- Home
- Filmforum
- Filmdragers en apparatuur - Algemeen
- Welke film(s) heb je als laatst aangeschaft #2
Welke film(s) heb je als laatst aangeschaft #2
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
...
Waar heb je Four Flies en Duckling gehaald?
KristofBeckers
-
- 1733 berichten
- 4870 stemmen
Via JeroenSlagter hij verkocht een hele reeks horror, veel toptitels
evildead666
-
- 276 berichten
- 2501 stemmen
Catweazle serie 1 en 2
Anna Karemina
The Wiz
South Park - Bigger, Longer & Uncut
Men in Black II (2DVD)
Killer Bees
Brick Lane
Thirteen Ghosts
Who Framed Roger Rabit SE (2DVD)
Future-Kill (VHS)
Tenebrae (VHS)
alles gekocht op een rommelmarkt voor weinig geld 
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Thanks! Wel regio1 zie ik. Maar die speler moest er toch ooit komen 
evildead666
-
- 276 berichten
- 2501 stemmen
nog wat dvd's gekocht:
Kleine Huis op de Prairie (the pilot)
Warriors
The Prince & Me
Cats & Dogs
Honeymoon in Vegas
Hollywood Hot Tubs
Malice
Prison
Mansfield Park
South Park - volume 2,5,6,9 en 10
+ aantal kinder dvd's voor de kleine
Pipoo!
-
- 446 berichten
- 2635 stemmen
Had nog voor 15 euro aan VVV-bonnen liggen. Met veel plezier bij frs ingeruild 

Blue Streak
Niet de special edition, maar kon geen betere afbeelding vinden

A Few Good Man

Stir of Echoes

Shanghai Noon
FatMike
-
- 631 berichten
- 1976 stemmen
Interista, Stephan73, DieHard...prachtig spul!!!!!!
Heb zelf ook weer wat pulp aangeschaft op dvd:

En een paar Blu-raytjes:

Jessen0wnt
-
- 3199 berichten
- 2589 stemmen
Misschien een hele hele hele domme vraag, maar pulp-films zijn toch gewoon goedkope (budget) films? Ik probeer mijn film-vocabulaire een beetje bij te schroeven, zie het vaak voorbij gaan zonder de precieze betekenis te kennen. Ja, ik heb al op wikipedia gekeken. Maar kon niet echt een relatie vinden met films. Leuke aankopen ook 
JDSsmetje
-
- 6568 berichten
- 2329 stemmen
Zo zie ik het ongeveer. Cultfilms zijn films die heel onbekend starten (en vaak ook low-budget) en door mond aan mond reclame populairder en bekender worden. Toch zie ik cult ook altijd als een genre, omdat er wel degelijk terugkerende typerende elementen zijn.
hellboy.ray
-
- 2056 berichten
- 2100 stemmen
@FatMike Hell Comes To Frogtown 
moet die film ook nog een keer aanschaffen,
want één van mijn helden zit in die film: 'Rowdy' Roddy Piper!
When you think you've got all the answers, I change yhe questions! 
Jessen0wnt
-
- 3199 berichten
- 2589 stemmen
@JDSsmetje Oké bedankt. Zie ik meer als een soort richting dan als een echt genre. Wel interessant om wat meer over te weten. Ik ga me daar maar eens wat meer in verdiepen, haha.
Tha-Joker
-
- 1048 berichten
- 956 stemmen
Pulp films zie ik als films die door het grote publiek als slechte films gezien worden, maar voor een selecte groep liefhebbers toch zeer interessant zijn. Maar ik kan het ook helemaal fout hebben. Kan één van de pulpkopers ons bevestiging geven? 
yeyo
-
- 6360 berichten
- 4644 stemmen
Ik ga me daar maar eens wat meer in verdiepen, haha.
Mooi initiatief! 
Persoonlijk gaat mijn voorkeur naar de Italiaanse pulp. (Castellari, Fulci, Deodato, Lenzi..)
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Via JeroenSlagter hij verkocht een hele reeks horror, veel toptitels
Heb zelf ook wat bij hem besteld, maar zag deze titels niet meer in zijn lijst staan. Waren dus al aan jou verkocht

dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Pulp films zie ik als films die door het grote publiek als slechte films gezien worden, maar voor een selecte groep liefhebbers toch zeer interessant zijn. Maar ik kan het ook helemaal fout hebben. Kan één van de pulpkopers ons bevestiging geven?
Dit klopt in essentie wel. Pulp films komen ook meestal voort uit het horror-, sci-fi- western of actie-genre. Genres waar je veel op de grens van het acceptabele kan spelen en daardoor veel over-de-top spul tegenkomt. Candy voor de fans, dus 
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Slechts één filmpje gekocht vandaag in Saturn:
- De Battre Mon Cœur S'est Arrêté
Pipoo!
-
- 446 berichten
- 2635 stemmen
Slechts één filmpje gekocht vandaag in Saturn:
- De Battre Mon Cœur S'est Arrêté
Respect... om naar een Mediamarkt/Saturn te gaan en maar met 1 film thuis te komen. Zelfs met oogkleppen op en een vriendin aan mijn zijde die totaal niet houdt van langdurig langs alle dvd's te lopen, dan nog kom ik altijd met meer dan 1 dvd thuis,
Jessen0wnt
-
- 3199 berichten
- 2589 stemmen
Respect... om naar een Mediamarkt/Saturn te gaan en maar met 1 film thuis te komen. Zelfs met oogkleppen op en een vriendin aan mijn zijde die totaal niet houdt van langdurig langs alle dvd's te lopen, dan nog kom ik altijd met meer dan 1 dvd thuis,
Is dat erg? Ik kom soms met 0 films thuis, ook al kom ik speciaal om films te halen. 
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Normaal kom ik ook wel met meer dan één film thuis hoor. Maar zag nu niet zo meteen iets liggen dat ik echt wou hebben. En kopen om te kopen doe ik niet.
flipsyde
-
- 858 berichten
- 1712 stemmen
Het is in ieder geval een ontzettende goede film Jawaddedadde!
Tha-Joker
-
- 1048 berichten
- 956 stemmen
(afbeelding)
Beide 2,95.
Per stuk 2,95 of allebei voor 2,95? Ik had 88 minutes namelijk voor 99 cent en als Snatch daar ook nog ligt, moet ik even terug, Blokker?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.