- Home
- Filmforum
- Filmdragers en apparatuur - Algemeen
- Welke film(s) heb je als laatst aangeschaft
Welke film(s) heb je als laatst aangeschaft
Wannes84
-
- 643 berichten
- 680 stemmen
Kan je die nu al kopen? Is nog volop bezig op tv.
Ja hoor! Heb hem gehaald bij de ExtraZone in Vilvoorde. Bij FRS of Fnac, die meestal toch een pak sneller zijn op het gebied van releases, is hij vreemd genoeg nog niet binnen, ook niet te bestellen via hun websites trouwens.
Als je hem wil, gewoon eens binnenspringen bij de EZ in Mechelen, daar liggen ze met hopen. Is trouwens dezelfde knappe box als het eerste seizoen. Al staat ie wel 44,99 euro...
OlafK
-
- 955 berichten
- 1820 stemmen
Ook die editie Matchostomos? Ziet er gaaf uit!
Bart Simpson
-
- 2153 berichten
- 0 stemmen
Waarom heb je die box gekocht? Omdat hij er zo mooi en glimmend uitzag, of omdat je ECHT alle (de meeste) films fantastisch vind?
Ik vind de box namelijk gewoon overbodig, vergeleken met de andere boxen van James Bond is deze gewoon lelijk en is het geld verspilling (mijn mening).
Jij denkt er natuurlijk anders over, anders zou je er geen €200,- voor betaald hebben 
Celluloid Dreams
-
- 510 berichten
- 510 stemmen
Waarom heb je die box gekocht? Omdat hij er zo mooi en glimmend uitzag, of omdat je ECHT alle (de meeste) films fantastisch vind?
Ik vind de box namelijk gewoon overbodig, vergeleken met de andere boxen van James Bond is deze gewoon lelijk en is het geld verspilling (mijn mening).
Jij denkt er natuurlijk anders over, anders zou je er geen €200,- voor betaald hebben 
Gewoon omdat ik het leuke films vind, en ik ze al een tijd wilde hebben, en ze nu weer allemaal samen in een box uitgebracht waren, en omdat ik geen ruimte heb om een grote bond koffer te plaatsen, en omdat ik geen zin heb om ongelofelijk veel geld uit te geven aan een OOP box voor enkel een koffer waar ik niets om geef. Bovendien, zo lelijk is die box helemaal niet, en geldverspillng begrijp ik al helemaal niet. Ik heb er trouwens geen €200,-- voor moeten betalen. Hij is €180 en ik heb 20% personeelskorting dus ik was maar €144 kwijt.
Hannibal
-
- 9360 berichten
- 3284 stemmen
Voor die prijs had ik het ook zeker gedaan.
FixX
-
- 622 berichten
- 456 stemmen
ik ook Celluloid Dreams voor z,n prijs zou ik hem ook niet laten liggen
FixX
-
- 622 berichten
- 456 stemmen
de laatste maanden wel wat films gekocht en series
zoals
The incredible Hulk 2008
indiana jones 2008
Dungeuns and Dragons complete series
30 days of night
resident evil 3
enz enz de rest volgt nog
Bart Simpson
-
- 2153 berichten
- 0 stemmen
Gewoon omdat ik het leuke films vind, en ik ze al een tijd wilde hebben, en ze nu weer allemaal samen in een box uitgebracht waren, en omdat ik geen ruimte heb om een grote bond koffer te plaatsen, en omdat ik geen zin heb om ongelofelijk veel geld uit te geven aan een OOP box voor enkel een koffer waar ik niets om geef. Bovendien, zo lelijk is die box helemaal niet, en geldverspillng begrijp ik al helemaal niet. Ik heb er trouwens geen €200,-- voor moeten betalen. Hij is €180 en ik heb 20% personeelskorting dus ik was maar €144 kwijt.
Ja, oke. Dat scheelt dan wel €56,- en misschien dat ik hem dan ook wel genomen zou hebben 
Alleen van James Bond is er ook een andere uitgave dan alleen de kofferuitgave en de nieuwe.
Ik heb bij de MediaMarkt een zwarte James Bond box gezien met alle films erin. Ook waren het allemaal 2disc uitgaven alleen de box was niet zo kaal als deze nieuwe. En die was maar €120,- ...
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Welke Indiana Jones? 
Scarecrow
-
- 563 berichten
- 170 stemmen
Voor SInterklaas nog wat eigen kadootjes gekocht:
- Blade Trilogie Steelcase (Blade 1, 2 en 3)
- Boondock Saints 2 Disc Special Edition Steelcase
- Da Vinci Code 2DVD Extended Version Reveal Giftset (inderdaad dat rode boxje met boekjes en een cryptex)
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
* Some Like It Hot
* There's No Business Like Show Business
* Don't Bother To Knock
* Monkey Business
* We're Not Married
* Marilyn Monroe: The Final Days
* As Young As You Feel
* Home Town Story
* Let's Make It Legal
* Lifeboat
* High Noon
* Breakfast At Tiffany's
606
-
- 23882 berichten
- 12279 stemmen
Vandaag binnen gehad
DVD One Point O
DVD Monte Carlo
DVD Things To Do In Denver When You're Dead
DVD Suddenly
DVD Shattered Promises
DVD New Police Story
Dubbel DVD The Quick And The Dead / U-Turn
DVD The Harder They Fall
DVD The Machurian Candidate
Celluloid Dreams
-
- 510 berichten
- 510 stemmen
Ja, oke. Dat scheelt dan wel €56,- en misschien dat ik hem dan ook wel genomen zou hebben 
Alleen van James Bond is er ook een andere uitgave dan alleen de kofferuitgave en de nieuwe.
Ik heb bij de MediaMarkt een zwarte James Bond box gezien met alle films erin. Ook waren het allemaal 2disc uitgaven alleen de box was niet zo kaal als deze nieuwe. En die was maar €120,- ...
Ja, die is tussendoor ook nog even geweest inderdaad. Daar zit ook nog zo'n pokersetje bij. Persoonlijk vind ik die een stuk minder mooi dan deze. En hij is ook nog een stuk groter. Een hoop aanbiedingen bij MediaMarkt zijn ook aan een bep. winkel gebonden, dus of ze die hier in Middelburg ook hebben voor die prijs is nog maar de vraag. Bovendien kom ik niet graag in de MM. Maar €120,-- is een mooie prijs inderdaad.
jaspertje3
-
- 578 berichten
- 1466 stemmen
Nieuwe serie gisteren binnen gekregen
Niet in Nederland verkrijgbaar, wel Nederlandse ondertiteling.

