• 12.940 nieuwsartikelen
  • 169.099 films
  • 11.083 series
  • 31.741 seizoenen
  • 629.333 acteurs
  • 196.156 gebruikers
  • 9.176.075 stemmen

The Unit

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60231 berichten
  • 4047 stemmen

Sinds een tijdje heb ik weer nieuwe afleveringen van The Unit. Gister heb ik geloof ik de 17e van seizoen 4 gezien, echt ontzettend gaaf met een gifgasaanval in een behoorlijk groot gebied waar de Unit leden en hun familie zaten Ik denk dat ik dat toch wel de beste aflevering van de serie tot nu toe vond.

Knap dat een serie met een erg matig en suf 1e anderhalve seizoen zich zo knap heeft gerevancheerd en nu echt ontzettend gaaf is!

The Oceanic Six

• 60231 berichten
  • 4047 stemmen

Heb de laatste disc van seizoen 4 nu in bezit. Wederom uitstekend niveau met veel spanning. Dat thuisgezeur boeit me nog altijd weinig maar gelukkig is dit op de achtergrond gezet en komt de Unit zelf vaak in beeld en in actie. Het hele concept van broederschap als je in zon Unit zit is sterk verwerkt. Regelmatig erg spannend en interessant. Nog 2 eps en dan lange tijd wachten. Neem aan dat seizoen 5 na de zomer begint?

Actionfreak

• 454 berichten
  • 0 stemmen

Wat een top serie elke avlevering blijft mij vermaken.

Cast ++

Actie ++

Humor ++

tukkerstein

• 2189 berichten
  • 3247 stemmen

Ik vind het echt een gruwelijk saaie serie. Series met grotendeels afgesloten verhalen per aflevering kunnen mij sowieso vaak niet boeien, maar de rest kan dan nog wel veel goed maken. Helaas vind ik de verhalen zelf zelden origineel, en is de hoeveelheid actie voor een actie/dramaserie wel erg laag.

Volgens mij is The Unit gecanceld door Fox na het vierde seizoen trouwens.

The Oceanic Six

• 60231 berichten
  • 4047 stemmen

Tot hoever heb je the Unit tot nu gekeken dan? Ik vond de 1e anderhalve seizoen ook echt saai en stopte er toen mee maar als je tot het einde van seizoen 4 hebt gekeken dan kan ik niet geloven dat je het gruwelijk saai kan vinden. Juist ook de laatste 2 seizoenen hebben een plot als rode draad door het seizoen lopen.

Actionfreak

• 454 berichten
  • 0 stemmen

Wanneer komt seizoen 4 op DvD uit in Neerland??

Of op TV??

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.