Crook (2013)

Canada
Actie

geregisseerd door Adrian Langley
met Adam Beach, Leah Gibson en Bill Lake

Bryce werkt als dealer voor maffiabaas Tony De Luca. Op een dag ontmoet hij Tricky, een oogverblindend mooie en slimme callgirl. Zij wil een advocaat vermoorden die een bedreiging vormt voor De Luca’s organisatie. Wat ze niet weet, is dat Bryce undercover voor de politie werkt. Toch slaagt ze erin de advocaat om het leven te brengen. Daarmee ziet de gefrustreerde politie-inspecteur Miller zijn kans verkeken om De Luca eindelijk achter de tralies te krijgen. Samen met Bryce beraamt hij een wanhopig plan om de maffiabaas alsnog in de val te laten lopen. Maar De Luca weet inmiddels wie Bryce in werkelijkheid is en wat er staat te gebeuren. Er volgt een wilde schietpartij waarbij meerdere dodelijke slachtoffers vallen. En als de kruitdampen zijn opgetrokken, komt Bryce voor een wurgend dilemma te staan.

avatar van Barry83
Slechte film. Verhaal is zwak en ongeloofwaardig. Verder is de hoofdrolspeler uitermate zwak. Volgens mij hebben ze die gewoon ergers van straat geplukt. Snel vergeten dit B-filmpje.

avatar van schumacher
Middelmatig.

avatar van MovieMind
Niet echt bijzonder, maar slecht is het ook weer niet.
Middelmatig is wellicht de juiste omschrijving.

avatar van Noodless
mwah, ik volg mijn voorganger....maar bij mij is middelmatig een 6/10 waard.
Een film die niet zal bij blijven in ieder geval.