• 15.747 nieuwsartikelen
  • 178.073 films
  • 12.209 series
  • 33.979 seizoenen
  • 647.065 acteurs
  • 199.002 gebruikers
  • 9.371.830 stemmen

Happy Endings

zoeken in:

Inland Rabbit

• 3286 berichten
  • 2159 stemmen

Dan doen ze het weer anders dan verwacht, want ik dacht dat het de bedoeling was beide afleveringen vandaag achter elkaar uit te zenden. haha

Inland Rabbit

• 3286 berichten
  • 2159 stemmen

3.12, ongekend slimme aflevering, maar opzich ook classic Happy Endings. Een aanttal flauwe herhaaldelijke woordgrappen gaan hand in hand met filmverwijzingen en fysieke komedie.

Had trouwens ook best een minder complexe Community aflevering kunnen zijn.

I'm not as dumb as I am!

Respekked

• 6286 berichten
  • 1228 stemmen

Portia is gay?

Zowel 3.11 als 3.12 goed. Het verschil tussen het begin van S1 en 'anno nu' is echt enorm. Van standaard clubje met ietwat rare trekken naar compleet dysfunctionele vriendengroep. Snap niet dat Amerikanen dit niet grappig vinden.

Koen87

• 437 berichten
  • 1244 stemmen

Best een leuke aflevering. Spoiler: de proposal vond ik alleen wat raar, Pete is nog maar slechts 5eps in beeld . Van mijn mogen ze Penny er wel uitschrijven, ik vind haar ontzettend irritant.

Inland Rabbit

• 3286 berichten
  • 2159 stemmen

Zoals ik al eerder zei, vind Peny dit seizoen wel gegroeid, minder irritant dan eerst. Verbazingwekkend waar ze allemaal mee wegkomen in episode 3.13.

Well, you know what they say, Its not a good Gang Hang until someone takes a major shot to the face

D.K

• 222 berichten
  • 743 stemmen

Ben ik nou de enige die deel 10 niet kan vinden?

Inland Rabbit

• 3286 berichten
  • 2159 stemmen

3.10 is de uitzending van 2.22 - Kickball 2: The Kickening, voor het eerst op US tv, maar al uitgezonden in de UK als season finale.

D.K

• 222 berichten
  • 743 stemmen

Bedankt voor je snelle reactie .

Inland Rabbit

• 3286 berichten
  • 2159 stemmen

Je zal het zomaar over het hoofd zien, maar Happy Endings is weer terug, 2 op rij en good as ever. Alex die slim probeert te doen, werkt ook nooit echt.

Inland Rabbit

• 3286 berichten
  • 2159 stemmen

Het blijft moeilijk om deze serie nog fatsoenlijk te volgen. Aflevering 3x20 is in de US geloof ik nog niet uitgezonden, maar wel in Canada. 3x21 is het makkelijkst te vinden als stream (je verzint het niet).

Het is trouwens nog steeds goed, maar met zo'n raar uitzendschema snapt werkelijk niemand het meer, Hopelijk pakt een ander network dit op en anders is het gewoon doei.

Koen87

• 437 berichten
  • 1244 stemmen

Zeer irritant en onhandig inderdaad. De zender wil klaarblijkelijk de laatste kijkers nog van zich afschudden. Ik vind ook dat de serie qua kwaliteit wel wat heeft ingeboekt dit seizoen, de frisheid en originaliteit is er grotendeels van af.

Angrod_Pallanén

• 6687 berichten
  • 1042 stemmen

Laatste afleveringen waren weer toppie! Als ze het afgelopen is dan heb ik nog redelijk gelachen aan het einde. Mee eens dat de frisheid en hilariteit er een beetje af is, maar nog steeds is het de enige serie die me echt aan het lachen wist te maken. Jammer dat niet meer mensen die humor delen.

gillie24

• 2637 berichten
  • 1735 stemmen

Ik houd ook erg van de humor in deze serie en baal dan ook als een stekker dat deze serie na drie seizoenen zal gaan stoppen vanwege tegenvallende kijkcijfers.

Ik ga vooral Alex heel erg missen.

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Merk dat ik pas bij 305 ben. Gauw even de rest pindakazen.

gillie24

• 2637 berichten
  • 1735 stemmen

Nog 3.06 tot 3.23 te gaan dan.

Ik ben overigens ook pas net aan seizoen 3 begonnen, maar wel al alles binnengehaald.

Veel kijkpezier en dat is met Alex sowieso al een zekerheidje

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ah, seizoen is klaar zie ik. Kan ik het derde seizoen eindelijk gaan kijken. Ook fijne wisselwerking met de beste komedieserie van de laatste jaren die ik op dit moment ook in de herziening heb gegooid.

