This Is Where We Live (2013)

1 stem

Drama / Familie

geregisseerd door Josh Barrett en Marc Menchaca
met Marc Menchaca, Tobias Segal en Barry Corbin

Noah, een man die achtervolgd wordt door zijn verleden, komt terecht in de wereld van de Texaanse familie Sutton die de nodige problemen hebben. Hij wordt aangenomen als verzorger voor August, een intelligente, spastische jongen. De zus van August is een vervreemde tiener met woedeaanvallen, zijn moeder lijdt aan overgewicht en een te hoge bloeddruk en zijn vader vertoont verschijnselen van Alzheimer. Er ontstaat vriendschap tussen August en Noah.

avatar van Darbie
Film met 2 regisseurs,.....en dat vraagt om moeilijkheden. 1e deel is aangenaam on-Amerikaans (en liet bij mij de verwachting van een pracht-film hoog oplopen).
In het 2e deel begint het zuipen, schelden, kroeg -geruzie, met de barmeid dronken achterin de auto enzovoorts....... enzovoorts ....... ....... Plot-ontwikkelingen die iedereen al 100.000 keer bekeken heeft, maar die gezien de hoge rating op IMDb (7.6) blijkbaar nog vele mensen kan bekoren.

Jammer, jammer,jammer.