Terminator: Sarah Conner Chronicles!
sinterklaas
-
- 11819 berichten
- 3319 stemmen

(eindelijk)

Capricorn One
Hidden Agenda
Bart Simpson
-
- 2153 berichten
- 0 stemmen
Ja, die is tussendoor ook nog even geweest inderdaad. Daar zit ook nog zo'n pokersetje bij. Persoonlijk vind ik die een stuk minder mooi dan deze. En hij is ook nog een stuk groter. Een hoop aanbiedingen bij MediaMarkt zijn ook aan een bep. winkel gebonden, dus of ze die hier in Middelburg ook hebben voor die prijs is nog maar de vraag. Bovendien kom ik niet graag in de MM. Maar €120,-- is een mooie prijs inderdaad.

Pastichio Rocker
-
- 6344 berichten
- 0 stemmen
Deze week via dvd.nl gekocht:

Bart Simpson
-
- 2153 berichten
- 0 stemmen
Waarom lijkt die OLDBOY box zoveel op die van BoB?
serpico
-
- 2900 berichten
- 491 stemmen
Leuke aankopen, Metalfist en Pastichio Rocker!
Wannes84
-
- 643 berichten
- 680 stemmen
Net besteld via de site van FRS: een uitbreiding van mijn collectie miniseries.
- Class of 76
- Entrusted
- Superfire
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Hitlers weg naar de macht - deel 1 & 2
Colored films of the Third Reich Uncensored
Pearl Harbor: The Real Story
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.