hem dan maar niet ''
Lol ^^
OJa mijn favo. personage was die bewaker met die bril
Elementofone
-
- 230 berichten
- 2250 stemmen
Waarom staat deze serie eigenlijk niet op Moviemeter en series als Rose Red en Storm Of The Century wel? Tellen miniseries wel en 'hele' series niet of zoiets dergelijks?
Jocharo-T
-
- 12 berichten
- 0 stemmen
Vandaag met mijn vrouw de eerste aflevering gekeken, maar we twijfelen zwaar of we door moeten gaan kijken. Want jeetje, wat is die eerste aflevering zo ontzettend slecht. Het springt van hot naar her, dat miereneter ding lijkt echt helemaal nergens naar. De twee hulpjes met het syndroom van down (waar ik ik helemaal geen problemen mee heb, zolang ze niet gaan acteren) acteren zo ontzettend slecht dat het irritant is. De humor is echt niet leuk. Normaal hou ik wel van Stephen King, maar dit is dramatisch. Ik meen het als ik zeg dat dit toch wel één van de slechtste stukken film/serie zijn die ik in tijden heb gezien. Het boeit geen moment en ik ben totaal niet nieuwsgierig naar de rest. Dus, we twijfelen.
Samsara1992
-
- 55 berichten
- 128 stemmen
Ik haat series. Maar Kingdom Hospital was voor mij echt een openbaring. Echt geweldig, hier hou ik echt van! Steengoed aan alle kanten, hilarisch waar 't niet hoort, waardoor 't nog leuker is. Zo ontzettend vreemd dat je je niet eens meer af gaat vragen waar ze die fantasie vandaan halen. Gewoon in één woord; geweldig. Niets aan op te merken. Dikke 5!