No Room for the Groom (1952)

geregisseerd door Douglas Sirk
met Tony Curtis, Piper Laurie en Don Defore

Alvah, een jonge militair, en zijn vriendin Lee trouwen stiekem in Las Vegas. Helaas krijgt de bruidegom dezelfde dag nog waterpokken en mag zijn echtgenote niet in de buurt komen wegens besmettingsgevaar. De huwelijksnacht kan dus helaas niet doorgaan. Lee heeft ook nog een moeder die haar eigenlijk al min of meer gekoppeld heeft aan de rijke Herman. Ze durft haar moeder niet te vertellen dat ze getrouwd is. Tot overmaat van ramp moet Alvah zich ook weer melden op zijn militaire basis. Wanneer kan het stel eindelijk samen een nacht doorbrengen?

avatar van starbright boy
starbright boy (moderator)
Tot mijn verbazing ontbraken er nog een paar films van Douglas Sirk op de site, waaronder deze. Gemaakt met hetzelfde team als Has Anybody Seen My Gal en een beetje vergelijkbaar naar het schijnt.