menu

Overig / Televisie / Justified

zoeken in:
Staat anders gewoon compleet op thepiratebay.se

Justified is een tijd geleden van een aantal sites verwijderd vanwege DMCA-claims, maar is nu weer compleet te vinden.

Ataloona schreef:
Staat anders gewoon compleet op thepiratebay.se

Justified is een tijd geleden van een aantal sites verwijderd vanwege DMCA-claims, maar is nu weer compleet te vinden.

Kon hem daar in eerste instantie niet vinden. Nu dus wel, erg raar. Thanks!

Zie overigens niet van alle afleveringen de goede Nederlandse ondertiteling op bijvoorbeeld opensubtitles.com staan, in het Engels dan weer wel. Is deze serie een beetje te volgen met Engelse ondertiteling? M'n Engels is over het algemeen goed. Voorbeeld: heb heel seizoen één van How to Get Away with Murder met Engelse ondertiteling gekeken.

Ik heb het laatste seizoen met Engelse subs gekeken en dat was goed te doen.

Oké, thanks!

Kom niet echt makkelijk door seizoen één heen. Heb de eerste negen afleveringen gezien en het boeide me totaal niet. Ga toch proberen door te kijken, aangezien ik veel lees dat het vanaf seizoen twee pas echt goed wordt.

Jellesteeg schreef:
Kom niet echt makkelijk door seizoen één heen. Heb de eerste negen afleveringen gezien en het boeide me totaal niet. Ga toch proberen door te kijken, aangezien ik veel lees dat het vanaf seizoen twee pas echt goed wordt.

Ná seizoen 1 kent Justified een ietwat andere structuur; meer coherentie ipv opzichzelfstaande episodes. Zo verschijnt in seizoen 2 de memorabele boef Mags Bennett, en haar 3 kleurrijke zonen, ten tonele en in seizoen 3 de onnavolgbare Robert Quarles.
Meer rode draad aldus. Naast vanzelfsprekend Raylan's dagelijkse beslommeringen met Ava, Winona en Boyd.

Heb dan eindelijk seizoen één af. Soms een aflevering gekeken tussen alle andere series door, puur omdat ik er anders toch niet doorheen zou komen.

Door de laatste aflevering heeft de serie me toch weten te overtuigen, om aan seizoen twee te beginnen.

Mensen die verdrietig zijn dat Justified is afgelopen moeten toch eens Karen Sisco opzoeken. Die serie draait om Sisco (Carla Gugino) en heeft als basis Out Of Sight (het boek), maar Gugino speelt Sisco wel met veel meer charisma dan JLo dat deed in de film. Minder southern sfeer, meer zonnig Florida crime procedural, maar de dialogen en sfeer zijn gelijk herkenbaar. Erg cool en sexy.

AHWA
Sowieso is Gugino alleen al een reden om iets te kijken.

Inland Rabbit schreef:
Mensen die verdrietig zijn dat Justified is afgelopen moeten toch eens Karen Sisco opzoeken. Die serie draait om Sisco (Carla Gugino) en heeft als basis Out Of Sight (het boek), maar Gugino speelt Sisco wel met veel meer charisma dan JLo dat deed in de film. Minder southern sfeer, meer zonnig Florida crime procedural, maar de dialogen en sfeer zijn gelijk herkenbaar. Erg cool en sexy.

Op jouw aanwijzing heb ik de eerste twee episodes gezien. Maar – Carla Gugino ten spijt – Karen Sisco is té braaf en onschulding naar mijn smaak, de nadruk ligt te veel op lichtvoetige komedie.

Toen ik episode 2 opzette en de namen van Kevin Dillon en Danny DeVito voorbij zag komen, was ik natuurlijk reeds gewaarschuwd: dit wordt malle gekkigheid.
Overigens sta ik, vanzelfsprekend, open voor verdere kijktips.

Gast
geplaatst: vandaag om 05:31 uur

geplaatst: vandaag om 05:31 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.