My Old Dutch (1926)

geregisseerd door Laurence Trimble
met May McAvoy, Pat O'Malley en Cullen Landis

Sal Gratton verkiest Joe Brown boven Bill Sproat om haar echtgenoot te worden. Sal en Joe trouwen en krijgen een zoon. Bill volgt Sal en Joe in de loop der jaren met woede. Het gaat op financieel gebied erg goed met Sal en Joe en ze geven hun zoon Herbert alle voordelen van het leven, maar hij begint te gokken en verspilt hun vermogen. Herbert vertrekt vervolgens naar een ander land en zijn ouders worden naar het armenhuis gestuurd. Ondertussen worden Sal en Joe nog steeds gevolgd door Bill, die inmiddels ook rijk geworden is.