• 16.974 nieuwsartikelen
  • 181.450 films
  • 12.517 series
  • 34.636 seizoenen
  • 654.170 acteurs
  • 200.200 gebruikers
  • 9.449.002 stemmen
Avatar
 

nieuw design (januari 2014)

zoeken in:
avatar van Freud

Freud

  • 10772 berichten
  • 1153 stemmen

Deze bijvoorbeeld: The Mother (2003)


avatar van Hannibal

Hannibal

  • 9399 berichten
  • 3323 stemmen

Jordy schreef:

MovieMeter wordt een site waar je in contact kan komen met alleenstaande moeders.

Eindelijk!


avatar van Shinobi

Shinobi

  • 4309 berichten
  • 2561 stemmen

Zolang het MILFS zijn vind ik het best.




avatar van The Oceanic Six

The Oceanic Six

  • 60504 berichten
  • 4103 stemmen

So kids, this is how I met your mother.


avatar van chevy93

chevy93

  • 12770 berichten
  • 1345 stemmen

Jordy schreef:

zijn verloreren gegaan bij de verhuizing, zal ze weer even opzoeken

Ik zie ze nu weer. Waarom heeft de eigenlijk niet dezelfde ogen als en ? Denk dat dit logischer/mooier is.


avatar van sinterklaas

sinterklaas

  • 11828 berichten
  • 3324 stemmen

Jordy schreef:

MovieMeter wordt een site waar je in contact kan komen met alleenstaande moeders.

Hun dochters ook?


avatar van AGE-411

AGE-411

  • 10343 berichten
  • 751 stemmen

Ik zie dat er sommige details al vernieuwd zijn. Als je bij een film gaat kijken naar 'stemmen', zie je de stemverdeling alleszins in een nieuw jasje.

Gaat de invoering van het nieuwe design geleidelijk gebeuren - Elke dag wat nieuws - of alles in 1 keer?

Is er al een datum vooropgesteld?


avatar van Jordy

Jordy

  • 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Nee het gaat (verder) in een keer. Ik hoop voor het eind van het jaar klaar te zijn


avatar van rep_robert

rep_robert

  • 27539 berichten
  • 4135 stemmen

Al klaar met GTA V dan Jordy ?


avatar van Jordy

Jordy

  • 22567 berichten
  • 2952 stemmen

M'n PS3 is overleden halverwege GTA, dus dat staat het niet meer in de weg


avatar van Jordy

Jordy

  • 22567 berichten
  • 2952 stemmen

even testen hoe het er op de iPad uit gaat zien

(afbeelding)

het begint ergens op te lijken


avatar van freek_93

freek_93

  • 668 berichten
  • 1670 stemmen

Ziet er goed uit!


avatar van dionj

dionj

  • 575 berichten
  • 729 stemmen

Heel mooi!!


avatar van riesma

riesma

  • 3706 berichten
  • 3090 stemmen

Het mag iets meer marge aan de zijkant hebben, maar het ziet er veelbelovend uit!

Moet het logo van Nines trouwens zo prominent in de header? Ik vind het zelf meer een footer element.


avatar van Jordy

Jordy

  • 22567 berichten
  • 2952 stemmen

riesma schreef:

Moet het logo van Nines trouwens zo prominent in de header?

Ja daar zijn afspraken over gemaakt met ze. Daar staat het een en ander tegenover


avatar van riesma

riesma

  • 3706 berichten
  • 3090 stemmen

Dan is het een mooie deal. Het is gelukkig niet té aanwezig. Ik ben benieuwd naar de beta.


avatar van schram101

schram101

  • 16722 berichten
  • 2341 stemmen

Ziet er erg netjes uit Jordy.!


avatar van Harco

Harco

  • 978 berichten
  • 0 stemmen

Knal maar online!


avatar van sinterklaas

sinterklaas

  • 11828 berichten
  • 3324 stemmen

Joepie!! Ik ben ook zichtbaar op die scherm!


avatar van Dk2008

Dk2008

  • 11190 berichten
  • 781 stemmen

Gefeliciteerd.


avatar van dionj

dionj

  • 575 berichten
  • 729 stemmen

sinterklaas schreef:

Joepie!! Ik ben ook zichtbaar op die scherm!

haha Ik ook! Ben echt reuze benieuwd naar het eindresultaat. Beta-versie dit jaar nog?


avatar van Jordy

Jordy

  • 22567 berichten
  • 2952 stemmen

denk dat dat januari wordt, de klus bleek wat groter dan vooraf gedacht


avatar van sinterklaas

sinterklaas

  • 11828 berichten
  • 3324 stemmen

Dan krijgt MM zijn frisse look ala 2003-2007 terug.


avatar van Fueledable

Fueledable

  • 231 berichten
  • 3469 stemmen

Het heeft wel iets weg van de site van Pathe.


avatar van analist

analist

  • 14 berichten
  • 22 stemmen

vet, elke keer als ik deze website bezoek waan ik me in de 90's


avatar van Shinobi

Shinobi

  • 4309 berichten
  • 2561 stemmen

Ik had even niks te doen. Hieronder alle Pathé quotes die tot nu toe zijn gepost.

Erg mooi, al laat het me erg denken aan de website van Pathe.

Dat had ik nou ook.

Haha, ik moest ook gelijk aan Pathé denken.

en ik moest ook even aan de pathe website denken

Ook mij doet het erg denken aan de Pathé-site.

al was ik kennelijk niet de enige die aan Pathé moest denken.

Het nieuwe design doet me niet alleen denken aan de site van Pathé..

Ook ik vind het design nogal Pathé-achtig

Al heeft het inderdaad wat weg van pathe.

Het heeft wel iets weg van de site van Pathe.


avatar van Jordy

Jordy

  • 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Tja moet ik daar iets mee? Geel/zwart waren in 2001 al de kleuren van MovieMeter, dat ga ik nu niet ineens veranderen.


avatar van Shinobi

Shinobi

  • 4309 berichten
  • 2561 stemmen

Jordy schreef:

Tja moet ik daar iets mee?

Nee, gewoon een constatering dat het nieuwe design veel weg heeft van de Pathé website.

avatar

Gast

  • berichten
  • stemmen

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.