menu

Filmdragers en apparatuur / Titels / Het grote dvd en blu-ray aanbiedingen topic

zoeken in:
kieskeurig de site laat je dvd en blu ray films zien en die zoekt dan naar de goedkoopste helaas is het toch niet echt goedkoop waar kieskeurig je naar toe leidt 22.94 vind ik toch niet goedkoop want je moet niet vergeten er komen nog eens de extra kosten bij om hem te versturen. dus neen niet echt goedkoop

De bedrijven die bij Kieskeurig en andere vergelijkingssites zitten betalen er voor om op de site te komen. Dat is adverteren en kost geld. Dus lang niet elke bedrijf zit er - slechts een handjevol - waardoor het product vaak niet goedkoop is. En vaak zijn de prijzen niet eens up-to-date (vaak is het duurder) of je krijgt een ander product te zien als je op het bedrijf klikt. Hierdoor kijk ik niet meer op vergelijkingssites. Het is duur en klopt vaak toch niet.

Bij boekenvoordeel deze week (eerste dagen van de week niet gezien deze actie, dus geen idee tot wanneer de actie loopt) alle films 2+1 gratis.

9-13 augustus aldus de site.

Of het een aanbieding is weet ik niet maar wel een koopje....
Ik kocht net The Patriot (2000) op Blu-ray bij de Action voor €4,95.

Gast
geplaatst: vandaag om 23:54 uur

geplaatst: vandaag om 23:54 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.