- Home
- Filmforum
- Filmdragers en apparatuur - Algemeen
- Welke film(s) heb je als laatst aangeschaft
Welke film(s) heb je als laatst aangeschaft
Remi
-
- 6720 berichten
- 0 stemmen
Dit weekend bij mijn familie in Almelo geweest, daar kon ik een paar dvd's toch niet laten liggen;
Slumdog Millionaire
Sunshine
Max Payne
Die Hard,Willis
-
- 4005 berichten
- 1360 stemmen
Wat 80's tiener films:
Fast Times At Ridgemont High

Weird Science

The Breakfast Club

maxcomthrilla
-
- 15580 berichten
- 2855 stemmen
Lost: Seizoen 2
Niet gedacht dat jij die crap leuk zou vinden. 
maxcomthrilla
-
- 15580 berichten
- 2855 stemmen
In wat ik er van gezien heb zag ik veel overeenkomsten met GTST en Onderweg naar morgen. Niet al te hoogstaand dus om me nog maar voorzichtig uit te drukken, maar kan zeker begrijpen dat als je er eenmaal aan begint dat het verslavend werkt. 
dragje
-
- 5098 berichten
- 0 stemmen
In wat ik er van gezien heb zag ik veel overeenkomsten met GTST en Onderweg naar morgen. Niet al te hoogstaand dus om me nog maar voorzichtig uit te drukken, maar kan zeker begrijpen dat als je er eenmaal aan begint dat het verslavend werkt.
Dat is het meer inderdaad.
Ik zie 'Lost' ook niet als een hoogstaande, literair niveau, cinema. Ik denk ook niet dat het die pretentie wil uitstralen, laat staan heeft. Het is meer een wegkijk serie met een 'leuk', en tevens redelijk origineel, plot.
Ikzelf (mijn vriendin kijkt nu niet mee...) vind het nu wat langdradig worden en kijk vooral naar de serie omdat ik voorgaande seizoenen ook heb gezien en nu dan ook wel het einde wil zien.
maxcomthrilla
-
- 15580 berichten
- 2855 stemmen
Ik zie 'Lost' ook niet als een hoogstaande, literair niveau, cinema. Ik denk ook niet dat het die pretentie wil uitstralen, laat staan heeft. Het is meer een wegkijk serie met een 'leuk', en tevens redelijk origineel, plot.
Ik begrijp uiteraard dat het geen pretenties heeft, maar zelfs als dom entertainment vind ik het dus gewoon tekort schieten. Ik ga mij teveel storen aan de cliches zeg maar. 
stephan73
-
- 6269 berichten
- 14464 stemmen
En weer wat oude VHS banden! Begint zo langzamerhand mijn DVD collectie in te halen!

Goto
-
- 1736 berichten
- 0 stemmen
Niet gedacht dat jij die crap leuk zou vinden.
Ikzelf eerst ook niet. (Serie lang links laten liggen.) Maar ik moet nu toch dagenlijks twee afleveringen bekijken wil ik geen afkickverschijnselen krijgen. 
Reservoir Dogs
-
- 1393 berichten
- 819 stemmen
En weer wat oude VHS banden! Begint zo langzamerhand mijn DVD collectie in te halen!
(afbeelding)
Die 3de is voor op een vrijdagavond zeker 
stephan73
-
- 6269 berichten
- 14464 stemmen
Die 3de is voor op een vrijdagavond zeker
Ja, dat is inderdaad de dag dat ik lekkere lachfilms kijk! 
niethie
-
- 7319 berichten
- 7253 stemmen
Geweldig die VHS(jes) stephan! Waar vind je die cultfilmpje toch allemaal? Vroeger had ik ook vaak geluk maar tegenwoordig kom ik amper nog iets tegen waarvan ik echt denk, goh dat ziet er leuk uit en die neem ik eens mee.
stephan73
-
- 6269 berichten
- 14464 stemmen
Geweldig die VHS(jes) stephan! Waar vind je die cultfilmpje toch allemaal? Vroeger had ik ook vaak geluk maar tegenwoordig kom ik amper nog iets tegen waarvan ik echt denk, goh dat ziet er leuk uit en die neem ik eens mee.
Ik heb hier bijna vier uur heen en weer voor gereden. Dus ik moet er echt wel moeite voor doen! 
En tja, je moet soms gewoon geluk hebben. Niet alles op één plek zoeken... meerdere plaatsen bezoeken!
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
En we gaan gewoon verder met seizoen 4 

maerk
-
- 4249 berichten
- 2702 stemmen
-The Curious Case of Benjamin Button | steelcase
-Hellboy II: The Golden Army
-Slumdog Millionaire | 2 disc special edition
-Burn After Reading
-How to Lose Friends & Alienate People
-Doomsday | 2 disc special edition
-Saint Ange (helaas wel de Engels gesproken versie)
Onderhond
-
- 87616 berichten
- 12876 stemmen
Vinyan

Voor een keertje geluk met de covers, als je die Amerikaanse ziet 
rody289
-
- 79 berichten
- 404 stemmen

Hell of the living dead

short night of class dolls
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen

Raging Bull Ultimate Edition met 2 discs, een 16 pagina tellend boekje en een aantal foto's

serpico
-
- 2900 berichten
- 491 stemmen
- Death Proof 2-disc SE
- American Beauty
MNV2
-
- 6932 berichten
- 1901 stemmen
De 2-Disc Collector's DVD van Pulp Fiction met een uitgebreid boekje en drie plaatjes uit de film.

kappeuter (crew films)
-
- 74673 berichten
- 5985 stemmen
Waar gekocht en hoe duur?
Ben die editie nog nooit tegengekomen, is die nieuw uit in Nederland?
Reservoir Dogs
-
- 1393 berichten
- 819 stemmen
Waar gekocht en hoe duur?
Ben die editie nog nooit tegengekomen, is die nieuw uit in Nederland?
Pulp Fiction (Steelbook) - Quentin Tarantino - DVD - freerecordshop.be
kappeuter (crew films)
-
- 74673 berichten
- 5985 stemmen
MNV2
-
- 6932 berichten
- 1901 stemmen
Ook niet echt eerlijk dat ze de prijzen hier duurder maken. 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.