- Home
- Filmforum
- Filmdragers en apparatuur - Algemeen
- Welke film(s) heb je als laatst aangeschaft #2
Welke film(s) heb je als laatst aangeschaft #2
Skycrawler
-
- 741 berichten
- 0 stemmen
(afbeelding)
De slechtste film van David Cronenberg. What was he thinking?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Sowieso zijn die recente Cronenbergs gewoon erg slecht. Zelfs Naomi Watts casten hielp niet
.
Skycrawler
-
- 741 berichten
- 0 stemmen
Ik heb, na de immense teleurstelling die 'A History of Violence' voor mij als Cronenberg liefhebber was, 'Eastern Promises' aan mij voorbij laten gaan, om verdere teleurstellingen te voorkomen. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Verstandig. Geen slechte film overigens hoor (gewoon doorsnee) maar niet het niveau wat je van Cronenberg verwacht.
Skycrawler
-
- 741 berichten
- 0 stemmen
Zo'n vermoeden had ik al, naar aanleiding van enkele kritieken die ik hier en elders heb gelezen.
De verreweg domste zet van 'A History of Violence' vind ik dat ze het duistere verleden van de hoofdpersoon al weggeven in de titel en de film daarmee al meteen elke vorm van suspense ontnemen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ja, nu je het zegt. Daar draaide het in History om, en het werd ook nog eens als een shocker gepresenteerd. Impact is hierdoor wel vrij nihil ja.
Pieter Montana
-
- 6679 berichten
- 2292 stemmen
- Asterix & De Helden
- Mission Impossible: 2-Disc
Skycrawler
-
- 741 berichten
- 0 stemmen
Welke gelaagdheid? 'A History of Violence' heeft een uitermate simpel plotgegeven met een vervelende moraal die bovendien zeer standaard is uitgewerkt door Cronenberg.
Als jij 'A History of Violence' al gelaagd vindt, waag je dan eens aan 'The Naked Lunch', 'Videodrome' of 'Crash'. Dat zijn ge(s)laagde films. Daarbij vergeleken heeft AHOV de diepgang van een plasje water.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Logica is ver te zoeken bij Verhoeven. Zie top 10 + stemmenlijst
.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Heb ik op die plaat van De Jeugd van Tegenwoordig ook wat gelaagdheid gemist?
Skycrawler
-
- 741 berichten
- 0 stemmen
Overigens bedoel ik met 'Crash' niet de gelijknamige film van Paul Haggis maar die van David Cronenberg. Bij de eerste lag de gelaagdheid er nogal (te) dik bovenop. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Uiteraard
. Wat mij betreft het meesterwerk van Cronenberg.
Skycrawler
-
- 741 berichten
- 0 stemmen
Grappig hoe meningen mettertijd kunnen veranderen. Ik zie nu jouw eerste mening bij die film. 
VanRippestein
-
- 1178 berichten
- 1052 stemmen
ik heb slechte recensies gelezen wat betreft deze uitgave. Mensen wachten liever op de 'Ultra-violent Director's Cut'.
"There is a lot actually that didn’t make it into the movie so the bonus scenes on the home release of Machete will be crazy,” explained Rodriguez. “When you have actors like this, you just keep writing and expanding their roles and unfortunately, a lot of it had to get cut out of the movie for now or I would have had to release a two hour movie. But you’ll even see characters in the deleted scenes you didn’t see in the movie and there are even a few people that didn’t die in the theatrical version that actually do die in the director’s cut. There’s a lot to look forward to, I promise.”
owww. das zuur. Naja, de film is iig top!
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Grappig hoe meningen mettertijd kunnen veranderen. Ik zie nu jouw eerste mening bij die film.
Haha idd. Kan echt raar gaan. Al was ik toen nog wel een rookie op filmgebied en was ik nog erg anti-seks in films
.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4113 stemmen
15 euro in totaal voor deze toppertjes:

Meneer Bungel
-
- 13163 berichten
- 0 stemmen
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Leuk die Character Editions, ik ben natuurlijk gegaan voor Shé, het werd weer eens tijd voor een herziening
.

jumpstylemovie
-
- 6225 berichten
- 1221 stemmen
American History X voor 2 euro!
DVD-T
-
- 15565 berichten
- 3133 stemmen

(Life Is a Miracle)
en met de 2+1 gratis actie bij bol.com deze er ook nog bijgenomen:

lordsnoopy
-
- 2949 berichten
- 2247 stemmen
Vandaag gekocht 
- Rapunzel
- Legend of the Guardians: The Owls of Ga'Hoole
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.