Die Ballade van Robbie de Wee (2013)

Zuid-Afrika

geregisseerd door Darrell Roodt
met Neil Sandilands, Marno Van der Merwe en Rolanda Marais

Een van 's lands grootste muziek managers - Len van Jaarsveld - heeft het allemaal: het geld, het huis, de auto en het gezin. Maar als hij wordt betrapt op gerommel in zijn geldzaken verliest hij alles, inclusief zijn reputatie. Als Len op een dieptepunt is aangekomen geeft een vriend hem een laatste kans in de vorm van het nieuw ontdekte talent Robbie de Wee. Len ziet de jongen als een weg uit zijn problemen en een ticket terug in de muziekwereld. Als echter het lijk van een jong meisje wordt gevonden in de hotelkamer van de zanger, terwijl ze op tour zijn, verandert alles.