• 15.747 nieuwsartikelen
  • 178.073 films
  • 12.209 series
  • 33.979 seizoenen
  • 647.065 acteurs
  • 199.002 gebruikers
  • 9.371.830 stemmen

American Horror Story

zoeken in:

MiekieMow

• 224 berichten
  • 308 stemmen

zeer interessante eerste episode. Lees nog maar even niet dit forum,maar zo gauw ik klaar ben met S1 kom ik terug. Eerste paar minuten wilde ik bijna stoppen, zo vies (en ook niet verstandig om tijdens avondeten te kijken trouwens). Maar daarna kwam er een verhaal en werd ik erin getrokken! Ik vind het Down Syndroom meisje echt luguberste van alles. Ook discutabel of je een down syndroom kan gebruiken als acteur in zo'n serie...........

ibendb

• 5037 berichten
  • 3216 stemmen

Wat ik niet leuk vind aan deze film is het lelijke intro/titlesequence.

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3630 stemmen

Dat vond ik juist lekker creepy.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

ibendb schreef:

Inderdaad, vooral als je ook nog gebruikt maakt van een home cinema set. Tergend.

Glacius

• 4297 berichten
  • 3031 stemmen

Die intro scene vind ik juist wel aardig. Experimenteel met een freaky soundtrack.

ibendb

• 5037 berichten
  • 3216 stemmen

ibendb schreef:

En ik bedoel natuurlijk "serie".
Ik heb net de Halloweenspecials achter de rug en deze waren voor mij de beste afleveringen tot nu toe. Ik heb bijna zitten wenen toen Adelaide doodging en haar moeder haar in het mortuarium nog opmaakte. Erg jammer dat ze zo vroeg weg moest.

AmazingPP

• 2523 berichten
  • 1858 stemmen

Wat een geweldige serie is dit, ongelooflijk!! Echt weer zo'n creatie van Murphy. Na "Nip/Tuck" en "Glee" levert hij dit werk weer af en het is echt niet te geloven zo goed! Maar.... Veel mensen snappen zijn filosofie niet: het moet namelijk allemaal nogal over de top zijn. En dat is deze serie ook weer: veel personages, veel mysterie, veel bloed, veel spanning en natuurlijk moet er ook iets speciaals in voorkomen; in dit geval een actrice met het syndroom van Down. Maar wat speelt zij ongelooflijk goed!! En dan, mensen, Jessica Lange: wat zet zij een fantastische rol neer! Misschien wel het beste uit haar carrière. Ik heb met verbazing zitten kijken hoe goed zij kan acteren. Ik heb gisteren met spijt de laatste aflevering gekeken, helaas miste ik er twee, namelijk deel 7 en 8, maar ik heb deze serie al ge-pre-orderd op Blu Ray. Kan niet wachten tot ie binnen is en dan begin ik gewoon opnieuw! En de intro?? Lekker creepy, schitterende soundtrack. Een topper deze serie!!

Rianneke_Dan

• 14194 berichten
  • 2563 stemmen

Adam Levine in AHS

Haha geweldig, kan nu al niet meer mis gaan met de nieuwe cast

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Als ie maar het loodje legt

Rianneke_Dan

• 14194 berichten
  • 2563 stemmen

Zolang hij dan maar shirtless is als hij doodgaat

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Dat zal wel, zijn enige talent .

Rianneke_Dan

• 14194 berichten
  • 2563 stemmen

Plus The Voice winnen natuurlijk

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Daar teert ie weer op talent van anderen .

Nou, zal dit wel eens af gaan kijken en kijken of het komend seizoen beter wordt maar verwacht er niet al te veel van.

ibendb

• 5037 berichten
  • 3216 stemmen

Aflevering 8 (Rubber Man) was echt de beste tot nu toe. Ik vond het einde best erg. Nu moet ik wachten tot volgende week voor de volgende aflevering.

ibendb

• 5037 berichten
  • 3216 stemmen

Vandaag heb ik seizoen 1 afgerond. De aflevering "Afterbirth" was voor mij de beste. In deze episode breekt de hel los. Het einde is zowel goed als slecht. Vivian, Violet en ben hebben eindelijk vrede en het "duivelskind" heeft een blijkbaar ander kind van Constance vermoord. Een erg goede serie en van mij krijgt 'ie een 4,5*.

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3630 stemmen

American Horror Story ; airing in 12 hours

Can't wait!!

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Linn

• 3289 berichten
  • 3798 stemmen

Wow de eerste aflevering was raar maar erg goed. Ik kijk al weer uit naar de volgende. Al is het wel iets heel anders als seizoen 1.

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3701 stemmen

Erg leuke setting weer. Chloë Sevigny! Ga weer genieten denk ik. Best fijn dat het losse seizoenen zijn. Maakt de uitmelk kans wat kleiner.