Koen87

• 437 berichten
  • 1244 stemmen

Het is niet zo tof als seizoen 1 & 2, maar zeker nog wel leuk. Inderdaad: ALEX:)

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Dat is wel jammer overigens. Ik vond Happy Endings al niet zo constant, hit or miss. Met Wayans, Coupe en Cuthbert heb je gelukkig goud in huis. Hun delivery verbloemd het wispelturige schrijfwerk wel. Erg jammer dat het niveua van de humor zo schommeld, van heerlijk quirky tot behoorlijk infantiel.

Koen87

• 437 berichten
  • 1244 stemmen

Ja inderdaad, ik mis vooral ook het stukje frisheid dat de serie in het begin had. Typische woordgrappen worden te vaak herhaald en (zowat) elke aflevering is berust op stereotypering (of juist contrastereotypering). Al ben ik wel positief verrast door Coupe haar optreden in deze serie, stukken beter dan wat ze liet zien in Scrubs.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Klopt. Inventiviteit is er wel af en de woordgrappen en ook de running gags voelden niet repetitief aan. De gevatheid is wat verslapt en is een beetje een doorsnee komedieserie geworden. Dat die trend zich ook blijkbaar in het derde seizoen voortzet vind ik wel erg jammer. Misshcien maar goed ook dat het stopt voordat het nog erger wordt.

Inland Rabbit

• 3286 berichten
  • 2159 stemmen

Naomi Watts schreef:

en ook de running gags voelden niet repetitief aan..

Dan zie ik t probleem niet? Of moest daar toevallig een ander woord staan?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Niet storend repetitief bedoel ik, wat nu wel het geval is. Running gags zijn altijd repetitief .

gillie24

• 2637 berichten
  • 1735 stemmen

Jammer, maar helaas. Viel te verwachten. Dat Elisha dan maar gauw in een andere (leuke) serie opduikt of weer eens in een film schittert.

Koen87

• 437 berichten
  • 1244 stemmen

Niet geheel overwacht nee. Al had ABC er beter aan gedaan als ze het uitzendschema wat consistenter hadden gehouden.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

De onderhandleingen tussen ABC en USA Network zijn nu officieel afgebroken ivm het oppikken van de show. Al ga ik wel mee met Deadline denk dat Amazon maar vooral Netflix er wel eens mee aan de haal zou kunnen gaan.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

De serie is nu officieel dood. Ik ga je missen Happy Endings.

D.K

• 222 berichten
  • 743 stemmen

R.i.p.

gillie24

• 2637 berichten
  • 1735 stemmen

Ik ga je missen Elisha Cuthbert. Ik bedank je voor drie heerlijke seizoenen. Ik heb genoten van je. Van je humor, je gedragingen en met name je schoonheid. Want man, man, man wat ben je een genot om naar te kijken.

De rest ook bedankt.

maxcomthrilla

• 15578 berichten
  • 2842 stemmen

GAVE SERIE!!!

De laatste week kijk ik niets anders op seriegebied. Seizoen 1 heb ik er al op zitten en wat heb ik dubbel gelegen om luie Max die geen blad voor de mond neemt, om de chemie tussen coole Brad & perfectionistische en licht obsessieve Jane, om dom gansje Alex en om ( amazing ) Peggy. Het minste personage vind ik tot nog toe Dave, maar in combinatie met Alex is hij dan weer uitstekend.

Erg herkenbaar af en toe, bv. Brad die Max wil koppelen aan de eerste de beste homo die bij hem op kantoor werkt. Waarop Max terecht revanche neemt door Brad op te zadelen met een getint persoon die niets met hem gemeen heeft. Verder veel awkward humor en heerlijk hoe de vrienden de godganse tijd op elkaar zitten te vitten, maar ondertussen wel het beste met elkaar voor hebben ( aaaahhhh) !

Ik heb nu net afl. 2.5 achter de rug. HILARISCH! Te goed gewoon! Dave in zijn Austin Powers pak die door iedereen wordt aangezien voor Elton John & Alex die ondanks een griepje toch als Marilyn Monroe op het feest verschijnt en door haar zware stem voor een travestiet wordt aangezien en er met haar taalgebruik nog een schepje bovenop doet. En Jane & Brad ( met tegenzin ) op pad in The Suburbs. Ik ga hier zeker nog een hoop lol aan beleven.

Qua niveau zit deze serie gevaarlijk dicht tegen Arrested Development aan!

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.