A Bride for Christmas (2012)

Verenigde Staten / Canada
Romantiek

geregisseerd door Gary Yates
met Arielle Kebbel, Sage Brocklebank en Peter Benson

Nadat Jessie Patterson haar derde verloving afzegt op het altaar, zweert ze geen serieuze relatie aan te gaan totdat ze ''de ware'' vindt. Maar dan ontmoet ze de charmante maar verstokte vrijgezel Aiden MacTiernan. Wat Jessie niet weet is dat Aiden een weddenschap heeft gesloten met zijn vrienden. Die houdt in dat hij een vrouw ervan moet overtuigen om met hem te trouwen voor Kerstmis. En dat is binnen vier weken.

avatar van MissyNador
Typische Hallmark film. Lekker wegkijken, niets bijzonders

avatar van Decec
Een redelijk romantiekfilm...
Prima verhaal...
Redelijk acteerwerk...
Mooi HD kwaliteit breedbeeld...
Prima achtergrond geluid/
muziek (Dolby Digital)...

Onschuldig niemendalletje. Zo op het oog zijn de makers geen enkel cliché vergeten. Alleen voor fans van Arielle Kebbel en voor liefhebbers van Bouquet-reeks verhalen een aanrader.