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Ja, het was weer lekker. Huh? WTF? He, die ken ik! Wie is dat ook alweer? Zat die ook in seizoen 1?

Daan258

• 3671 berichten
  • 2445 stemmen

Vandaag begonnen met seizoen 1

heb 3 episode's gezien en kweet echt niet wat ik ervan moet denken.

Het is allemaal zo onwijs vaag en ksnap er tot nu toe helemaal niks van.

Gaat dit later helemaal duidelijk worden of blijft dit zo vaag??

hell300

• 73 berichten
  • 379 stemmen

Daan258 schreef:

Wat vind je er vaag aan dan? Het heeft niks met seizoen 1 te maken en compleet een andere verhaal. In seizoen 1 had je een flashback van 2 min in het begin van elke serie en ging het over t hedendaagse. Seizoen 2 draait dat om. Je zit een flash forward van 2 min van t hedendaagse en dan krijg je de jaren 60 te zien. Ik vind het wel leuk dat redelijk veel acteurs van seizoen 1 weer een rol hebben in seizoen 2.

hell300

• 73 berichten
  • 379 stemmen

Oh sorry, ik dacht dat je seizoen 2 bedoelde

Maarre seizoen 1 gaat gewoon over een gezin die in een huis komt te wonen waar veel mensen gestorven zijn. De zielen van die mensen kan niet naar t hiernamaals omdat iets ze tegenhoudt denk ik.

Sasja

• 1338 berichten
  • 120 stemmen

Daan258 schreef:

Beetje bij beetje word het wat duidelijker, daarom is het ook het beste (vind ik) om alle episodes achter elkaar te kijken ipv elke keer een week te wachten. Sommige dingen vergeet je gewoon die niet worden vertoond in de eerste 2 minuten. Daarom wacht ik ook nog met season 2 te kijken.

Daan258

• 3671 berichten
  • 2445 stemmen

Sasja schreef:
(quote)

Beetje bij beetje word het wat duidelijker, daarom is het ook het beste (vind ik) om alle episodes achter elkaar te kijken ipv elke keer een week te wachten. Sommige dingen vergeet je gewoon die niet worden vertoond in de eerste 2 minuten. Daarom wacht ik ook nog met season 2 te kijken.

IK heb vandaag weer 2 episode's gekeken en idd word het steeds ietjes duidelijker.
Maar volgens mij heb ik wel iets gemist, want waarom vraag die gozer met dat verbrande gezicht steeds 1000 dollar aan Ben?? Volgens mij heb ik dat even gemist.

Sasja

• 1338 berichten
  • 120 stemmen

volgens mij was dat voor een behandeling voor z'n gezicht. Maar wat de rol van die man is in het hele gebeuren, word ook uiteindelijk uitgelegd

Daan258

• 3671 berichten
  • 2445 stemmen

Sasja schreef:
volgens mij was dat voor een behandeling voor z'n gezicht. Maar wat de rol van die man is in het hele gebeuren, word ook uiteindelijk uitgelegd

Hmmm oke
Thx

kampsie1

• 254 berichten
  • 263 stemmen

Zojuist episode 1 afgerond. Sommige delen waren iets minder, maar over het algemeen een top serie.

Daan258

• 3671 berichten
  • 2445 stemmen

heb seizoen 1 afgekeken maar ik blijft toch met wat vragen zitten.
Voor mij is het nog steeds niet helemaal duidleijk waarom al die doden in het huis blijven opgesloten? en waarom die huisvrouw jong dood is gegaan maar alle mannen haar jong zien als ze terug is als geest en vrouwen haar oud zien ? of zoiets
is volgens mij wel uitgelegd maar heb ik vast gemist.
Kan iemand et ff uitleggen??:)

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Renewed voor een derde seizoen, zelfde geldt voor Jessica Lange.

Sasja

• 1338 berichten
  • 120 stemmen

Daan258 schreef:
heb seizoen 1 afgekeken maar ik blijft toch met wat vragen zitten.
Voor mij is het nog steeds niet helemaal duidleijk waarom al die doden in het huis blijven opgesloten? en waarom die huisvrouw jong dood is gegaan maar alle mannen haar jong zien als ze terug is als geest en vrouwen haar oud zien ? of zoiets
is volgens mij wel uitgelegd maar heb ik vast gemist.
Kan iemand et ff uitleggen??:)

ik denk dat ze in dat huis moeten blijven omdat er iets is met het stuk grond. Ze zijn op dat stuk grond doodgegaan en als hun lichaam daar dan blijven liggen zijn hun zielen aan dat stuk grond verbonden. En van die huisvrouw denk ik dat ze haar verschijning zo voordoet zodat vrouwen denken dat hun man/vriend of doorgedraaid is of sexverslaafd

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.