menu

Mijn Updates +
De Site / Algemeen / grote posters, hulp gevraagd!

zoeken in:
kappeuter (crew)
Ik mag aannemen van wel ja.

Wat de laatste betreft, bij oudere films als deze is niet altijd meer een mooie scan beschikbaar en is een poster met wat vouwen soms onvermijdelijk.
Misschien wil iemand er tijd in steken om het plaatje nog wat te verbeteren. Of is er misschien toch nog een mooier plaatje te vinden.

kappeuter schreef:
Ik mag aannemen van wel ja.
Dat zijn inderdaad de originele, ja. Ze hingen ook op de Sisi tentoonstelling op Het Loo waar ik in april was.

En dat kan ik beamen! Niet het feit dat Mochizuki Rokuro op die voorstelling is geweest, maar dat dat inderdaad de originele filmposters zijn aangezien ik ook naar die tentoonstelling ben geweest

Dick2008
kappeuter schreef:
Wat de laatste betreft, bij oudere films als deze is niet altijd meer een mooie scan beschikbaar en is een poster met wat vouwen soms onvermijdelijk.

Maar het mag dus wel. (Dan weet ik dat )

kappeuter (crew)
Ja, bij oudere films zijn we wat coulanter wat dat betreft.
Maar het moet natuurlijk geen vouwfestijn zijn, dan heeft een still of dvd-cover de voorkeur.

stinissen (crew)
Dick2008 schreef:
(quote)

Maar het mag dus wel. (Dan weet ik dat )

Deze is prachtig maar te veel vouwen

http://www.filmposter-archiv.de/filmplakat/1957/sissi-schicksalsjahre-einer-kaiserin.jpg

Dick2008
Je mag hem niet downloaden, zie ik. Maar hij is wel mooi, die er nu staat, is daar ook.

Dick2008
Ja. Teveel vouwen.

(Ik zou hem gewoon laten staan. Zie verder boven. )

Er zijn nu 50036 films met een grote poster

Vouwen kan je eenvoudig met n strijkijzer op de laagste stand er uithalen werkt prima doe het met mn oude dukkies en strips

Iemand die een grote poster vind van The Little Death (1996)?
Ik kan jammer genoeg mijn DVD ook niet inscannen aangezien het om een film in een boxset gaat..

kappeuter (crew)
Metalfist

Ik heb een iets grotere versie kunnen vinden van de afbeelding die er al stond.
De kwaliteit houdt niet over, maar het is vooralsnog het beste wat ik kan vinden.

Ik heb nog wel een ander plaatje kunnen vinden, maar die is door het langgerekte formaat helaas niet te gebruiken op MM.
Beide plaatjes zijn vhs-covers.

Sowieso vreemd dat er geen officiële poster te vinden is...

Ja inderdaad kappeuter, ik verschiet er ook van. Ik ben aan het twijfelen of in mijn bijhorende boek ook nog een filmposter staat maar ik dacht dat dat enkel een Griekse en een Turkse poster was. Zal straks nog eens zoeken. Bedankt in ieder geval al!

In mijn boek staat een poster! Wordt nog een huzarenstukje om die ingescand te krijgen, maar hopelijk geraak ik hier wat verder mee

Metalfist schreef:
In mijn boek staat een poster! Wordt nog een huzarenstukje om die ingescand te krijgen, maar hopelijk geraak ik hier wat verder mee

Gelukt?

dionj schreef:
Gelukt?
Ja! Poster die er nu staat is de scan. Nog altijd niet echt ideaal aangezien het glossy papier en mijn scanner geen dikke vrienden zijn, maar volgens mij wel het beste wat er momenteel te vinden is.

Er zijn nu 61.000 films met een grote poster, van minimaal 300px breed.

De Universiteit van Texas gaat 10.000 oude filmposters scannen en online zetten. Er staan nu ca. 500 online.

The Ransom Center's movie poster collection consists of an estimated 10,000 posters and spans the entire history of film from the silent era to the present day. The largest part of the collection comes from the Interstate Theater Circuit. The Interstate posters cover the 1940's through the 1970's with a particular strength in the films of the 1950's and 60's, including musicals, epics, westerns, sword and sandal, horror, and counter culture films. The second major collection of Ransom Center posters is the Sills collection. Philip Sills was a poster dealer who donated his collection of B-movie posters to the Center in the 1960s. The third major collection was donated to the center by W.H. (Deacon) Crain, who for many years, served as the Center's curator of Performing Arts. Digitization of these posters is an ongoing project, and this digital collection will continue to grow as the project progresses.

Ransom Center's Movie Poster Collection

Iemand die hier een betere poster voor kan vinden, die gele balk lijkt me niet zo te horen.

Quantez (1957)

trebremmit schreef:
Iemand die hier een betere poster voor kan vinden, die gele balk lijkt me niet zo te horen.

Quantez (1957)

https://image.tmdb.org/t/p/original/og6Uazrd6gqlA9yqnIgBo59OtXA.jpg

Bedankt!

In Film > Algemeen > Filmposters zoeken wordt moeilijker voor MM users:

Google removes ‘view image’ button from search results to make pics harder to steal - The Verge - theverge.com
De handige functie in Google om exemplaren van verschillende grootte van een afbeelding te zoeken heeft Google bewust verwijderd.
Het wordt voor ons hierdoor zeker lastiger van een geschikt plaatje te vinden.

Zoek je toch gewoon in Bing?

Hetzelfde gebruiksgemak als vroeger is er helaas niet meer.
Ik heb mijn toevoegingen de laatste jaren tweemaal doorlopen en overal correcties ingestuurd met grotere afbeeldingen. Vroeger kon ik in Google veel gemakkelijker een plaatje vinden dan nu.
Niet iedereen gebruikt evenwel dezelfde zoekmethode.
Ik heb in een ander forum uitgelegd wat ik juist bedoel, dat was daar ook in het begin niet helemaal duidelijk voor iedereen.
Onderwerp: Afbeeldingen zoeken volgens grootte in Google niet meer mogelijk. » One More Thing - onemorething.nl
Wat er ook van zij, het is een bewuste zet van Google: ze willen het de gebruikers moeilijker maken.

Onderhond schreef:
Zoek je toch gewoon in Bing?

Hartelijk dank voor de tip. Daar blijkt hetgeen ik wil inderdaad nog wel mogelijk.
Ik stap vanaf nu over van Google naar Bing.

Update: Eigenlijk is het toch niet helemaal zoals ik verwacht had. Als ik in Bing op het vergrootglas klik om gelijkaardige afbeeldingen te zoeken krijg ik andere. In Google vroeger was dat niet het geval. Daar waren het dezelfde, in hogere of lagere resolutie. En dat is hetgeen ik nodig heb.

kappeuter (crew)
Mac Hammer Fan schreef:
Update: Eigenlijk is het toch niet helemaal zoals ik verwacht had. Als ik in Bing op het vergrootglas klik om gelijkaardige afbeeldingen te zoeken krijg ik andere. In Google vroeger was dat niet het geval. Daar waren het dezelfde, in hogere of lagere resolutie. En dat is hetgeen ik nodig heb.

Is dit ongeveer wat je zoekt?

kappeuter schreef:
(quote)

Is dit ongeveer wat je zoekt?

Dat ziet er inderdaad veel beter uit. Ik zal het eens uittesten. Hartelijk dank.

Gast
geplaatst: vandaag om 13:49 uur

geplaatst: vandaag om 13:49 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.