• 15.747 nieuwsartikelen
  • 177.927 films
  • 12.204 series
  • 33.972 seizoenen
  • 646.938 acteurs
  • 198.978 gebruikers
  • 9.370.556 stemmen

Santa Clarita Diet (Netflix)

zoeken in:

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

synopsis:

Het leven van de makelaars Joel en Sheila Hammond in Santa Clarita, een buitenwijk van Los Angeles, is redelijk saai. Totdat Sheila een ingrijpende verandering ondergaat waarmee ze beiden een weg van dood en verdoemenis inslaan… maar op een goede manier.

o.a. met Drew Barrymore en Timothy Olyphant

Vanaf morgen te zien op Netflix.

In Overig > Televisie > Santa Clarita Diet (Netflix)

Als je op een ochtend wakker wordt, je voelt je wat vreemd en hebt eigenlijk geen trek in je dagelijkse maaltijden, dan ben je ziek. Maar als je gaandeweg ontdekt dat je wel degelijk trek hebt, maar het verlangen is naar menselijk vlees, in plaats van een lekker biefstukje, dan is er iets heel anders met je aan de hand.

Iemand anders deze serie aan het kijken? Al scrollend kwam ik deze serie tegen op Netflix.

Bij vlagen droog, zwart en hilarisch. Met een Drew Barrymore die geen rem heeft en Timothy Olyphant als liefhebbend echtgenoot.

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Santa Clarita Diet gaat niet de duistere diepten in (***) - Recensies - De Volkskrant

Ik heb er ook nog niet direct een gevoel bij van, die moet ik zien.

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3701 stemmen

Valt ook tegen. Vond het allemaal iets te jolig en Timothy Olyphant acteert best wel slecht.

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Quentin

• 10202 berichten
  • 8538 stemmen

Verschrikkelijk lame.

ForrestHanks

• 176 berichten
  • 167 stemmen

Best grappig! Ik vind hem leuk ?

Gh8st

• 668 berichten
  • 2008 stemmen

Ik vind het ook een lekker maffe komedieserie

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.