menu

Overig / Televisie / Happy Endings

zoeken in:
Ja, erg leuke serie! Héél erg humoristisch (met een hoge oneline-ratio), zonder het knusse karakter te verliezen (iets wat ik bij komedie-series toch heel belangrijk vind). Het blijft toch vooral een veel fijnere versie van Friends Allemaal fijne personages ook.

Ben nu ergens midden in seizoen 1, dus heb nog even te gaan

Na een kleine pauze afgelopen dagen ook het laatste seizoen afgezien en ik moet concluderen dat Happy Endings met gemak tot mijn favoriete series gerekend kan worden. Wat een humor, wat een pacing, wat een delivery
Sowieso fantastische en herkenbare personages ook. Maakt het geheel naast absurdistisch ook inleefbaar.

Door de snelheid heeft dit volgens mij ook een hoge herkijkwaarde. Hulde!!

Deze week mee begonnen, erg leuk voorlopig. Elisha Cuthbert is ook zo waanzinnig sexy, dat is altijd prima. Leuke grap over haar ''24''-verleden ook. De humor slaat ook aan.

AHWA
Goede keus. Ik weet nog wel dat dit de eerste twee seizoenen goed was, maar daarna werd het wat minder. Volgens mij werd het op dat moment ingehaald door New Girl. Dat was toen weer even leuker.

AHWA schreef:
Goede keus. Ik weet nog wel dat dit de eerste twee seizoenen goed was, maar daarna werd het wat minder. Volgens mij werd het op dat moment ingehaald door New Girl. Dat was toen weer even leuker.

Laat dat even toevallig zijn, heb New Girl ook klaarliggen. Ga ik kijken zodra Happy Endings erop zit. Aangezien dit maar 3 seizoenen is, gok ik dat het vlot gaat. Hoop dat de humor ieder geval het niveau van de eerste aflevering blijft. Dat etentje als iedereen voor het eerst na de break-up weer aan tafel komt

Ik heb de gehele serie nu gezien, wat wel mee valt omdat er maar 3 seizoenen zijn. Ik vind de serie persoonlijk een flinke tegenvaller. Men probeert veel te overdreven hip te zijn met grapjes, oneliners en verwijzingen, zonder dat het echt leuk wordt. De cast werkt ook niet mee, vind niemand nou echt aansprekend. Zeker Jane vond ik echt irritant. Gelukkig waren Dave en Max nog wel geestig en heb ik genoten van de looks van Elisha Cuthbert. Wauw wat is ze mooi.

Uiteraard zaten er wel genoeg leuke momenten en afleveringen in, maar ik kreeg nooit een klik met de serie. Wat me ook enorm stoorde waren al die gekke geluidjes en accenten (vooral dat Engelse stemmetje van Jane, brrr) van de groep, echt irritant. En dat geldt al helemaal voor het feit dat de thememuziek/intro van de serie echt veel harder in volume is dan de rest, waardoor ik elke keer weer schrok. Dit deden ze vroeger bij reclameblokken ook, zwaar vervelend.

En nog iets wat ik erg vergezocht vind; men probeert als serie zowel grappig te zijn als een verhaal te vertellen, maar ze nemen voor dat laatste nauwelijks de tijd. Plots is er een huwelijksaanzoek, terwijl die gozer pas een paar afleveringen mee deed. Gaat nergens over.
Ik las dat er nog wel eens geruchten zijn over een nieuw vierde seizoen, maar van mij hoeft het niet. Met 2,5* / 2,5* / 3* scoren de seizoenen bij mij niet al te hoog. Gelukkig was het laatste seizoen het beste.

Gast
geplaatst: vandaag om 23:35 uur

geplaatst: vandaag om 23:35 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.