menu

De Site / Algemeen / koppeling MovieMeter / Facebook

zoeken in:
De Facebook koppeling is in (andere vorm) terug. Je moet nog even op versturen drukken (in een popupje), het gaat niet meer helemaal automatisch

Film Pegasus (moderator)
Daar kunnen we best mee leven. Welcome back FB!

stinissen (crew)
Ik zie na het stemmen geen popupje ik heb Firefox

het heeft met de popup-blocker te maken, in andere browsers gaat het wel goed

zal er binnenkort even naar kijken

hoor graag of het nu wel goed gaat

stinissen (crew)
Jordy schreef:
hoor graag of het nu wel goed gaat

Nog niks

vervelend, dan weet ik het helaas niet

gaat bij mij nu wel goed in Firefox

stinissen (crew)
Jordy schreef:
vervelend, dan weet ik het helaas niet

gaat bij mij nu wel goed in Firefox

Na afsluiten en opnieuw opstarten doet hij het

top!

In Safari op de MacBook of iPhone krijg ik geen pop-up te zien helaas, pop-up blocker staat uit. Suggesties?

EDIT: In mijn alternatieve browser, Google Chrome, op de MacBook ook geen pop-up helaas, pop-up blocker staat uit.

Op iOS lijkt het bij mij inderdaad ook nog niet te werken. In Safari, Chrome en Firefox op de desktop bij mij wel.

Op de iPhone doet 'ie het nu hoor! ?

Bij mij werkt het sinds vandaag weer (via chrome)

Film Pegasus (moderator)
Als ik een stem op Facebook wil plaatsen, komt er de afbeelding bij van één of andere reclame, ipv de affiche. Ik werk in Firefox.

zal even kijken

In De Site > Algemeen > Facebook stemmen:

Kon normaal altijd stemmen via facebook en meteen delen als ik nu stem op me mobiel dan duurt het zo lang dat die gewoon niet stemt iemand idieen?

Hier hetzelfde (Windows Phone), gebeurt helemaal niets.

ik ga er even naar kijken

*edit* opgelost?

Hij doet het weer bedankt

Film Pegasus (moderator)
Het valt mij nu op dat als ik een film een score geef en ik wil delen op Facebook, daar de score niet meer mee wordt genomen. Wel een stuk van mijn recensie dat je dan kan lezen door op de link te klikken. Maar eerder werd ook het aantal sterren meegenomen bij het delen.

Ligt dat aan mij of zijn er nog mensen met dit probleem?

Bij mij deelt die geeneens meer met Facebook

klopt, dat had ik eigenlijk even in dit topic moeten melden

De Site >> Algemeen >> Het grote opmerkingen / feedback topic #2

Helaas is de mogelijkheid om stemmen automatisch op Facebook en/of Twitter te plaatsen verloren gegaan bij dit onderhoud. Het zou veel werk voor me zijn om dit (opnieuw) te bouwen. En eerlijk gezegd vind ik het niet zo’n leuke en belangrijke klus. Excuses aan de mensen die hier gebruik van maakten. Je kunt natuurlijk nog wel handmatig even op het betreffende “share” knopje drukken na het plaatsen van een stem.

Gast
geplaatst: vandaag om 22:47 uur

geplaatst: vandaag om 22:47 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.