Black Sheep (1935)

Drama / Romantiek

geregisseerd door Allan Dwan
met Edmund Lowe, Claire Trevor en Tom Brown

Op het tweede klas dek van het pasagiersschip S.S. Olympus Southampton trekt de welgestelde debutante Janette Foster de aandacht van mannen door te proberen een niet gevulde sigarettenaansteker te gebruiken. Janette krijgt een vuurtje van de cynische professionele gokker John Francis Dugan. Wanneer Dugan verneemt wie ze is, probeert hij Janette vanwege haar slechte reputatie te ontwijken, maar ze worden alsnog vrienden en samen glippen ze de eerste klas binnen. Daar zien ze de jonge Fred Curtis twaalfduizend dollar met pokeren verliezen van de rijke oliebaronnen kolonel Upton Calhoun Belcher en Orville Schmelling. Vervolgens chanteert Freds minnares Millicent Caldwell Bath hem.